Stel je persoonlijke vraag #8

Dit heb ik ook gedaan inderdaad! Ik had toen nog niet zo heel lang les en m’n instructrice bleef maar vragen of ik ook niet iets wou. Ik kon alleen maar denken girllll hoe ga ik tegelijkertijd rijden en eten dan?!?

3 likes

OMG zoveel mensen niet?! Da’s gewoon bijna een regel. Rijbewijs halen = door de drive.

10 likes

Ach dit zong mn oma voor me toen ik een jong kind was…

1 like
  • New York Pizza
  • Domino’s Pizza

0 stemmers

Maar niks gaat boven de lokale pizzeria hier :heart_eyes:

2 likes

Ik denk wel dat ze gefrustreerd zijn, maar niet doordat ze geen vriendin hebben.

2 likes

Ik denk dat het een combi is. Dat ze dan eindelijk een vrouw hebben gevonden en dat ze dan verdomme zelf de was moeten doen!!

4 likes

Ik verzamel mokken uit de steden waar ik kom. :slight_smile:

1 like

Als dit over vrouwen gezegd werd gingen alle feministen echt huilen

6 likes

Haha de jfvd’ers hebben het al genoeg over feminazi’s en wat dan ook. Ik denk dat de vrouwen die er bij waren ook wel een beetje zelfhaat hebben gezien wat er allemaal gezegd werd.

4 likes

Heb jij wel eens deelgenomen aan een televisieprogramma?

• Ja, een spelshow
  • Ja, een verbouw/klus programma
  • Ja, een reality programma
  • Ja, een date programma
  • Ja, een make-over programma
  • Ja, anders, namelijk
  • Nee, maar wel in publiek gezeten
  • Nee

0 stemmers

Ik heb in een talkshow gezeten

17 likes

Ah, die optie was ik even vergeten. Was dat vanuit je werk of juist iets persoonlijks? (Als je dat wilt vertellen)

Ik ook! Heb inmiddels in m’n appartement geen plek meer, dus heb bedacht dat ik m’n koophuis ooit in de keuken langs het plafond allemaal haakjes wil plaatsen, zodat ik ze daar kan ophangen.

2 likes

Iets persoonlijks!

2 likes

Villa achterwerk

4 likes

Oh dat klinkt echt leuk, dank je voor het idee! :speak_no_evil:

1 like

Het is echt m’n droom om bij Jinek aan tafel te zitten met iets tofs dat ik heb onderzocht of zo. Ach ja, dromen mag…

8 likes

Kids for animals :slightly_smiling_face:

2 likes

Hey! Mede spaarder, ik word er zo blij door.

1 like