Stel je persoonlijke vraag #8

Ja joh, lekker dichtbij en ze zijn van plan het weer te openen! Je kan er dan ook lasergamen geloof ik, maar kan dat niet zo gauw terugvinden! :smile:

2 likes

Wij gingen volgens mij elk jaar op vakantie naar Drenthe, dus ben hier voor mn gevoel mega vaak geweest

Ik heb gestemd voor ā€œelke dagā€ dat ik de tijd neem om uitgebreid te koken, maar ik ben zo in de minderheid dat er nog steeds 0% staat :<

2 likes

Maar wat vind je uitgebreid dan? Ik vind koken heel leuk, maar ik ga niet als ik ā€˜s avonds om 7 uur uit de file kom rollen nog pastadeeg staan kneden voor m’n raviolivoorgerechtje en meringue bakken voor de Eton mess :stuck_out_tongue:

10 likes

Ik had laatst deze vraag ook gesteld in het date leed topic mocht je nog wat meer antwoorden willen lezen! Maar ik denk dat het te maken heeft met hoe je verliefdheid ziet… Want heel erg leuk/gek op diegene = toch verliefd? Of hoe is dat anders dan ?

2 likes

Oh ja vreselijk ik ook… heb het idee dat mijn collega’s die ruim 30 jaar ouder zijn veel fitter zijn dan ik

1 like

Ja ik zat er overna te denken, dat ik bij het woord verliefdheid echt denk aan kotsmisselijk zijn en niet kunnen slapen enzo, terwijl ik dat helemaal niet had bij m’n ex (maar wel vlinders voelde en me juist super zeker en op me gemak voelde). Volgens mij zei @Eddie ook nog iets wat me wel bij bleef, namelijk dat die verliefdheidsfase (waarschijnlijk) uiteindelijk toch wegebt op de lange termijn, en wat blijft er dan over? --> juist dst vertrouwen en zekerheid in het contact etc

2 likes

Ah dan kan ik me voorstellen dat je daar liever niet steeds mee geconfronteerd wordt inderdaad. Wat fijn dat het niet pijnlijk is!

Ik hoef niet per sƩ echt verliefd te zijn TENZIJ die ander echt overduidelijk extreem verliefd is. Dan vind ik het lullig. Maar ik neem mezelf wel altijd voor alleen een relatie aan te gaan als ik echt verliefd ben.

1 like

Als je via zo’n site iemand instastories kijkt, zie je dat dan bij degenen die je story hebben bekeken als zo’n vaag nepprofiel toevallig :face_with_monocle: . Want ik heb dat steeds en toen dacht ik heyy wacht eens even.

Ik denk niet dat je per se verliefd moet zijn om een volwaardige romantische relatie aan te gaan, maar ik ben persoonlijk altijd zodanig op mijn gemak geweest toen ik single was, dat alleen heftige verliefdheid er bij mij voor heeft gezorgd dat ik het idee van een relatie voor mijzelf überhaupt niet verschrikkelijk beklemmend vond, haha. Ik heb in mijn single jaren nooit het hebben van een relatie gemist, terwijl ik in relaties het wel soms heb gemist om alleen te zijn. :no_mouth:

7 likes

Haha met de vurige tongen.
Vergeet het ook nooit meer, dat Mn moeder op haar werk na Pinksteren aan haar collega’s vroeg: en, hebben jullie de vurige tongen mogen ontvangen? En dat toen een (lesbische) collega terug zei: ik heb elk weekend vurige tongen.

Speaking of which: ik ook dit weekend en ben er nog steeds van onder de indruk, man man.

14 likes

Nog niet, maar ga over 3 weken op schoolreisje naar toverland

3 likes

Als je kleding in Show je laatste aankopen post, ben je dan weleens bang om herkend te worden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je outfits showt in het What are you wearing topic, ben je dan bang om herkend te worden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Over pretparken gesproken kent iemand tivoli. ( Het ziet er nu veel vetter uit dan vroeger btw haha)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hahaha nee dat doe ik ook niet. Zoals in de beschrijving staat van de vraag: er echt de tijd voor nemen (uur ofzo), nieuwe recepten uitproberen, wijntje erbij. Ik kook elke dag zeker een uur, experimenteer vrijwel altijd en zet een muziekje op. Ik vind het normaal, maar veel mensen vinden het uitgebreid voor doordeweeks.

3 likes

Wat krijgt jij liever over je uitgestort?

• De heilige geest
  • Andermans heftige emoties

0 stemmers

Ken jij het nummer van AndrƩ van den Heuvel & Leen jongewaard - Op een mooie pinksterdag?

Als 't even kon
Liep ik met m’n dochter aan het handje in het parrekie te kuieren in de
zon
Gingen madeliefjes plukken, eendjes voeren, eindeloos
Kijk nou toch je jurk wordt nat, je handjes vuil en papa boos

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

2 likes

Je mag gratis 1 cosmetische ingreep laten doen. Je hebt geen bijwerkingen, nasleep van de operatie etc, maar je mag ook nooit meer iets anders laten doen. Wat doe je? Als je niks wilt laten doen, dan stem je niet.

• Rimpelaanpak (Botox/fillers)
  • Borstvergroting
  • Borstverkleining
  • Wallenaanpak (fillers denk ik)
  • Bilimplantaten
  • Neusoperatie
  • Liposuctie
  • Haarimplantaten
  • Ooglidcorrectie
  • Lipfillers

0 stemmers

Ooglidcorrectie als ik een jaar of 50 ben. Mijn oma heeft dit vroeger laten doen omdat het langzamerhand haar zichy belemmerde en volgens mij heb ik straks hetzelfde probleem. Verder zou ik nooit zo gauw iets laten doen.

2 likes

Normaliter zou ik gaan voor filters (in lippen of in rimpels), maar omdat dit tijdelijk is zou ik voor de boobjob gaan nadat ik borstvoeding heb gegeven. Anders heb je er maar een paar maanden plezier van.