Stel je persoonlijke vraag #8

Switch jij ieder jaar van energieleverancier?

• Ja
  • Nee
  • Wel gedaan, nu niet meer

0 stemmers

Waar huil je het vaakst om?

• Om zaken die betrekking hebben op mijzelf (relatie, eigen gezondheid, teleurstelling etc)
  • Om zaken die betrekking hebben op mijn directe omgeving (familie, vrienden)
  • Om herinneringen aan vroeger
  • Om dingen in de wereld
  • Om dingen op tv of in films
  • Spontane huilbui, even ontladen
  • Ik huil (bijna) nooit
  • Anders

0 stemmers

Ben jij voor het koningshuis?

• Helemaal voor
  • Prima dat ze “Koninklijk” zijn, maar weg met al die specials treatments (bijv geen belasting betalen)
  • I don’t care
  • Helemaal tegen
  • Anders

0 stemmers

Waar geef je meer geld aan uit per maand?

• Boodschappen
  • Leuke dingen*

0 stemmers

*Vakantie niet meegerekend, ik bedoel gewoon kleding, uitjes, cadeaus etc.

Stel je wordt verliefd en het is wederzijds. Maar deze persoon is beroemd. Wil je dan een relatie met diegene?

• Ja juist!
  • Ja, prima. Beroemdheid is niet erg
  • Mwah, liever geen beroemdheid, maar ik zou het ervoor over hebben.
  • Vreselijk, wegwezen.

0 stemmers

Wat is 1 ding waar je echt in de buurt wil wonen?

• Stadscentrum
  • Dorpscentrum
  • Weilanden
  • Bos
  • Strand
  • Andersoortige natuur
  • Maakt me allemaal niet uit

0 stemmers

Jaaa! Of wanneer hij overdreven verbaasd kijkt.

71 likes

Dit is blijkbaar écht obscure shit :astonished:

Door deze poll schat ik mijn ervaringen met deze machines nog meer op waarde :joy:

Al het bovenstaande. Bestaat er zo’n plek in Nederland?

2 likes

Na al dat gedoe over uiterlijk en mensen die hier wel vaker zeggen zichzelf niet mooi te vinden (anoniem)

Als je moet kiezen, vind je jezelf dan

• Ondergemiddeld knap
  • Bovengemiddeld knap

0 stemmers

Eigenlijk gewoon gemiddeld. Ik vind mezelf echt niet lelijk, maar ik ben ook niet filmsterrenmooi.

9 likes

Nee, echt wat jij vindt van jezelf, niet gestaafd aan een bepaald beeld. Wel ongeveer vergeleken met mensen van jouw eigen leeftijd.

Edit: vraag was eigenlijk omdat ik ergens heb gelezen dat mensen de neiging hebben zichzelf te positief te beoordelen. Dus veruit de meerderheid denkt bijvoorbeeld beter werk te leveren dan collega’s, of bovengemiddeld slim te zijn. Terwijl het idee van gemiddeld is dat er ongeveer evenveel mensen boven als onder zitten. Om ons zelfbeeld te beschermen zien we onszelf liever als beter vergeleken met anderen, of harder werkend of slimmer, terwijl dat dus vaak niet de realiteit is. Ik dacht daaraan omdat ik dus hier juist regelmatig meiden zie posten dat ze zichzelf niet mooi vinden op een heel matter-of-fact achtige wijze en totaal niet op juist te vissen naar complimenten, terwijl ik om me heen vaker mensen ziet die zichzelf duidelijk mooier vinden dan ik ze vind bijvoorbeeld.

Bij mij is het echt verpest door social media, na een uurtje Instagram denk ik dat ik veel lelijker ben dan als ik een uur in de stad loop en om mee heen kijk. Maar het verschilt bij mij ook dag tot dag, bij veel mensen denk ik.

36 likes

Haarlem misschien? Al is daar niet echt bos. Dan moet je weer meer naar Drenthe denk ik.

1 like

Lastig, ik vind mezelf niet vergeleken met anderen mooi of niet mooi. Ik vind mezelf gewoon goed en knap onder bepaalde omstandigheden. Maar dat is niet in relatie tot anderen.

5 likes

Bossen zijn ook veel rondom Utrecht, maar die dorpen daar spreken mij niet zo aan om in te wonen (sorry, ik ken ze niet allemaal)… Misschien Amersfoort? Ik vind Haarlem wel echt leuk trouwens, Kennemerduinen zijn ook heel mooi!

Edit: een topic met ins & outs over minder bekende plaatsen lijkt mij wel leuk/interessant met het oog op verhuizen!

3 likes

Waar merk je dat dan aan, dat ze zichzelf mooier vinden dan “terecht”? Ik ben daar zelf altijd heel paranoïde over, dat als ik een keer een zeldzame dag heb waarop ik mezelf niet heel lelijk vind, anderen meteen zullen denken “NOU NOU dat valt wel mee”, dus ik ben heel benieuwd naar wanneer mensen dat dan vinden.

1 like

Nee en anders had ik zelf wel een normale zwembroek voor onder zo’n short voor hem gekocht. Ik vond (vind) dat zo ranzig.

2 likes

Het hangt er volgens mij vanaf of er een binnenbroek in de zwembroek zit, als die er niet inzit doet hij een strakke boxer aan om te voorkomen dat alles er onderuit bungelt :stuck_out_tongue:

6 likes

Haha uhhhm hoe kort is die zwembroek dan wel niet? Of hoe lang z’n zaakje :joy:

5 likes

ik vind jouw toevoegingen in dit topic altijd zo leuk haha

1 like

Is volgens mij meer als jongens gaan zitten of op het strand liggen dat je zonder binnenbroekje zo zijn pijp in kan kijken en z’n zaakje ziet zitten/hangen

3 likes

image

Hij heeft een beetje korte zwembroeken, niet van die knielengte zoals vroeger, maar als je in het water springt of van de glijbaan gaat wil dat wel eens opkruipen geloof ik.

19 likes

Disclaimer is dat het ook mijn persoonlijke smaak. Ik heb het niet zo vaak, maar ik heb het wel eens gehad bij een huisgenoot die zichzelf duidelijk heel aantrekkelijk vond en het steeds had over dat hij model zou moeten worden en wel eens als meisjes zich vergeleken met anderen en dan van: hoe kan HIJ denken dat hij MIJ zou kunnen krijgen of in vergelijking met een ander meisje. Eigenlijk alleen als iemand er zelf echt de aandacht op brengt over hoe mooi ze zichzelf vinden, nooit spontaan eigenlijk.

@midheavenmoon
Ik snap wat je bedoelt, maar hoopte dat dat ondervangen wordt met een anonieme poll.

2 likes