Stel je persoonlijke vraag #8

Leerlingen vroegen vorige week wat Pinksteren is. Gelukkig stond heten de bijbel die ik voorlees.

Is dit nou sarcastisch of hoe smeer jij in hemelsnaam je rug in haha?

2 likes

Slippers! Krijg veels te warme voeten in sloffen

1 like

Okee ik ga die techniek van je rug wassen vanavond uitproberen, nu ben ik benieuwd of ik t ook kan

1 like

Ik smeer me altijd in na het douchen anders heb ik het gevoel dat mijn huid eraf valt van droogte
en ik douche niet eens lang of heel warm, gebruik een blok zeep (zonder troep) voor onder mijn oksels en was de rest gewoon met water, maar mijn huid denkt nog steeds ‘fok jou ik ben droog!!’

3 likes

Rugkriebels zijn fijn, maar ik vind hoofdkriebels nog 100 keer fijner

27 likes

Oh dat kan natuurlijk ook nog ja, niet aan gedacht! Dat lijkt me best een heftig proces, hoor altijd dat het best wel pijnlijk is. Wil je iets kwijt over waarom je ze weg laat laseren? Lijkt me best een grote beslissing om te nemen (hoewel het zetten van een tattoo dat misschien ook wel is natuurlijk). Kan me ook voorstellen als je er liever niks over zegt, dus voel je vooral niet verplicht om te reageren!

doe zo een at’je schuddebuikjes hoor no problem

25 likes

Ik las dit zonder context en moest ervan schuddebuiken

9 likes

Ik eet minimaal 3 keer per week schuddebuikjes door m’n kwark heen. Echt de hemel :heart:

16 likes

Pinksteren is de dag van de vurige tongen, haha. Ik vond dit als kind al zo’n rare symboliek, dat ik het niet vergeet.

6 likes

Guilty! Hahaha ik hou van die site. Ik bekijk daar eigenlijk vanalles. Maar geen exen.

1 like

Ik vind het eventjes met vingertoppen wel fijn en dan ook over m’n billen. Maar hou veel meer van gekriebel door m’n haar en dat mag ook wel wat hardhandiger.

Het boeit mij echt helemaal niks dat mensen kunnen zien of ik wel of niet hun profiel bekijk. Mensen met een slotje volg ik gewoon met mn bedrijfsaccount ofzo

Vorig jaar om deze tijd had ik veel meer energie dan nu. Ik ging elke dag wandelen en fietsen omdat ik er zin in had. Hebben jullie ook fases met meer of minder energie?

• Ja, maar weet niet waar het ligt
  • Ja, en ik denk dat het te maken heeft met …
  • Nee, altijd ongeveer hetzelfde

0 stemmers

Voor de mensen de ja hebben gestemd:
Als ik minder energie heb:

• Luister ik naar m’n lichaam/gevoel en doe rustig aan
  • Forceer ik mezelf een beetje en ga er toch op uit

0 stemmers

1 like

Ik merk dat ik voornamelijk minder energie heb als ik slecht eet en weinig beweeg. Als ik goed op m’n eten let gaat het vaak al een stuk beter

2 likes

Bij mij ook door slecht eten. Ik kom dan echt in zon vicieuze cirkel van slecht voedsel --> slecht voelen --> niks uitvoeren --> meer slecht eten want voel me toch al kut, etc etc.

7 likes

Ben altijd energieloos maar het is de ene keer wel erger dan de andere keer. Ik forceer mezelf omdat ik een dochter heb, anders had ik veel vaker bv een middagdutje gedaan of zo. :grimacing:

(Vroeger als kind zei ik al op een feestje: “mama, mag ik naar bed?” Prioriteiten mensen!)

4 likes

Ik merk bij mijzelf dat als ik minder sport, ik minder energie heb. Dus als ik me energieloos voel, probeer ik vaak weer wat meer te gaan sporten en dan komt het vanzelf terug en word ik ook weer wat actiever

Heb mijn vraag elders gepost maar wil graag gebruik maken van de behoefte van forummers in dit topic om vragen in te vullen. Vond het onderwerp te ongepast hier :grin:.

https://www.forumfeminarum.nl/t/sekstopic/426/4757?u=yzile