Duo Penotti Cookies & Milk! Nutella is overrated
Yessss!!!
Noem jij je sekspartner wel eens daddy tijdens de seks? Even uitgaand van man/vrouw seks
Poll is anoniem
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Omg 12.500!!! Hoe heerlijk. Wie was het en waar je dat mee verdiend
…iemand heeft als bruto bonus een x 12.500 verdiend.
Alles met Nutella is gewoon liefde. Sowieso het merk Ferrero: Raffaello, Ferrero Rocher en Kinder chocolade.
Voor de eerste keer de pot Nutella openen en er met een mes/lepel door heen te gaan. Satisfying!
- Omnivoor
- Vegetariër
- Vegan
- Pescotariër
- Anders namelijk:
0 stemmers
Ik ontbijt nooit
Ik denk dat ik maximaal 1/2 keer per maand iets eet waar vlees in zit. Ik koop nooit vlees. Ik vind omnivoor dan weer klinken alsof ik het meerdere malen per week eet, of zelfs elke dag ofzo, daarom stemde ik op anders.
Ik doe hetzelfde, maar heb wel op omnivoor gestemd. Enige alternatief zou denk ik flexitariër zijn, en dat vind ik toch zo’n rotwoord.
ALLES eter.
Ik heb een hekel aan grote ringbanden anders had ik die serie als favoriet gekozen.
Als je in een van deze series moest leven, welke zou je dan kiezen?
- Game of thrones
- Stranger things
- The walking dead
0 stemmers
Ik schaam me er totaal niet voor, maar vind het wel jammer dat we geen leuk verhaal hebben of highschool sweethearts zijn. Ik zeg wel altijd “tja via tinder ” en dan hoor je de ander bijna denken ‘ok dus jullie waren eigenlijk gewoon op zoek naar seks’.
Thuis veganistisch, buiten de deur vegetarisch
Flexitariër. Vlees eet ik af en toe.
Draag jij veel kledingstukken minder vaak omdat je bang bent voor slijtage?
- Ja, best veel items
- Alleen sommige exclusieve items
- Nee, hier denk ik niet of zelden over na
0 stemmers
Ja schoenen. De paartjes die ik het mooist vind draag ik het minst vaak omdat ik bang ben dat ze vies worden
Ik zweet bijna nooit en als ik niet knoei, was ik mijn kleding ook weinig. Hang het altijd te luchten. Dus slijtage vindt niet zo snel plaats