Stel je persoonlijke vraag #8

Ik las dit zonder context en moest ervan schuddebuiken

9 likes

Ik eet minimaal 3 keer per week schuddebuikjes door m’n kwark heen. Echt de hemel :heart:

16 likes

Pinksteren is de dag van de vurige tongen, haha. Ik vond dit als kind al zo’n rare symboliek, dat ik het niet vergeet.

6 likes

Guilty! Hahaha ik hou van die site. Ik bekijk daar eigenlijk vanalles. Maar geen exen.

1 like

Ik vind het eventjes met vingertoppen wel fijn en dan ook over m’n billen. Maar hou veel meer van gekriebel door m’n haar en dat mag ook wel wat hardhandiger.

Het boeit mij echt helemaal niks dat mensen kunnen zien of ik wel of niet hun profiel bekijk. Mensen met een slotje volg ik gewoon met mn bedrijfsaccount ofzo

Vorig jaar om deze tijd had ik veel meer energie dan nu. Ik ging elke dag wandelen en fietsen omdat ik er zin in had. Hebben jullie ook fases met meer of minder energie?

• Ja, maar weet niet waar het ligt
  • Ja, en ik denk dat het te maken heeft met …
  • Nee, altijd ongeveer hetzelfde

0 stemmers

Voor de mensen de ja hebben gestemd:
Als ik minder energie heb:

• Luister ik naar m’n lichaam/gevoel en doe rustig aan
  • Forceer ik mezelf een beetje en ga er toch op uit

0 stemmers

1 like

Ik merk dat ik voornamelijk minder energie heb als ik slecht eet en weinig beweeg. Als ik goed op m’n eten let gaat het vaak al een stuk beter

2 likes

Bij mij ook door slecht eten. Ik kom dan echt in zon vicieuze cirkel van slecht voedsel --> slecht voelen --> niks uitvoeren --> meer slecht eten want voel me toch al kut, etc etc.

7 likes

Ben altijd energieloos maar het is de ene keer wel erger dan de andere keer. Ik forceer mezelf omdat ik een dochter heb, anders had ik veel vaker bv een middagdutje gedaan of zo. :grimacing:

(Vroeger als kind zei ik al op een feestje: “mama, mag ik naar bed?” Prioriteiten mensen!)

4 likes

Ik merk bij mijzelf dat als ik minder sport, ik minder energie heb. Dus als ik me energieloos voel, probeer ik vaak weer wat meer te gaan sporten en dan komt het vanzelf terug en word ik ook weer wat actiever

Heb mijn vraag elders gepost maar wil graag gebruik maken van de behoefte van forummers in dit topic om vragen in te vullen. Vond het onderwerp te ongepast hier :grin:.

https://www.forumfeminarum.nl/t/sekstopic/426/4757?u=yzile

Zijn jullie vroeger als kind wel eens bij Speelstad Oranje geweest?

• Jaaaa
  • Nee
  • Nooit van gehoord maar ziet er wel tokkie uit
  • Nooit geweest maar lijkt me super leuk!!

0 stemmers

Vond je dat ook zo leuk?

• Jaaaaaa!
  • Nee ik moest altijd gedwongen mee van m’n ouders

0 stemmers

Wat vond je van de achtbaan?

• Wel spannend hoor
  • Mwah
  • Niet eng ik was een grote meid
  • Ik ging alleen in 't treintje

0 stemmers

Wij gingen hier elk jaar met het halve dorp heen :joy:. Ik vond het echt fantastisch hahaha. Jammer dat het dicht is, had er nog wel eens willen kijken.

1 like

dit lijkt een beetje op Kidzcity?

2 likes

Als het nog bestond zou ik er ook zo weer heen gaan, alleen maar om ff die sfeer te proeven en herinneringen op te halen. Vond het als kind ook echt geweldig haha

@littlenumbers daar ben ik nog nooit geweest dus geen idee of dat hetzelfde concept is!

2 likes

Ben er een keer met familiedag geweest (1998 ofzo) en we hebben het er nog steeds over haha. Er was toch een Fabeltjeskrant achtbaan en een schommelschip en iets van bootjes?

2 likes

hmm ik heb even zitten googelen en deze speelstad oranje lijkt wel nog een stukje groter toch haha, dit lijkt echt een overdekt pretpark of niet?

Ja ze hadden alles :scream:

@littlenumbers Ja daar is het wel het best mee te vergelijken inderdaad, al had het veel meer dan dat. Ook trampolines, midgetgolfen, glijbanen, bootjes, etc jammer dat er niet van alles foto’s zijn

1 like

Volgens de verhalen ben ik hier meerdere keren geweest maar kan me er niks meer van herinneren.