Ik heb in Marokko zoveel gekocht, echt schandalig. Heb zelfs een extra grote handbagagetas moeten kopen, zodat ik daar alle (breekbare) dingen in kon doen, want had alleen een klein rugzakje als handbagage, maar wilde echt mijn tajine en spiegel en theeglazen en en en niet in de bagageruimte gegooid hebben… Normaal koop ik vaak wat kleins als herinnering, en ga ook graag vintage (kleding) shoppen, zeker als ik op city trip ben. Ben ooit in Spanje trouwens ook wel eens heel blij geworden van de Stradivarius, ver voordat die ook in de rest van Europa kwamen (en ver voordat ik nadacht over de problemen rondom fast fashion).
Zijn shirts als deze nog approved voor volwassenen/20+?
- Ja tuurlijk niks geks aan
- Nee dit is alleen leuk als je 5 jaar bent
- Anders…
0 stemmers
Gewoon dragen als je daar zin in hebt
Misschien als pyjama, maar ik heb een disneyallergie en zit vol vooroordelen over volwassenen die Disney geobsedeerd zijn, dus misschien ben ik niet representatief voor wat kan.
Ik houuuuu van Disney en maak daar geen geheim van, maar ik draag ze thuis. Ik word altijd al te jong geschat, dan lijk ik helemaal 12.
@Zemraluani hiiiii
Anders, namelijk NMSMVPE
Ken je de website postcrossing al? Fantastisch initiatief als je fan bent van kaartjes sturen en ontvangen!
Ik ben hier wel benieuwd naar.
Als je op jezelf/samen woont, letten jullie op het stroom/gas verbruik?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heeft het bedrijf waar je bij zit ook een app waar je het verbruik bij kan houden en waar je kan zien of je te veel of te weinig betaald per maand?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En gebruik je deze dan ook?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je het wel kan, maar nog geen gebruik van maakt, zou je dat naar aanleiding van deze poll nu wel gaan of willen doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik kijk gewoon op de meter!
De meter zit bij mij buiten Mn appartement dus daar kijk ik nooit.
Heb het nu eens via die app bijgehouden en met wat ik nu betaal/verbruik krijg ik op mijn jaarafrekening €550 terug. Ik kan mijn termijn dia makkelijk naar beneden zetten vooral nu in de zomer. Dit word ook uitgerekend in de app dus hoef er zelf niets voor door te geven. In die van mij (es.sent) staan ook tips wat je kan doen om zuiniger te leven enzo. Ik vind het echt heel handig. Scheelt ook weer als je contact op moet nemen dat je het dan ook zelf kunt regelen.
Ik vind het zo relaxed om steeds even in te vullen, ik kan ook een jaarcheck doen en als ik zo doorga dan krijg ik nog een leuk bedragje terug eind dit jaar. En als ik merk dat het in de winter heel hard gaat dan ga ik wat vaker met een dekentje chillen ipv hoog de verwarming aan en dat is ook prima te doen.
Ik kwam er laatst ook pas achter
Haha ja same! Ik heb ook nog zonnepanelen dus lever ook nog eens terug! Ik gebruik dit dus eigenlijk ook als spaarpotje jaarrekening komt in januari en vaak krijg ik dan ook nog extra rekeningen die ik moet betalen. Vind ‘t stiekem interessanter dan ik had verwacht
Ik gebruik het idd ook als een spaarpotje, lijkt erop dus dat ik wel minder kan betalen per maand maar ga ik dus niet doen. Ik betaal ook elke maand mijn eigen risico af, als ik het niet opmaak krijg ik het terug en dat is dan ook wel lekker.
Welke zwemdiplomas heb jij?
- A
- B
- C
- Reddingszwemmen 1
- Reddingszwemmen 2
- Reddingszwemmen 3
- Een Belgisch diploma
- Meerdere Belgische diploma’s
- Anders
- Geen
0 stemmers
Was je bang om door het gat te zwemmen?
- Ja
- Nee
- Ik ken geen gat?
0 stemmers
Ik hoefde niet door een gat te zwemmen. Maar aangezien ik nooit m’n B heb gehaald, omdat ik niet onder water durfde, denk ik dat ik doodsbang was geweest voor dat gat.
Kapot bang ik durfde mijn ogen niet open dus dan kon ik dat gat niet vinden en dan kreeg ik geen lucht meer want ja zo lang kon ik niet onder water. Trauma.
Met afzwemmen (of hoe heet dat) voor mijn 2e diploma kwam ik ook twee x voor het gat weer naar boven ipv aan de andere kant en toen mocht m’n vader in het zwembad springen om mij er door heen te begeleiden (ouders zwommen sowieso al mee of zo die dag). Bijna m’n zwemdiploma niet gehaald sjeminee volgens mij gebeurt dat echt niemand
Tijd voor een nieuwe titel, vis I think not.
Ja ik heb een jaar over B gedaan door dat gat en daardoor nooit C gedaan. Officieel kan ik dus niet volledig zwemmen.