Stel je persoonlijke vraag #8

Ik vind mezelf totaal niet op mijn vriendin lijken en toch zijn we al vaker aangezien voor zussen :sob:

3 likes

Als jij iets minder lekker in je vel zit, is je eetlust dan:

• Groter
  • Hetzelfde
  • Kleiner
  • Verschilt

0 stemmers

Anders bungelt die piemel toch maar een beetje in het rond? Of in zo’n raar netje? Voor zover ik weet trekt elke man er een boxershort onder. Maar blijkbaar is dat dus niet gebruikelijk gezien de uitslag.

5 likes

In plaats van een boxershort kan een man toch prima een strakkere zwembroek onder zo’n zwemsport dragen? Vind ik een heel verschil. De jongens die ik ken (middelbare schooltijd) gingen zwemmen met hun Björn Borg onderbroek die ze de hele dag al droegen met zwemshort half onder de reet, want normaal broeken dragen kon natuurlijk écht niet.

Ik vind het heel normaal dat een man er iets onder draagt, maar géén normaal ondergoed!

1 like

Ik zwem al jaren niet meer, vind het verschrikkelijk. :joy: Ik ben dus niet op de hoogte van de laatste trends. Het is ook best gek om ondergoed onder zwemkleding te dragen.

Yes. Korte pootjes, eigenwijs als het maar zijn kan, oren zijn voor de sier (ik ben een beetje doof, hond pubert) en heb prachtig haar.

Weten jullie al wat voor hond ik heb?

9 likes

Hihi een kortharige, maar zijn vacht is gewoon heel mooi en shiny.

64 likes

Nav de eerdere poll over nutella, maak jij een figuurtje of iets dergelijks in een net aangebroken pot?

• Ja altijd, maak mijn naam / letter(s)
  • Ja altijd, maak een figuurtje
  • Soms
  • Nee nooit eigenlijk
  • Nee doe normaal, ik ben geen kind meer

0 stemmers

Jeugdjournaal presenteren = baangarantie = (voor mij op dit moment) een enorm salarisverschil = meedoen aan Wie is de mol = extra followers op Instagram = voor elke uitzending mooi opgemaakt/aangekleed worden

Verder ben je als presentator van het Jeugdjournaal zo’n net-niet-BN’er = wel de lusten, maar niet de lasten.

Inclusief elke ochtend uitgerust wakker worden, is dit goud.

37 likes

Lol ik denk dat het eerder een paar cent per week is wat je bespaart :stuck_out_tongue: niet waard dus

Maar je bent er toch al dus waarom niet

Haha heerlijke redenatie!

1 like

Ahhh ik heb nu een pupje in de korthaar black tan versie. :heart:

2 likes

Dat is hij ook. Standaard korthaar, black and tan. Hoe gaat het met je pup? DEEL FOTO’s! Haha…

Veel plezier met jouw kleine kroket. Het zijn geweldige beestjes.

2 likes

Ahhh echt een knappie! De mijne is een kleine dwerg! Haha even kijken of t lukt een foto in te voegen.
Maar idd, teckels zijn echt geweldig, echt de leukste draakjes.

110 likes

Lijken jouw exen op elkaar qua uiterlijk en/of innerlijk?

• qua uiterlijk
  • qua innerlijk
  • zowel qua innerlijk als uiterlijk
  • allebei niet

0 stemmers

Wat is vervelender

• Hele avond de bass van de buren
  • Hele avond de krijsende baby van de buren

0 stemmers

Vind jij jezelf vrijer in de seksuele moraal dan je ouders?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee, daar hebben we het nooit over

0 stemmers

Ik heb mijn vrije seksuele moraal van mn moeder. Die heeft altijd gepredikt dat we lekker moeten waar we zin in hebben.

3 likes

Ik zou bijv ketchup ofzo wel pakken, of boter, maar niet een zak chips opentrekken denk ik. Of een nieuwe neerleggen als ik er toch trek in had. Zou niet snel een onaangebroken verpakking openen. Tenzij ze het speciaal klaarleggen.

10 likes

Heb sowieso liever een krijsende baby, dan kun je nog oordoppen in doen. Bass hoor en voel je gewoon dreunen.

17 likes

Ja eens. En ik voel de trillingen ook vaak ook al heb ik mn noicecanceling koptelefoon op. En mijn hart gaat zelfs op hetzelfde achterlijk snelle ritme kloppen als die paupermuziek van mn buurjongen. Vreselijk. Dan liever een baby

2 likes