Alles met Nutella is gewoon liefde. Sowieso het merk Ferrero: Raffaello, Ferrero Rocher en Kinder chocolade.
Voor de eerste keer de pot Nutella openen en er met een mes/lepel door heen te gaan. Satisfying!

Alles met Nutella is gewoon liefde. Sowieso het merk Ferrero: Raffaello, Ferrero Rocher en Kinder chocolade.
Voor de eerste keer de pot Nutella openen en er met een mes/lepel door heen te gaan. Satisfying!

0 stemmers
Ik ontbijt nooit 
Ik denk dat ik maximaal 1/2 keer per maand iets eet waar vlees in zit. Ik koop nooit vlees. Ik vind omnivoor dan weer klinken alsof ik het meerdere malen per week eet, of zelfs elke dag ofzo, daarom stemde ik op anders.
Ik doe hetzelfde, maar heb wel op omnivoor gestemd. Enige alternatief zou denk ik flexitariĆ«r zijn, en dat vind ik toch zoān rotwoord.
ALLES eter.
Ik heb een hekel aan grote ringbanden anders had ik die serie als favoriet gekozen.
Als je in een van deze series moest leven, welke zou je dan kiezen?
0 stemmers
Ik schaam me er totaal niet voor, maar vind het wel jammer dat we geen leuk verhaal hebben of highschool sweethearts zijn. Ik zeg wel altijd ātja via tinder
ā en dan hoor je de ander bijna denken āok dus jullie waren eigenlijk gewoon op zoek naar seksā.
Thuis veganistisch, buiten de deur vegetarisch
Flexitariƫr. Vlees eet ik af en toe.
Draag jij veel kledingstukken minder vaak omdat je bang bent voor slijtage?
0 stemmers
Ja schoenen. De paartjes die ik het mooist vind draag ik het minst vaak omdat ik bang ben dat ze vies worden
Ik zweet bijna nooit en als ik niet knoei, was ik mijn kleding ook weinig. Hang het altijd te luchten. Dus slijtage vindt niet zo snel plaats
Tegen vrienden en collegaās heb ik dit gewoon zo verteld maar tegen mān familie dan weer niet. Ze snappen niet zo goed hoe je kan afspreken met een vreemde van internet, āstraks haal je een seriemoordenaar in huisā dus ik heb maar verteld dat we elkaar in de kroeg zijn tegengekomen 
Ik ben stiekem nieuwsgierig of mensen mijn mening over SBS6 delen. Ik heb er op de ƩƩn of andere manier een beetje een afschuw voor gekregen haha en ik merk onder vrienden dat ik niet de enige ben.
Dus wat is jouw mening over deze zender?
0 stemmers
Ik vind de commerciĆ«le zenders eigenlijk allemaal matig. Maar SBS6 spant de kroon. Soms heb ik echt het gevoel dat ze het oude Tros-gevoel proberen te reproduceren maar dan hard falen. Of wanneer ze buitenlandse formats overnemen en dan een vertaalslag proberen te maken naar het Nederlands. Engelse programmaās die bij de commerciĆ«le geen ziel lijken te hebben, terwijl de publieke omroepen daar wel in slagen.
Ik wou het netjes houden. 
Ik ben echt super bevooroordeeld met dat soort dingen. Als ik ergens oppik dat iemand veel televisieprogrammaās kijkt van de commerciĆ«le dan beeld ik mij in dat die persoon een beetje is zoals Onslow van Keeping Up Appearances.
Maar ik vind het ook moeilijk om te begrijpen waarom sommige mensen graag naar van die programmaās kijken waarin andermans problemen centraal staan (bijvoorbeeld geldproblemen met John Williams). Maar misschien ook wel omdat ik zelf voor dat soort dingen nooit de publiciteit zou opzoeken.