Loop jij hand in hand met je partner?
- Ja bijna altijd
- Zelden
- Af en toe
- Nee ik vind dit irritant
0 stemmers
Loop jij hand in hand met je partner?
0 stemmers
Ik: blond, licht en klein. Fel, dominant, betweter en onafhankelijk.
Hij: donkere huid, ogen, haar, baard. Rustig, conflictvermijdend, gever.
We zijn redelijk anders haha. Verder wel dezelfde bouw (tenger met brede schouders en snel gespierd). En allebei nieuwsgierig, leergierig en Pippi āik heb het nog nooit gedaan, dus denk dat ik het wel kanā.
Toen ik mijn 2e date had liepen we naast elkaar en ik had mijn mobiel in mān hand. Op 1 of andere manier dacht hij dat ik mān hand uitstak en toen pakte hij mān mobiel vast. En toen hij door had dat ik helemaal niet mān hand uitstak naar hem kon ik merken dat hij zich helemaal schaamde haha. Wel schattig.
Switch jij ieder jaar van energieleverancier?
0 stemmers
Waar huil je het vaakst om?
0 stemmers
Ben jij voor het koningshuis?
0 stemmers
Waar geef je meer geld aan uit per maand?
0 stemmers
*Vakantie niet meegerekend, ik bedoel gewoon kleding, uitjes, cadeaus etc.
Stel je wordt verliefd en het is wederzijds. Maar deze persoon is beroemd. Wil je dan een relatie met diegene?
0 stemmers
Wat is 1 ding waar je echt in de buurt wil wonen?
0 stemmers
Dit is blijkbaar Ʃcht obscure shit
Door deze poll schat ik mijn ervaringen met deze machines nog meer op waarde
Al het bovenstaande. Bestaat er zoān plek in Nederland?
Na al dat gedoe over uiterlijk en mensen die hier wel vaker zeggen zichzelf niet mooi te vinden (anoniem)
Als je moet kiezen, vind je jezelf dan
0 stemmers
Eigenlijk gewoon gemiddeld. Ik vind mezelf echt niet lelijk, maar ik ben ook niet filmsterrenmooi.
Nee, echt wat jij vindt van jezelf, niet gestaafd aan een bepaald beeld. Wel ongeveer vergeleken met mensen van jouw eigen leeftijd.
Edit: vraag was eigenlijk omdat ik ergens heb gelezen dat mensen de neiging hebben zichzelf te positief te beoordelen. Dus veruit de meerderheid denkt bijvoorbeeld beter werk te leveren dan collegaās, of bovengemiddeld slim te zijn. Terwijl het idee van gemiddeld is dat er ongeveer evenveel mensen boven als onder zitten. Om ons zelfbeeld te beschermen zien we onszelf liever als beter vergeleken met anderen, of harder werkend of slimmer, terwijl dat dus vaak niet de realiteit is. Ik dacht daaraan omdat ik dus hier juist regelmatig meiden zie posten dat ze zichzelf niet mooi vinden op een heel matter-of-fact achtige wijze en totaal niet op juist te vissen naar complimenten, terwijl ik om me heen vaker mensen ziet die zichzelf duidelijk mooier vinden dan ik ze vind bijvoorbeeld.
Bij mij is het echt verpest door social media, na een uurtje Instagram denk ik dat ik veel lelijker ben dan als ik een uur in de stad loop en om mee heen kijk. Maar het verschilt bij mij ook dag tot dag, bij veel mensen denk ik.
Haarlem misschien? Al is daar niet echt bos. Dan moet je weer meer naar Drenthe denk ik.
Lastig, ik vind mezelf niet vergeleken met anderen mooi of niet mooi. Ik vind mezelf gewoon goed en knap onder bepaalde omstandigheden. Maar dat is niet in relatie tot anderen.
Bossen zijn ook veel rondom Utrecht, maar die dorpen daar spreken mij niet zo aan om in te wonen (sorry, ik ken ze niet allemaal)⦠Misschien Amersfoort? Ik vind Haarlem wel echt leuk trouwens, Kennemerduinen zijn ook heel mooi!
Edit: een topic met ins & outs over minder bekende plaatsen lijkt mij wel leuk/interessant met het oog op verhuizen!
Waar merk je dat dan aan, dat ze zichzelf mooier vinden dan āterechtā? Ik ben daar zelf altijd heel paranoĆÆde over, dat als ik een keer een zeldzame dag heb waarop ik mezelf niet heel lelijk vind, anderen meteen zullen denken āNOU NOU dat valt wel meeā, dus ik ben heel benieuwd naar wanneer mensen dat dan vinden.
Nee en anders had ik zelf wel een normale zwembroek voor onder zoān short voor hem gekocht. Ik vond (vind) dat zo ranzig.
Het hangt er volgens mij vanaf of er een binnenbroek in de zwembroek zit, als die er niet inzit doet hij een strakke boxer aan om te voorkomen dat alles er onderuit bungelt
Haha uhhhm hoe kort is die zwembroek dan wel niet? Of hoe lang zān zaakje
ik vind jouw toevoegingen in dit topic altijd zo leuk haha