Stel je persoonlijke vraag #8

Alleen mijn A. Want ik haatte zwemmen (ik haat het nog steeds trouwens). Ik zag toen al niks zonder bril en was uiteraard te jong voor lenzen. Dus dat werkte voor geen meter. Ik blijf drijven, wat wil een mens nog meer.

17 likes

Ik weet eigk niet precies wat reddingszwemmen 1/2/3 zijn maar ik heb 6 brevetten en certificaten als a/b/1a/1b/2a/2b etc. En een zwemmend redden A (B nooit gehaald want daarvoor moest je je ehbo diploma halen en toen had ik geen zin meer). Ik heb zowel de oude A en B als de nieuwe B en C ook, ik wilde per se toen ook C halen en toen moest ik van de zwemjuf oid ook die nieuwe B halen, wat echt nergens op sloeg maargoed.

Oh ja en een snorkeldiploma

edit: mijn moeder was ook zwemjuf, dus vandaar al deze ongein eigenlijk :stuck_out_tongue:

6 likes

Haha ik heb ook alleen A. Paar jaar geleden ging ik met walvishaaien zwemmen in de open zee en toen moest de gids mij meetrekken door het water omdat ik die beesten (en de rest van de groep) niet kon bijhouden. Voelde me echt 5.

8 likes

En 3 snorkeldiploma’s :laughing:

2 likes

Ik heb wel a&b. Maar volgens mij kreeg ik B uit medelijden.

Aangezien ik altijd met een hand mijn neus dichtkneep en ook mijn ogen gesloten hield onder water, zwom ik tegen het plastic aan en kwam ik er bij de 2e poging doorheen nadat ik er weer tegen zwom maar met mijn vrije hand het gat zocht. :rofl:

2 likes

Wow love it dat jullie ook problemen hadden met “het gat” in mijn groepje was ik altijd de enige.

You’re never alone :heart::heart::heart::heart:

14 likes

Hahaha ik heb B volgens mij ook maar gewoon gekregen zodat ze van me af waren

1 like

Ik heb ook nog zwemvaardigheid 1, 2 en 3

2 likes

Ik kijk nu M en het gaat over jonge mannelijke FvD leden. Er wordt geopperd dat het gefrustreerde jongens zijn die weinig succes hebben bij vrouwen en daardoor bitter zijn.

Denk je dat dat waar is?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet niet wat FvD is

0 stemmers

Ik ben tijdens mijn rijlessen door de mcdrive geweest. Instructeur had honger :sweat_smile:

42 likes

Dit heb ik ook gedaan inderdaad! Ik had toen nog niet zo heel lang les en m’n instructrice bleef maar vragen of ik ook niet iets wou. Ik kon alleen maar denken girllll hoe ga ik tegelijkertijd rijden en eten dan?!?

3 likes

Ik ga altijd stuk om die polls van jou @ParisDarling. Ze zijn vaak zo random :joy:

1 like

OMG zoveel mensen niet?! Da’s gewoon bijna een regel. Rijbewijs halen = door de drive.

10 likes

Ach dit zong mn oma voor me toen ik een jong kind was

1 like
  • New York Pizza
  • Domino’s Pizza

0 stemmers

Maar niks gaat boven de lokale pizzeria hier :heart_eyes:

2 likes

Ik denk wel dat ze gefrustreerd zijn, maar niet doordat ze geen vriendin hebben.

2 likes

Ik denk dat het een combi is. Dat ze dan eindelijk een vrouw hebben gevonden en dat ze dan verdomme zelf de was moeten doen!!

4 likes

Ik verzamel mokken uit de steden waar ik kom. :slight_smile:

1 like

Als dit over vrouwen gezegd werd gingen alle feministen echt huilen

6 likes