Stel je persoonlijke vraag #8

Tegen vrienden en collega’s heb ik dit gewoon zo verteld maar tegen m’n familie dan weer niet. Ze snappen niet zo goed hoe je kan afspreken met een vreemde van internet, ‘straks haal je een seriemoordenaar in huis’ dus ik heb maar verteld dat we elkaar in de kroeg zijn tegengekomen :sweat_smile:

1 like

Ik ben stiekem nieuwsgierig of mensen mijn mening over SBS6 delen. Ik heb er op de één of andere manier een beetje een afschuw voor gekregen haha en ik merk onder vrienden dat ik niet de enige ben.

Dus wat is jouw mening over deze zender?

• Ik vind het ook maar matig
  • Ik heb er eigenlijk geen mening over
  • Ik kijk het graag
  • Ik kijk het soms

0 stemmers

Vind het eigenlijk erger dan matig

61 likes

Ik vind de commerciële zenders eigenlijk allemaal matig. Maar SBS6 spant de kroon. Soms heb ik echt het gevoel dat ze het oude Tros-gevoel proberen te reproduceren maar dan hard falen. Of wanneer ze buitenlandse formats overnemen en dan een vertaalslag proberen te maken naar het Nederlands. Engelse programma’s die bij de commerciële geen ziel lijken te hebben, terwijl de publieke omroepen daar wel in slagen.

10 likes

Ik wou het netjes houden. :joy:

1 like

Ik ben echt super bevooroordeeld met dat soort dingen. Als ik ergens oppik dat iemand veel televisieprogramma’s kijkt van de commerciële dan beeld ik mij in dat die persoon een beetje is zoals Onslow van Keeping Up Appearances.

Maar ik vind het ook moeilijk om te begrijpen waarom sommige mensen graag naar van die programma’s kijken waarin andermans problemen centraal staan (bijvoorbeeld geldproblemen met John Williams). Maar misschien ook wel omdat ik zelf voor dat soort dingen nooit de publiciteit zou opzoeken.

15 likes

en af en toe spelen ze wel een goede film maar dan moet je VOOR HET EINDE NAAR (hart van nederland/shownieuws + piet paulusma) kijken >:(

17 likes

Blijkbaar een impopulaire mening maar ik smul echt van programma’s op sbs6. Mijn favorieten zijn ‘Meester Frank Visser’, ‘Gestalkt’, ‘Oplichters in het buitenland’, ‘Steenrijk, Straatarm’, en ‘Betrapt’.

Groetjes van de oppertokkie

37 likes

Onslow is wel echt de perfecte omschrijving van de SBS-kijker :joy:

3 likes

Ik heb echt 176 ongelezen topics… Voor mensen met weinig ongelezen topics: lezen jullie dan bijna alle topics of hoe doe je dat?

1 like

Ja ik ook, kan daar echt naar uitkijken haha.

2 likes

Jaaa Meester Frank Visser is echt smullen. Love Viktor Brand. :heart_eyes:

4 likes

Jammer dat deze pol anoniem is. Anders ging ik bij iedereen die op nee heeft gestemd een hele djvt serenade houden midden in de nacht.

10 likes

Ongelezen is alleen van de topics die ik volg. En dat zijn lang niet alle topics. Misschien volg jij automatisch alles?

1 like

Wat is de positie van de letter R in jouw mond als je die uitspreekt.

• Puntje van de tong
  • Achter in de mond
  • Anders:

0 stemmers

Vriend lacht me altijd uit omdat ik sommige klanken niet kan produceren maar we plaatsen de R op hele verschillende plekken in onze mond.

Ik kan de r niet zo goed en heb ook moeite met mijn eigen naam en die van mijn vriend :nerd_face:

1 like

Geen idee maar ik heb als enige van mijn familie en vrienden een kakkers R. Hoe dan?!

Haha ik ook niet, ik heb vroeger ook op logopedie gezeten om van mijn Gooische R af te komen. Die heb ik nu niet zo erg meer, behalve als ik met vrienden ben die wel zo spreken. Dan neem ik het op een of andere manier toch weer over.

1 like

Verschilt. Ik heb vaak een bekakte r achterin mijn mond maar bijvoorbeeld het woord vreemd zet ik hem wel voorin met een rollend r’etje

1 like

Daten: mooier
Relatie: lelijker

:joy: