Stel je persoonlijke vraag #8

Vrij matig, maar liefde voor VT Wonen :heart::heart::heart:

2 likes

Hoe spreek jij “schedule” uit?

• Skedule
  • Sjedule

0 stemmers

Ja ik heb hetzelfde als wat jij op 't laatst zegt… heb iemand gedate waarbij ik enkele verbaasde reacties kreeg omdat hij echt filmster-knap was, een relatie gehad waarbij mijn ex de verbaasde reacties kreeg omdat ik misschien conventioneel knapper was dan hij, en een relatie en dates waarbij het denk ik redelijk gelijk op ging… Vond 't allemaal wel best en heb geen voorkeur voor een van die scenario’s.

Enige wat ik soms irritant vond was dat er bij de knappere jongens openlijk met ze werd geflirt waar ik bij was, maar goed, als dat alles is… vond dat meer een beetje gek van de meiden die dat deden. Trouwens, de minder knappe ex had wel een aantal vrienden die tegen mij een beetje flirterig deden, vond dat ook nooit zo chill (hij ook niet) maar dat kwam misschien vooral doordat ik wat jonger was dan hij en vooral dan zijn vrienden :nauseated_face: dat was op een of andere manier altijd een beetje een ding.

1 like

@anon81733682 Ah gatver dat laatste is echt zooo ongepast. Wat een lef hadden die vrienden.

1 like

Heb je wel eens canned coffee (warme koffie in een blikje) uit een automaat gehaald?

• Ja
  • Nee, maar heb wel eens zo’n automaat gezien
  • Nee, maar ik wil het wel
  • Nee wtf

0 stemmers

Heb je wel eens contactlenzen uit een automaat gehaald? (en daarmee bedoel ik niet dat je een online bestelling uit een locker hebt gehaald, maar dat je echt zo’n automaat op een station ofzo hebt gebruikt waar normaal repen en blikjes in zitten)

• Ja
  • Nee, maar heb wel eens zo’n automaat gezien
  • Nee, maar ik wil het wel
  • Nee wtf

0 stemmers

Ik wil dit allebei op de stations waar ik normaal kom maar daar zijn ze niet :sob:

Juuwtsj

7 likes

Hahaa ik moet altijd zo lachen als hij zo geacteerd kijkt. Heerlijke tv.

Een beetje zoals Stewie ‘cool whip’ uitspreekt. Ghjoewdjz

4 likes

Hjuutsj (Australisch accent :smile:)

Voor een klinker met het puntje van m’n tong, voor een medeklinker of aan het eind van een woord achter in m’n mond.

2 likes

Loop jij hand in hand met je partner?

• Ja bijna altijd
  • Zelden
  • Af en toe
  • Nee ik vind dit irritant

0 stemmers

Ik: blond, licht en klein. Fel, dominant, betweter en onafhankelijk.
Hij: donkere huid, ogen, haar, baard. Rustig, conflictvermijdend, gever.

We zijn redelijk anders haha. Verder wel dezelfde bouw (tenger met brede schouders en snel gespierd). En allebei nieuwsgierig, leergierig en Pippi “ik heb het nog nooit gedaan, dus denk dat ik het wel kan”.

3 likes

Toen ik mijn 2e date had liepen we naast elkaar en ik had mijn mobiel in m’n hand. Op 1 of andere manier dacht hij dat ik m’n hand uitstak en toen pakte hij m’n mobiel vast. En toen hij door had dat ik helemaal niet m’n hand uitstak naar hem kon ik merken dat hij zich helemaal schaamde haha. Wel schattig.

7 likes

Switch jij ieder jaar van energieleverancier?

• Ja
  • Nee
  • Wel gedaan, nu niet meer

0 stemmers

Waar huil je het vaakst om?

• Om zaken die betrekking hebben op mijzelf (relatie, eigen gezondheid, teleurstelling etc)
  • Om zaken die betrekking hebben op mijn directe omgeving (familie, vrienden)
  • Om herinneringen aan vroeger
  • Om dingen in de wereld
  • Om dingen op tv of in films
  • Spontane huilbui, even ontladen
  • Ik huil (bijna) nooit
  • Anders

0 stemmers

Ben jij voor het koningshuis?

• Helemaal voor
  • Prima dat ze “Koninklijk” zijn, maar weg met al die specials treatments (bijv geen belasting betalen)
  • I don’t care
  • Helemaal tegen
  • Anders

0 stemmers

Waar geef je meer geld aan uit per maand?

• Boodschappen
  • Leuke dingen*

0 stemmers

*Vakantie niet meegerekend, ik bedoel gewoon kleding, uitjes, cadeaus etc.

Stel je wordt verliefd en het is wederzijds. Maar deze persoon is beroemd. Wil je dan een relatie met diegene?

• Ja juist!
  • Ja, prima. Beroemdheid is niet erg
  • Mwah, liever geen beroemdheid, maar ik zou het ervoor over hebben.
  • Vreselijk, wegwezen.

0 stemmers

Wat is 1 ding waar je echt in de buurt wil wonen?

• Stadscentrum
  • Dorpscentrum
  • Weilanden
  • Bos
  • Strand
  • Andersoortige natuur
  • Maakt me allemaal niet uit

0 stemmers

Jaaa! Of wanneer hij overdreven verbaasd kijkt.

71 likes

Dit is blijkbaar écht obscure shit :astonished:

Door deze poll schat ik mijn ervaringen met deze machines nog meer op waarde :joy:

Al het bovenstaande. Bestaat er zo’n plek in Nederland?

2 likes

Na al dat gedoe over uiterlijk en mensen die hier wel vaker zeggen zichzelf niet mooi te vinden (anoniem)

Als je moet kiezen, vind je jezelf dan

• Ondergemiddeld knap
  • Bovengemiddeld knap

0 stemmers

Eigenlijk gewoon gemiddeld. Ik vind mezelf echt niet lelijk, maar ik ben ook niet filmsterrenmooi.

9 likes