Mijn ervaring is dat in huizen van deze grootte de bovenverdieping even groot is dan een huis van bv. 125m, maar de woonkamer wat kleiner. Dus als je die prima vindt, kan je er prima mee uit de voeten denk ik!
Ik heb de indruk dat de buitenkant dan wel sneller bruin wordt, maar de banaan zelf blijft inderdaad langer goed!
Wij hebben dus een relatief āgrootā nieuwbouwhuis gekocht in Friesland (beginnen deze week met bouwen), maar onze familie in de randstad verbaasde zich inderdaad over wat wij kwijt zijn voor ons huis in tegenstelling tot wat zij betalen. Vind het bizar, hoeveel verschil daarin zit
Denk trouwens dat 109m2 nog heel goed is hoor. Ik geloof dat ons huis 130m2 oid is. Overigens wel met een vrij grote tuin en we hebben een uitbouw, dus het zal iets hoger liggen nog.
Dit stelt me best wel gerust, guys! Thanks!
Haha huh maar je hebt een tuin van 110 vierkante meter en dat noem je inleveren? Ik vind een huis van 110 vierkante meter al groot en dat is bij jou alleen maar tuin. Ik ga denk ik maar verhuizen
Humblebraggg haha. Wat heeft @Kaarsgeur nou aan de info dat jij wel een enorm huis met tuin hebt in de randstad. Gooood for you haha.
Haha itās okay. Vind het oprecht fijn voor je dat je zoān ruim huis hebt.
Hebben jullie fases waarin jullie alleen maar bepaalde dingen willen/kopen? Ik had eind vorig jaar bijvoorbeeld er makeup fase waarin ik heel veel makeup kocht maar opeens waren mān cravings satisfied en had ik 0 behoefte aan meer makeup maar vond ik het ook niet zo interessant of mooi meer? Daarna kwam een sportkleding fase (is ook satisfied nu) en daarna een gekke snacks fase. Nu weet ik nog niet wat mān fase is
- Ja
- Nee
- Ik zit altijd in een āik wil allesā fase
- Ik doe niet aan materialistische geneugten
0 stemmers
Jup dan ben ik helemaal geintereseerd in interieur en dan is dat mijn obsessie. En dan is het zomer en dan wil ik alleen maar zomer kleding kopen.
Enige āobsessieā dat blijft hangen bij mij is food, uiteraard.
Jaa ik heb ook wel zoiets denk ik.
Heb periodes van make-up, huidverzorging, spullen voor in huis/schoonmaakspullen, hardloopdingen, yoga, kleding, oorbellen/kettingen⦠Dan heb ik weer zoān subdeel van mān leven āop ordeā en dan wil ik weer iets anders aanpakken haha.
Vorig jaar een vinyl en tassenfase gehad dit jaar lijkt vooral te draaien om boeken.
Heb jij ook een psychologische grens m.b.t. het geld op je spaarrekening. Wanneer het bedrag dat op je rekening onder dat getal uitkomt je je minder goed begint te voelen over financiƫle situatie terwijl het eigenlijk best meevalt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij ook wel eens gehad dat je in een bepaalde periode echt geen leuke kleding kon vinden terwijl je echt spullen nodig had?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Neem jij ook vaak je telefoon mee naar het toilet (op plaatsen waar je nooit eerder bent geweest / bijna nooit komt) omdat je anders bang bent dat je daar opgesloten zit?
- Ja
- nee
0 stemmers
Ik heb wel een spaarrekening grens maar die verschilt echt per periode. Nu heb ik veel dus wil ik dat ook graag houden. Mn betaalrekening boeit me niks
Ik neem mān telefoon wel mee, maar niet omdat ik bang ben om opgesloten te zitten.
En mijn leven is 1 grote periode van geen leuke kleding vinden, maar wel dingen nodig hebben .
Als je een belangrijke presentatie moet geven en/of naar een sollicitatiegesprek gaat en alles komt niet direct lekker op gang (niet door jou maar door iemand anders). Bijv. de persoon waarmee je dat gesprek hebt komt te laat, het is slecht georganiseerd, je hebt problemen met het scherm etc. Heeft dat dan een negatieve invloed op de manier hoe jij op dat moment presteert?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Dat leuke kleren vinden had ik gisteren nog last van. Ik heb niet zo veel leuke topjes voor de zomer en ik heb dit weekend een feestje waar ik iets nieuws voor wilde. Ik heb nu kleding nodig, ik heb geld genoeg, maar natuurlijk kun je dan NIETS vinden. En op het moment dat ik er geen geld voor heb hangen de winkels vol leuke kledingstukken.
Ik ben al 3x opgesloten geweest in een toilet, dus ik vind het geen irreĆ«le angst. Laatst was ik ergens op een toilet en ik kreeg m al met moeite op slot, dus ik dacht nog : als dat maar goed gaat. Niet dus. Eerst staan sjorren aan de deur, ik kreeg het steeds benauwder want dat toilet was minuscuul en ik ben mild claustrofobisch. Daarna ben ik maar gaan kloppen en roepen āhallo? ik zit vast op het toiletā. Wat voelde als een eeuwigheid later, kwam er iemand aan met instructies hoe ik mezelf kon bevrijden. Blijkbaar gebeurt het regelmatig. Zit ik even later met mijn rode kop weer aan tafel, zegt de ober ook nog tegen me: āja je zat op het mannentoilet.ā
Ik denk eigenlijk dat het misschien wel een positieve invloed zou hebben. Dat ik relaxter zou presenteren nadat wat dingen met de techniek verkeerd zijn gegaan. Dat het voor een luchtigere band met her publiek zou zorgen ofzo
Ik heb ook 2 keer opgesloten gezeten en herriner mij het nog goed. In een cafĆ© in Den Haag op een rustige avond. De toiletten waren sowieso superheet en zelfs met mijn hobbitlengte zat ik zowat met mijn knieĆ«n tegen de deur aan, zo klein waren die toiletten. En in Frankrijk dat was echt een nachtmerrie. Ook omdat het reisgezelschap ook geen Frans sprak en die eigenaren van een restaurant geen Engels. :ā) Ik neem echt meestal mijn telefoon mee en check ook voordat ik de deur dichtdoe of het mechaniek goed werkt. :ā)
Check je voordat je naar de wc gaat, of er wcpapier aanwezig is?
- Altijd
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Controleren jullie of de deur van de wc makkelijk open/dicht gaat?
- Altijd
- Nooit
- Soms
0 stemmers