Stel je persoonlijke vraag #8

Haha met de vurige tongen.
Vergeet het ook nooit meer, dat Mn moeder op haar werk na Pinksteren aan haar collega’s vroeg: en, hebben jullie de vurige tongen mogen ontvangen? En dat toen een (lesbische) collega terug zei: ik heb elk weekend vurige tongen.

Speaking of which: ik ook dit weekend en ben er nog steeds van onder de indruk, man man.

14 likes

Nog niet, maar ga over 3 weken op schoolreisje naar toverland

3 likes

Als je kleding in Show je laatste aankopen post, ben je dan weleens bang om herkend te worden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je outfits showt in het What are you wearing topic, ben je dan bang om herkend te worden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Over pretparken gesproken kent iemand tivoli. ( Het ziet er nu veel vetter uit dan vroeger btw haha)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hahaha nee dat doe ik ook niet. Zoals in de beschrijving staat van de vraag: er echt de tijd voor nemen (uur ofzo), nieuwe recepten uitproberen, wijntje erbij. Ik kook elke dag zeker een uur, experimenteer vrijwel altijd en zet een muziekje op. Ik vind het normaal, maar veel mensen vinden het uitgebreid voor doordeweeks.

3 likes

Wat krijgt jij liever over je uitgestort?

• De heilige geest
  • Andermans heftige emoties

0 stemmers

Ken jij het nummer van André van den Heuvel & Leen jongewaard - Op een mooie pinksterdag?

Als 't even kon
Liep ik met m’n dochter aan het handje in het parrekie te kuieren in de
zon
Gingen madeliefjes plukken, eendjes voeren, eindeloos
Kijk nou toch je jurk wordt nat, je handjes vuil en papa boos

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

2 likes

Je mag gratis 1 cosmetische ingreep laten doen. Je hebt geen bijwerkingen, nasleep van de operatie etc, maar je mag ook nooit meer iets anders laten doen. Wat doe je? Als je niks wilt laten doen, dan stem je niet.

• Rimpelaanpak (Botox/fillers)
  • Borstvergroting
  • Borstverkleining
  • Wallenaanpak (fillers denk ik)
  • Bilimplantaten
  • Neusoperatie
  • Liposuctie
  • Haarimplantaten
  • Ooglidcorrectie
  • Lipfillers

0 stemmers

Ooglidcorrectie als ik een jaar of 50 ben. Mijn oma heeft dit vroeger laten doen omdat het langzamerhand haar zichy belemmerde en volgens mij heb ik straks hetzelfde probleem. Verder zou ik nooit zo gauw iets laten doen.

2 likes

Normaliter zou ik gaan voor filters (in lippen of in rimpels), maar omdat dit tijdelijk is zou ik voor de boobjob gaan nadat ik borstvoeding heb gegeven. Anders heb je er maar een paar maanden plezier van.

Een beetje behoefte aan bevestiging en veel aan ruimte/ tijd voor mezelf. Een hele dag bij elkaar vind ik al lastig. Heb dan het liefst dat ie een uur iig weg is of andersom.

Oja en ik zou wel traanbuisfillers dan willen. Heb niet per se wallen maar dat ziet er veel frisser uit.

1 like

Dan kook je inderdaad alsnog best uitgebreid door de week, wij koken wel elke dag en proberen regelmatig iets nieuws, maar doordeweeks is dat dan over het algemeen wel uit de ‘minder dan 30 minuten’-sectie van de kookboeken/sites/blogs :stuck_out_tongue:

1 like

Ja van mij ook! Echt een ontspanningsmoment en ook vaak bijkletsen met m’n vriend of juist lekker me-time.

2 likes

Het klinkt wel heerlijk. Hoe/wanneer beslis je wat je gaat maken?

1 like

Ik ga elke zaterdag naar de markt en koop een enorme hoeveelheid groenten en fruit. Verschilt per keer wat ik meeneem aan de hand van het aanbod. Vaak ga ik ook even langs de Turkse kraam voor olijven, verse kruiden en noten.

Eigenlijk heb ik dan al veel in huis en haal ik bij de supermarkt/toko eens I de zoveel tijd m’n voorraad en vleesvervangers.

Lang verhaal kort: ik heb zoveel in huis dat ik thuis vanalles kan maken en geïnspireerd wordt door wat ik nu weer mee heb genomen van de markt :slight_smile: Ik zit nu in de Koreaanse fase!

13 likes

Ik denk dat dit voor mannen sowieso anders is, die hebben geen vagina die dom gaat doen met schimmelinfecties etc als ze in aanraking is gekomen met zeep

24 likes

Wil dat zeggen dat je niet echt recepten volgt/gebruikt? Ik ben zelf (helaas) niet zo creatief. Ofwel gebruik ik recepten, plan ik en koop ik dus ingrediënten volgens die recepten. Ofwel koop ik een hele hoop dingen, maar wordt er veel slecht, omdat ik slecht gepland heb.

Voor bijvoorbeeld je Koreaanse fase heb je waarschijnlijk ook heel specifieke ingrediënten nodig, of niet? Of doe je dit ondertussen al zo lang dat je heel veel dingen al in huis hebt of er veel van kent?

1 like

Het lijkt me ook eigenlijk niet goed om je daar met zeep te wassen? Ik was me down under sowieso alleen met water dus dan daar ook. Maar voor mannen zal het idd anders zijn, volgens mij kunnen die nog hun pik met afwasmiddel en een staalspons wassen.

39 likes

Wat heb jij het liefst als keukenvloer (op basis van preferentie en wat zou passen bij je (droom)keuken?

• Een houten vloer
  • Tegelvloer
  • Tapijt (lijkt me niet maar toch :P)
  • Van 1 bepaald materiaal dat wordt gegoten (bijv. gewoon beton/ gietijzeren)
  • Laminaat / zeil etc…
  • Anders…
  • een combinatie van 2 materialen

0 stemmers

Jaaaa krijgen wij ook! Wat een uitvinding.

• To koop
  • Or not to koop
  • Thata the question

0 stemmers