Ik check ook altijd of de deur wel op slot zit.
Ik vond het boek van Michelle Obama leuker om te lezen dan de biografie van Hillary Clinton. Ook Amerikaans, maar nog een beetje oprecht. Bij die van Hillary had ik het gevoel dat ze hard haar best deed om ‘de millennial’ aan te spreken met geforceerd taalgebruik en bepaalde opmerkingen. Ik zou het boek alleen tweedehands kopen via bol of zo of een paperback via bookdepository.com. Ik vind het de volledige prijs niet waard. Oh, en in het Engels vond ik prima te lezen. Sowieso vind ik bij een memoire etc het wel fijn om ‘de stem’ van de persoon zelf te lezen en niet een vertaling.
Ik haat mezelf altijd zo als ik er weer eens pas achteraf achter kom dat het wc papier op is
Aw, wat een stress! Ook wel stom dat ze weten dat het vaker gebeurt, maar er verder niets aan doen?
Ik heb op reis 1 keer efjes vast gezeten in het toilet. Geen idee meer waar juist, maar ergens in Zuid-Amerika. Ik nam een langeafstandsbus en om de zoveel uur stopt die bus dus om naar het toilet te gaan en snacks te kopen. En toen kreeg ik de deur van het toilet niet meer open. Stress en paniek, want die bus zou vertrekken, ik heb nog geroepen, maar er was niemand. Uiteindelijk kreeg ik zelf die deur weer open en zag ik de bus al traag wegrijden. Hij stopte gelukkig nog . 1 van de passagiers had me zien rennen.
Die website is jaren geleden overgenomen door Amazon en verzendt boeken gratis en vaak scheelt het veel in vergelijking met Nederlandse sites. Maar dat Obama-boek is op Bol ook 2e hands voor een tientje of zo te verkrijgen. Ik ben echt een sucker voor het kopen van hypeboeken voor een fractie van de oorspronkelijke prijs. :’)
Welke Hema agenda’s zijn het leukst (deel van het assorti)?
- A
- B
- C
- D
0 stemmers
- 1
- 2
- 3
- 4
0 stemmers
- I
- II
- III
- IV
0 stemmers
Welke serie agenda’s is het leukst?
- De letterreeks
- De getallenreeks
- De romeinse cijferreeks
0 stemmers
Zelf kopen. Ik kan nooit kiezen.
Ik zit in mn interieur/plantenfase atm
Zie jij jezelf over 5 jaar nog werken bij je huidige werkgever?
- Ja
- Nee
- Ik heb op dit moment geen baan
0 stemmers
Zie jij jezelf over 10 jaar nog werken bij je huidige werkgever?
- Ja
- Nee
- Ik heb op dit moment geen baan
0 stemmers
Wanneer je in een poll moet kiezen voor het leukste/mooiste/lekkerste ding en je vindt eigenlijk alles kut, wat doe je dan?
- Ik kies de minst stupide optie
- Ik weiger te stemmen
- Deze poll is stom, hier heb je mijn blanco stem
0 stemmers
Ik verveel me en keek net Just Tattoo of Us. Broer en zus deden mee en hadden dus een ontwerp voor de ander bedacht.
Broer kreeg dit:
Ze noemen zijn tepel weleens een stukje chocola en vandaar dit ontwerp.
Broer bedacht dit voor zijn zus:
Ze heeft een sphynx en die noemt ze altijd haar baby, vandaar een kat aan een navelstreng.
Nu reageerde zij heel relaxed en werd hij erg emotioneel en vond zijn tattoo verschrikkelijk/te groot.
Welke tattoo neem jij
- Kat
- Chocolate chip cookie
0 stemmers
Heb inmiddels het programma wel afgezet, kan er nooit zo lang naar kijken.
Ja Sapiens vond ik echt de moeite! Geschiedenis maar vanuit een andere invalshoek, minder focus op politieke (West-Europese) geschiedenis. Ik vond het wel een boek om nu en dan ff weg te leggen omdat het soms wat langdradig werd, dus ik zou ook nog een andere boek meenemen om wat af te wisselen
Ik zit in mijn planten-en-andere-dingen-voor-in-huis-maar-voornamelijk-plantenfase, heb de afgelopen maand 8 planten gekocht
Deze 2 zijn allebei wel oke, er komen wel echt veeeel ergere dingen voorbij. Een jongen met wie ik in de klas heb gezeten op het middelbaar heeft eraan meegedaan dus toen heb ik even gekeken, die van hem vond hij niet erg (unicorn) maar hij had het meisje een ronald mcdonald met sicpack en een onderbroek met frietjes gegeven, ze was er wel wat minder blij mee
Bij 8:40 https://www.youtube.com/watch?v=9cg9LBnaZiU
Ergerde me zo af aan dat ‘planga’ de hele tijd. Zeg gewoon bril
Hahaha wow. Die frietjes ook… Ja, ik nam deze als voorbeeld omdat die jongen het dus verschrikkelijk vond en ik het juist vond meevallen (gezien het echt veel erger had kunnen zijn)!
Het enige wat ik niet echt bewust altijd was, zijn mijn oren en echt in mijn navel. Beetje van die vergeet plekjes. Verder alles in de lijst was ik wel!
Ik ben team “allergisch voor hazelnoten”
Haha nee ik vind het allebei niet zo lekker, maar als ik moet kiezen wordt het Duo Penotti