Nav de eerdere poll over nutella, maak jij een figuurtje of iets dergelijks in een net aangebroken pot?
- Ja altijd, maak mijn naam / letter(s)
- Ja altijd, maak een figuurtje
- Soms
- Nee nooit eigenlijk
- Nee doe normaal, ik ben geen kind meer
0 stemmers
Nav de eerdere poll over nutella, maak jij een figuurtje of iets dergelijks in een net aangebroken pot?
0 stemmers
Jeugdjournaal presenteren = baangarantie = (voor mij op dit moment) een enorm salarisverschil = meedoen aan Wie is de mol = extra followers op Instagram = voor elke uitzending mooi opgemaakt/aangekleed worden
Verder ben je als presentator van het Jeugdjournaal zo’n net-niet-BN’er = wel de lusten, maar niet de lasten.
Inclusief elke ochtend uitgerust wakker worden, is dit goud.
Lol ik denk dat het eerder een paar cent per week is wat je bespaart niet waard dus
Maar je bent er toch al dus waarom niet
Haha heerlijke redenatie!
Ahhh ik heb nu een pupje in de korthaar black tan versie.
Dat is hij ook. Standaard korthaar, black and tan. Hoe gaat het met je pup? DEEL FOTO’s! Haha…
Veel plezier met jouw kleine kroket. Het zijn geweldige beestjes.
Ahhh echt een knappie! De mijne is een kleine dwerg! Haha even kijken of t lukt een foto in te voegen.
Maar idd, teckels zijn echt geweldig, echt de leukste draakjes.
Lijken jouw exen op elkaar qua uiterlijk en/of innerlijk?
0 stemmers
Wat is vervelender
0 stemmers
Vind jij jezelf vrijer in de seksuele moraal dan je ouders?
0 stemmers
Ik heb mijn vrije seksuele moraal van mn moeder. Die heeft altijd gepredikt dat we lekker moeten waar we zin in hebben.
Ik zou bijv ketchup ofzo wel pakken, of boter, maar niet een zak chips opentrekken denk ik. Of een nieuwe neerleggen als ik er toch trek in had. Zou niet snel een onaangebroken verpakking openen. Tenzij ze het speciaal klaarleggen.
Heb sowieso liever een krijsende baby, dan kun je nog oordoppen in doen. Bass hoor en voel je gewoon dreunen.
Ja eens. En ik voel de trillingen ook vaak ook al heb ik mn noicecanceling koptelefoon op. En mijn hart gaat zelfs op hetzelfde achterlijk snelle ritme kloppen als die paupermuziek van mn buurjongen. Vreselijk. Dan liever een baby
Eten
0 stemmers
Bass kunnen die buren wat aan doen en dat word ik woest omdat het zulke aso’s zijn. Baby is erg klote, maar daar hebben zij nog veel meer last van, dus vind ik dat minder erg ofzo.
Ik andersom. Ik sport om (lekker) te kunnen eten.
Eten is inderdaad echt mijn leven, word er oprecht zo gelukkig van Ben er ook constant mee bezig, heb het ene nog niet op en ik verheug me alweer op wat ik later ga/kan eten.
Heb jij ook weleens dat er een chipje in je shirt valt en je hem uit je decolleté moet vissen
0 stemmers
Niet alleen chips hoor
Ah vandaar