Ik zou bijv ketchup ofzo wel pakken, of boter, maar niet een zak chips opentrekken denk ik. Of een nieuwe neerleggen als ik er toch trek in had. Zou niet snel een onaangebroken verpakking openen. Tenzij ze het speciaal klaarleggen.
Heb sowieso liever een krijsende baby, dan kun je nog oordoppen in doen. Bass hoor en voel je gewoon dreunen.
Ja eens. En ik voel de trillingen ook vaak ook al heb ik mn noicecanceling koptelefoon op. En mijn hart gaat zelfs op hetzelfde achterlijk snelle ritme kloppen als die paupermuziek van mn buurjongen. Vreselijk. Dan liever een baby
Eten
- Is mijn leven.
- Vind ik erg fijn.
- Neutraal, soms lekker soms geen zin in.
- Mwah van mij hoeft t niet zo.
- Zou ik nooit doen als ik ‘t niet zou moeten. Ik vind eten gewoon totaal niet boeiend.
0 stemmers
Bass kunnen die buren wat aan doen en dat word ik woest omdat het zulke aso’s zijn. Baby is erg klote, maar daar hebben zij nog veel meer last van, dus vind ik dat minder erg ofzo.
Ik andersom. Ik sport om (lekker) te kunnen eten.
Eten is inderdaad echt mijn leven, word er oprecht zo gelukkig van Ben er ook constant mee bezig, heb het ene nog niet op en ik verheug me alweer op wat ik later ga/kan eten.
Heb jij ook weleens dat er een chipje in je shirt valt en je hem uit je decolleté moet vissen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Niet alleen chips hoor
Ah vandaar
Klein, dunne armen, dikke kont en we lijken jonger dan we zijn. Jep! We zijn wel Duo Penotti, want ik heb bruin haar en hij is blond.
Ik ben eten gek genoeg veel leuker gaan vinden en meer gaan waarderen sinds ik veganistisch eet. Had het eerder andersom verwacht eigenlijk.
Is dit een kooikerhondje?
Als kind vroeg ik tijdens ‘t avondeten altijd: “wat gaan we morgen eten dan?”
Was echt de grootste ergernis van mijn moeder haha
- Hoelahoepen
- Hoepelen
0 stemmers
Voor mij is dit hoepelen:
Een muziekinstrument voelt ambachtelijker aan dan iemand die electronische muziek maakt, dat kan ik wel volgen. Maar het is slechts een ander instrument, met een laptop en MIDI controller kan je ook heel erg veel en heel veel moois maken. Waarvoor je ook hele muzikale oren voor nodig kán hebben, maar er wordt ook heel laagdrempelig electronische muziek gemaakt die zo eenvoudig is dat iedereen dat wel kan zonder echt enige muzikale kennis.
Ik ben zelf violiste en heb conservatorium gedaan, maar ben nu ook veel bezig met het combineren met electronica en dat is zoooo’n wereld apart die ik heel interessant vind en zoveel meer mogelijkheden brengt.
Ik vind een muzikant iemand die toegewijd is aan het spelen van muziek, ook het creeeren van welke muziek dan ook. Maar niet iemand die het af en toe even voor de lol doet, maar waarvan het een groot deel van iemands leven beslaat. Daar hoef je ook niet per se conservatorium voor gedaan te hebben in mijn ogen.
als je echt graag een foto er bij wil doen, linkje naar social media onder je naam zetten ofzo? kan hij je zelf opzoeken als hij dat wil.
- Een jaar lang gratis shampoo en conditioner
- Een jaar lang gratis parfum
- Een jaar lang gratis nagellak
0 stemmers
Dit vind ik ook. En voor mij heeft dit niks te maken met of het wel of niet ‘echte’ muziek is die je voortbrengt. Elektronische muziek is voor mij net zo ‘echt’ als een vioolconcert.
Maar ik vind dat je om muzikant te zijn bepaalde fysieke skills nodig hebt. Als je muziek maakt met je laptop/pc is dit zeker mentaal gezien wel muziek maken, maar dat fysieke aspect ontbreekt (tenzij je heel ingewikkeld op een Ableton Push bezig bent of zo – zie jij dat dan ook niet als een instrument?) en voor mij is dat het grote verschil. Maar de grenzen zijn wel vaag.
Ik zie het op dit moment zo:
Als je ‘elektronisch’ een nummer naspeelt met puur je toetsenbord en je muis ben je eigenlijk aan het programmeren. Als je datzelfde nummer speelt op een gitaar, piano of viool, ben je muzikant.
En als je i.c.m. een keybordje aan je laptop of een Ableton Push werkt ben je eigenlijk een muzikant én programmeur.