Ik vind ‘mooi’ niet altijd aantrekkelijk. Omdat ik standaard mooi vaak oninteressant vind. Dan heb ik liever iemand die niet zo veel om uiterlijk geeft en een beetje anders is. Dat geeft mensen ook eigenheid.
Ahhh, ik interpreteer deze vraag wel in de zin van subjectief mooi, niet ““objectief”” volgens de hedendaagse schoonheidsidealen.
Ik ben liever samen met iemand die voor mij een 10 is qua uiterlijk ondanks ik mezelf een 5 acht, dan precies dezelfde persoonlijkheid die qua uiterlijk voor mij een 1 scoort.
Als we het hebben over de hedendaagse schoonheidsidealen, maakt het me eigenlijk niet zo uit, ik wil gewoon de juiste persoon voor mij. Mijn ex is ““objectief”” heel erg knap en daardoor ook best begeerd, maar ook al ben ik een beetje lelijk en ook een beetje dik, heb ik me er nooit echt onzeker over gevoeld over mijn uiterlijk. Hij heeft er zelf voor gekozen om mij als vriendin te hebben, dus waarom zou ik?
Ik zie dus iemand die ik heel knap vind, maar ik weet zeker dat veel mensen hem ook helemaal niks vinden. Dus eigenlijk vind ik het wel moeilijk om deze poll te beantwoorden?
Ja precies dit. Mooi maakt me geen reet uit.
Lief! Ik denk echter dat een cosmetisch arts of iemand uit de showbusiness ofzo daar heel anders tegenaan zou kijken, ahah! Don’t get me wrong, ik vind het (meestal) prima om eruit te zien zoals ik eruit zie en ik denk wel dat de meeste mensen me een ~plezierige uitstraling~ vinden hebben, maar ““objectief”” gezien heb ik een te scheef gezicht, een grote neus, te oneven lippen, te kleine en te hangende ogen, te diepe wallen, te pluizig haar, te brede schouders, te grote borsten, te kleine billen, ben ik te harig, is mijn huid niet stralend of effen genoeg, staan mijn voortanden te ver uit elkaar en zijn ze te geel, etc.!
Ahhh @Eddie , dan durf ik oprecht niet op je vraag te antwoorden, eigenlijk! Ik val net zo vaak op ““knappe”” als ““lelijke”” mensen en voornamelijk op ~types~ waarover de meningen volgens mij heel verdeeld zijn, dus, mmmh!
Ik ben ook fan! Vooral als hij lekker zit te stoken tussen beide partijen
Vrij matig, maar liefde voor VT Wonen
Hoe spreek jij “schedule” uit?
- Skedule
- Sjedule
0 stemmers
Ja ik heb hetzelfde als wat jij op 't laatst zegt… heb iemand gedate waarbij ik enkele verbaasde reacties kreeg omdat hij echt filmster-knap was, een relatie gehad waarbij mijn ex de verbaasde reacties kreeg omdat ik misschien conventioneel knapper was dan hij, en een relatie en dates waarbij het denk ik redelijk gelijk op ging… Vond 't allemaal wel best en heb geen voorkeur voor een van die scenario’s.
Enige wat ik soms irritant vond was dat er bij de knappere jongens openlijk met ze werd geflirt waar ik bij was, maar goed, als dat alles is… vond dat meer een beetje gek van de meiden die dat deden. Trouwens, de minder knappe ex had wel een aantal vrienden die tegen mij een beetje flirterig deden, vond dat ook nooit zo chill (hij ook niet) maar dat kwam misschien vooral doordat ik wat jonger was dan hij en vooral dan zijn vrienden dat was op een of andere manier altijd een beetje een ding.
Viktor is een van me favo haters. Zoveel steken onder water altijd. Ik mis hem
Heb je wel eens canned coffee (warme koffie in een blikje) uit een automaat gehaald?
- Ja
- Nee, maar heb wel eens zo’n automaat gezien
- Nee, maar ik wil het wel
- Nee wtf
0 stemmers
Heb je wel eens contactlenzen uit een automaat gehaald? (en daarmee bedoel ik niet dat je een online bestelling uit een locker hebt gehaald, maar dat je echt zo’n automaat op een station ofzo hebt gebruikt waar normaal repen en blikjes in zitten)
- Ja
- Nee, maar heb wel eens zo’n automaat gezien
- Nee, maar ik wil het wel
- Nee wtf
0 stemmers
Ik wil dit allebei op de stations waar ik normaal kom maar daar zijn ze niet
Juuwtsj
Hahaa ik moet altijd zo lachen als hij zo geacteerd kijkt. Heerlijke tv.
Een beetje zoals Stewie ‘cool whip’ uitspreekt. Ghjoewdjz
Hjuutsj (Australisch accent )
Voor een klinker met het puntje van m’n tong, voor een medeklinker of aan het eind van een woord achter in m’n mond.
Loop jij hand in hand met je partner?
- Ja bijna altijd
- Zelden
- Af en toe
- Nee ik vind dit irritant
0 stemmers
Ik: blond, licht en klein. Fel, dominant, betweter en onafhankelijk.
Hij: donkere huid, ogen, haar, baard. Rustig, conflictvermijdend, gever.
We zijn redelijk anders haha. Verder wel dezelfde bouw (tenger met brede schouders en snel gespierd). En allebei nieuwsgierig, leergierig en Pippi “ik heb het nog nooit gedaan, dus denk dat ik het wel kan”.
Toen ik mijn 2e date had liepen we naast elkaar en ik had mijn mobiel in m’n hand. Op 1 of andere manier dacht hij dat ik m’n hand uitstak en toen pakte hij m’n mobiel vast. En toen hij door had dat ik helemaal niet m’n hand uitstak naar hem kon ik merken dat hij zich helemaal schaamde haha. Wel schattig.