Stel je persoonlijke vraag #8

Zijn jullie vroeger als kind wel eens bij Speelstad Oranje geweest?

• Jaaaa
  • Nee
  • Nooit van gehoord maar ziet er wel tokkie uit
  • Nooit geweest maar lijkt me super leuk!!

0 stemmers

Vond je dat ook zo leuk?

• Jaaaaaa!
  • Nee ik moest altijd gedwongen mee van m’n ouders

0 stemmers

Wat vond je van de achtbaan?

• Wel spannend hoor
  • Mwah
  • Niet eng ik was een grote meid
  • Ik ging alleen in 't treintje

0 stemmers

Wij gingen hier elk jaar met het halve dorp heen :joy:. Ik vond het echt fantastisch hahaha. Jammer dat het dicht is, had er nog wel eens willen kijken.

1 like

dit lijkt een beetje op Kidzcity?

2 likes

Als het nog bestond zou ik er ook zo weer heen gaan, alleen maar om ff die sfeer te proeven en herinneringen op te halen. Vond het als kind ook echt geweldig haha

@littlenumbers daar ben ik nog nooit geweest dus geen idee of dat hetzelfde concept is!

2 likes

Ben er een keer met familiedag geweest (1998 ofzo) en we hebben het er nog steeds over haha. Er was toch een Fabeltjeskrant achtbaan en een schommelschip en iets van bootjes?

2 likes

hmm ik heb even zitten googelen en deze speelstad oranje lijkt wel nog een stukje groter toch haha, dit lijkt echt een overdekt pretpark of niet?

Ja ze hadden alles :scream:

@littlenumbers Ja daar is het wel het best mee te vergelijken inderdaad, al had het veel meer dan dat. Ook trampolines, midgetgolfen, glijbanen, bootjes, etc jammer dat er niet van alles foto’s zijn

1 like

Ik was hier een keer op een maandag en ik was samen met m’n vriendinnetjes als enigen in het hele park. Heb toen echt 10x achter elkaar in die achtbaan gezeten en weet nog precies die draaikolk in die achtbaan hahaha. Oh en al die trampolines en die bootjes die continu vastliepen.

Kennen jullie ook Aeolus?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Volgens de verhalen ben ik hier meerdere keren geweest maar kan me er niks meer van herinneren.

Ja joh, lekker dichtbij en ze zijn van plan het weer te openen! Je kan er dan ook lasergamen geloof ik, maar kan dat niet zo gauw terugvinden! :smile:

2 likes

Wij gingen volgens mij elk jaar op vakantie naar Drenthe, dus ben hier voor mn gevoel mega vaak geweest

Ik heb gestemd voor ā€œelke dagā€ dat ik de tijd neem om uitgebreid te koken, maar ik ben zo in de minderheid dat er nog steeds 0% staat :<

2 likes

Maar wat vind je uitgebreid dan? Ik vind koken heel leuk, maar ik ga niet als ik ā€˜s avonds om 7 uur uit de file kom rollen nog pastadeeg staan kneden voor m’n raviolivoorgerechtje en meringue bakken voor de Eton mess :stuck_out_tongue:

10 likes

Ik had laatst deze vraag ook gesteld in het date leed topic mocht je nog wat meer antwoorden willen lezen! Maar ik denk dat het te maken heeft met hoe je verliefdheid ziet… Want heel erg leuk/gek op diegene = toch verliefd? Of hoe is dat anders dan ?

2 likes

Oh ja vreselijk ik ook… heb het idee dat mijn collega’s die ruim 30 jaar ouder zijn veel fitter zijn dan ik

1 like

Ja ik zat er overna te denken, dat ik bij het woord verliefdheid echt denk aan kotsmisselijk zijn en niet kunnen slapen enzo, terwijl ik dat helemaal niet had bij m’n ex (maar wel vlinders voelde en me juist super zeker en op me gemak voelde). Volgens mij zei @Eddie ook nog iets wat me wel bij bleef, namelijk dat die verliefdheidsfase (waarschijnlijk) uiteindelijk toch wegebt op de lange termijn, en wat blijft er dan over? --> juist dst vertrouwen en zekerheid in het contact etc

2 likes

Ah dan kan ik me voorstellen dat je daar liever niet steeds mee geconfronteerd wordt inderdaad. Wat fijn dat het niet pijnlijk is!

Ik hoef niet per sƩ echt verliefd te zijn TENZIJ die ander echt overduidelijk extreem verliefd is. Dan vind ik het lullig. Maar ik neem mezelf wel altijd voor alleen een relatie aan te gaan als ik echt verliefd ben.

1 like

Als je via zo’n site iemand instastories kijkt, zie je dat dan bij degenen die je story hebben bekeken als zo’n vaag nepprofiel toevallig :face_with_monocle: . Want ik heb dat steeds en toen dacht ik heyy wacht eens even.

Ik denk niet dat je per se verliefd moet zijn om een volwaardige romantische relatie aan te gaan, maar ik ben persoonlijk altijd zodanig op mijn gemak geweest toen ik single was, dat alleen heftige verliefdheid er bij mij voor heeft gezorgd dat ik het idee van een relatie voor mijzelf überhaupt niet verschrikkelijk beklemmend vond, haha. Ik heb in mijn single jaren nooit het hebben van een relatie gemist, terwijl ik in relaties het wel soms heb gemist om alleen te zijn. :no_mouth:

7 likes