Stel je persoonlijke vraag #8

• Vlokken
  • Vruchten hagel
  • Chocolade hagel
  • Ik ben geen kleuter meer en eet alleen saaie boterhammen

0 stemmers

Gestampte muisjes :heart_eyes::heart_eyes:

Toen ik die op een beschuitje in Mn instastories had staan kreeg ik de vraag of het cocaĂŻne op brood was haha

46 likes

Pure hagelslag en pure Royal vlokken <3

2 likes

Kijk jij snapt het.

Goed: vlokken (melk, maar puur is ook goed), gestampte muisjes, hagelslag (geen xl), vruchtenhagel klassiek, de Ruijter.

Slecht: anijshagel, puur-wit hagelslag, bosvruchtenhagel, xxl hagelslag, gewone muisjes (omdat KEIHARD), tijgervlokken, krokovlokken en alle andere ongein van Venco. Chunks, Curls, extra grote vlokken.

6 likes

Dat is er zeker al

Verloedering.

https://indebuurt.nl/enschede/nieuws/opmerkelijk/grappig-je-kunt-nu-je-eigen-hagelslag-tappen-bij-de-albert-heijn~47302/

Iel dat vond ik vroeger lekker. Maar NOG erger was eetpapier, dat kon je ook op brood doen toch?

1 like

Kokoskoeken

• Lekker
  • Smerig

0 stemmers

Voor mij was het vroeger pas echt feest als dit op tafel kwam:

9 likes

Jezus nu heb ik echt ZIN in orinoco, maar de winkels zijn natuurlijk dicht :weary:

1 like

‘Los’ vruchtenhagel (love me some pure suiker op m’n brood), vlokken alleen met pindakaas. En gestampte muisjes inderdaad! Hagelslag vind ik altijd te compact ofzo? De chocoladesmaak komt veel beter over in vlokken.

1 like

Wikipedia zegt ja

De naam is trouwens een Nick El Son (@grace je fave) = geen boter beschikbaar maar dan gehusseld

10 likes

Lekker, maar niet superchill in combinatie met brood dus liever gewoon zo uit het pak m’n mond in.

5 likes

Jaa net als die plakjes chocola voor “op brood”

3 likes

Dat vond de visite van m’n ouders laatst toen ik een boterham met hagelslag at :woman_shrugging:t2::joy:

1 like

Ik heb dit ooit één keer gekocht omdat ik zo nieuwsgierig was maar ik vond het juist echt niet te eten.

Bebogeen

• Jaaaaaa
  • Nee
  • Nooit geprobeerd

0 stemmers

(bron: EO)
Wist jij dit (nog)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nou dan zaten ze qua watervalgevoel wel goed in de tentjes de afgelopen nachten.

13 likes

Wij vierden het op (de vrije) school altijd met een pinksterfeest. Met een pinkster bruid en bruidegom. Dan dansten we om de meiboom heen enzo.

4 likes

Ja precies daarom die (nog)! Ik weet het ook elk jaar max een week haha

1 like

Heb je tattoo’s?

• Nee, en ik hoef er ook geen
  • Nee, maar ik wil er wel 1 of 2
  • Nee, maar ik wil er meerdere
  • Ja, 1 of 2
  • Ja, 3-5
  • Ja, 5-10
  • Ja, meer dan 10
  • Anders

0 stemmers

Hou je van koken?
Onder uitgebreid koken versta ik alles waarbij je er wat meer tijd voor neemt dan gewoon zo hup uit je werk gauw iets op tafel zetten. Dus heel lang met één gerecht bezig zijn, meerdere gangen koken, een nieuw of moeilijk recept uitproberen, gewoon op je gemakje met een wijntje en een muziekje wat lekkers maken, etc.

• Nee.
  • Ja, zowel van snel/simpel als uitgebreid koken
  • Alleen van snel/simpel koken
  • Alleen van uitgebreid koken

0 stemmers

Als je van uitgebreid koken houdt, hoe vaak neem je hier dan ook echt de tijd voor?

• Elke dag
  • Meerdere keren per week
  • EĂ©n keer per week
  • EĂ©n keer per twee weken
  • EĂ©n keer in de maand
  • Minder
  • Ik zei toch dat ik niet van uitgebreid koken hou
  • Anders?

0 stemmers