Stel je persoonlijke vraag #8

Sinds de receptuur verbeterd is vind ik hem alleen niet meer lekker.
Echt jeugdsentiment.

Ik doe geen van deze dingen. Ik zou wel graag m’n nagels bij een salon laten doen maar daar heb ik op dit moment niet het geld voor. En bodylotion zou ik ook wat vaker mogen gebruiken, ik denk daar zo’n één keer in de twee weken eens aan

3 likes

Schaam je niet, ik ook niet

1 like

Precies! De paar keer dat ik ergens was had ik sterk het idee dat ik meer van goede huidverzorging wist dan de zogenaamde therapeut.

1 like

N.a.v. de vorige vraag:

Als ik bodylotion (of -butter, -crùme etc) gebruik dan

• Smeer ik daar m’n hele lichaam mee in
  • Smeer ik alleen m’n benen en/of armen in
  • Smeer ik andere lichaamsdelen in, maar niet mn hele lichaam

0 stemmers

• Doe ik dit na het douchen
  • Doe ik het voor het slapen gaan
  • Doe ik het op een random moment

0 stemmers

Nee dat idee heb ik dus ook! En daarnaast vind ik het altijd te veel gedoe om regelmatig te doen

Bodylotion gebruik ik een paar keer per week. Nagels zou ik idd ook graag bij een salon laten doen maar ik wil sowieso geen nepnagels maar dat ze een keer goed onder handen worden genomen en mooi gelakt. Ik vind mijn nagelblad namelijk wel mooi. Maar goed vijlen etc, en dan ook direct maar m’n voeten.

Ik vind een beugel voor je tanden ook cosmetisch. Kwam bij mij in ieder geval geen medische redenering aan te pas.

Ik weet niet of je het echt medisch kan noemen, maar door mijn overbeet kwamen mijn kiezen niet lekker op elkaar waardoor kauwen niet zo soepel ging. Uiteindelijk staat het ook mooier, maar ik heb het niet aangevinkt omdat de aanleiding niet perse cosmetisch was. Als je geen overbeet hebt maar scheve tanden bijvoorbeeld zou ik het wel cosmetisch noemen inderdaad.

3 likes

Meestal blote voeten of slippers

2 likes

Ligt eraan hoe warm het is, als het heel koud is 2 paar sokken (normale en fluffy) en als het warm is geen. Ben echt een koukleum, maar ik hou echt van lopen op blote voeten.

3 likes

Flipflops

1 like

Leerlingen vroegen vorige week wat Pinksteren is. Gelukkig stond heten de bijbel die ik voorlees.

Is dit nou sarcastisch of hoe smeer jij in hemelsnaam je rug in haha?

2 likes

Slippers! Krijg veels te warme voeten in sloffen

1 like

Okee ik ga die techniek van je rug wassen vanavond uitproberen, nu ben ik benieuwd of ik t ook kan

1 like

Ik smeer me altijd in na het douchen anders heb ik het gevoel dat mijn huid eraf valt van droogte
en ik douche niet eens lang of heel warm, gebruik een blok zeep (zonder troep) voor onder mijn oksels en was de rest gewoon met water, maar mijn huid denkt nog steeds ‘fok jou ik ben droog!!’

3 likes

Rugkriebels zijn fijn, maar ik vind hoofdkriebels nog 100 keer fijner

27 likes

Oh dat kan natuurlijk ook nog ja, niet aan gedacht! Dat lijkt me best een heftig proces, hoor altijd dat het best wel pijnlijk is. Wil je iets kwijt over waarom je ze weg laat laseren? Lijkt me best een grote beslissing om te nemen (hoewel het zetten van een tattoo dat misschien ook wel is natuurlijk). Kan me ook voorstellen als je er liever niks over zegt, dus voel je vooral niet verplicht om te reageren!

doe zo een at’je schuddebuikjes hoor no problem

25 likes