Eten
- Is mijn leven.
- Vind ik erg fijn.
- Neutraal, soms lekker soms geen zin in.
- Mwah van mij hoeft t niet zo.
- Zou ik nooit doen als ik ‘t niet zou moeten. Ik vind eten gewoon totaal niet boeiend.
0 stemmers
Eten
0 stemmers
Bass kunnen die buren wat aan doen en dat word ik woest omdat het zulke aso’s zijn. Baby is erg klote, maar daar hebben zij nog veel meer last van, dus vind ik dat minder erg ofzo.
Ik eet voornamelijk om te leven. Leef niet om te eten
Ik andersom. Ik sport om (lekker) te kunnen eten.
Eten is inderdaad echt mijn leven, word er oprecht zo gelukkig van Ben er ook constant mee bezig, heb het ene nog niet op en ik verheug me alweer op wat ik later ga/kan eten.
Heb jij ook weleens dat er een chipje in je shirt valt en je hem uit je decolleté moet vissen
0 stemmers
Niet alleen chips hoor
Ah vandaar
Klein, dunne armen, dikke kont en we lijken jonger dan we zijn. Jep! We zijn wel Duo Penotti, want ik heb bruin haar en hij is blond.
Ik ben eten gek genoeg veel leuker gaan vinden en meer gaan waarderen sinds ik veganistisch eet. Had het eerder andersom verwacht eigenlijk.
Is dit een kooikerhondje?
Als kind vroeg ik tijdens ‘t avondeten altijd: “wat gaan we morgen eten dan?”
Was echt de grootste ergernis van mijn moeder haha
Ik had net nogal een discussie met een vriend (die muzikant is). Ik vind personen die met een laptop of pc geluiden aansturen dus geen muzikanten. Die personen bedenken (muzikale)geluiden maar maken geen muziek. Ik vind iemand pas een muzikant als diegene zelf een toon uit een instrument krijgt en daar niet eerst iets voor aanstuurt zoals een digitaal ding (laptop/pc). Hetzelfde geldt voor een componist die zelf niet maakt of een dirigent. Dussss
Wanneer vind jij iemand een muzikant?
0 stemmers
0 stemmers
Voor mij is dit hoepelen:
Ik vind dat producers en dj’s geen muzikanten. En ja, dat is wel een muziekalbum, maar gemaakt door producers en dj’s en dus niet door muzikanten. En die vocalisten vind ik wel weer muzikanten.
Een keyboard hangt er wat vanaf. Iemand die een midikeyboard gebruikt om via de laptop/pc geluiden aan te sturen, vind ik geen muzikant. Terwijl een keyboard (of een digitale piano) een vast aantal geluiden heeft waar de muzikant mee werkt en that’s it. Een producer die het daarna af mixt, vind ik dan weer geen muzikant. Dus het gaat mij puur om de persoon die via een laptop/pc muziektonen bedenkt en aanstuurt, dat ik dat geen muzikant vind. Haha lastig verhaal zo.
Ja ik zie het gewoon heel anders. Ik slaap nu bijna, maar ik wil best morgen mijn gedachtegang wat meer uitleggen!
Een muziekinstrument voelt ambachtelijker aan dan iemand die electronische muziek maakt, dat kan ik wel volgen. Maar het is slechts een ander instrument, met een laptop en MIDI controller kan je ook heel erg veel en heel veel moois maken. Waarvoor je ook hele muzikale oren voor nodig kán hebben, maar er wordt ook heel laagdrempelig electronische muziek gemaakt die zo eenvoudig is dat iedereen dat wel kan zonder echt enige muzikale kennis.
Ik ben zelf violiste en heb conservatorium gedaan, maar ben nu ook veel bezig met het combineren met electronica en dat is zoooo’n wereld apart die ik heel interessant vind en zoveel meer mogelijkheden brengt.
Ik vind een muzikant iemand die toegewijd is aan het spelen van muziek, ook het creeeren van welke muziek dan ook. Maar niet iemand die het af en toe even voor de lol doet, maar waarvan het een groot deel van iemands leven beslaat. Daar hoef je ook niet per se conservatorium voor gedaan te hebben in mijn ogen.
als je echt graag een foto er bij wil doen, linkje naar social media onder je naam zetten ofzo? kan hij je zelf opzoeken als hij dat wil.
0 stemmers