Haha de jfvd’ers hebben het al genoeg over feminazi’s en wat dan ook. Ik denk dat de vrouwen die er bij waren ook wel een beetje zelfhaat hebben gezien wat er allemaal gezegd werd.
Heb jij wel eens deelgenomen aan een televisieprogramma?
- Ja, een spelshow
- Ja, een verbouw/klus programma
- Ja, een reality programma
- Ja, een date programma
- Ja, een make-over programma
- Ja, anders, namelijk
- Nee, maar wel in publiek gezeten
- Nee
0 stemmers
Ik heb in een talkshow gezeten
Ah, die optie was ik even vergeten. Was dat vanuit je werk of juist iets persoonlijks? (Als je dat wilt vertellen)
Ik ook! Heb inmiddels in m’n appartement geen plek meer, dus heb bedacht dat ik m’n koophuis ooit in de keuken langs het plafond allemaal haakjes wil plaatsen, zodat ik ze daar kan ophangen.
Iets persoonlijks!
Villa achterwerk
Oh dat klinkt echt leuk, dank je voor het idee!
Het is echt m’n droom om bij Jinek aan tafel te zitten met iets tofs dat ik heb onderzocht of zo. Ach ja, dromen mag…
Kids for animals
Hey! Mede spaarder, ik word er zo blij door.
Ik heb sinds kort geen magnetische koelkast meer, dus alles hangt nu even hier, ik spaar de lelijkste magneten die ik tegenkom, maar er moet wel iets opstaan dat ik zelf gezien heb
Veel van dezelfde bestemming, want m’n ouders hebben ergens een huis, en daar ga ik dus vrij regelmatig op vakantie, maar er moet dan wel altijd een nieuwe lelijke magneet mee naar huis

Ik heb als kind ooit op TV gezien dat ze dat doen doordat zo’n bord meerdere lagen heeft en dat ze dan met een mesje in de bovenste blauwe laag de letters wegsnijden en dat de witte laag eronder dan blijft zitten. Heeft echt diepe indruk gemaakt, want ik moet er heel vaak aan denken als ik een verkeersbord zie (wat best vaak is haha). Was dat misschien jouw Klokhuis-aflevering??
Toffe verzameling! Die regel heb ik ook! Dat er dingen op moeten die ik zelf heb gezien. Ik ga altijd opzoek naar de perfecte magneet waar alles opstaat wat we hebben gezien. Het liefst een lelijke 3D magneet en geen foto ofzo. Ik haal wel echt overal magneten van: de stad zelf, musea waar ik ben geweest, dorpje in de buurt, bezienswaardigheid die niet op de andere magneet stond
Ik zat ooit in een testpanel van ereaders voor een aflevering van Radar. En een keer voxpop geweest voor het Journaal.
Aah super leuk, heb je d’r veel?
Ik neem sinds een tijdje ook magneten mee. Mijn regel is het liefst zo kitsch mogelijk (ik zag in Boedapest vorige week 1 met glitters, vond ik fantastisch, alleen jammer dat die er in de winkel al afvielen. Toen werd het een no go) en er moeten wel verschillende toeristische highlights op te zien zijn. Verder hoef ik geen magneten van andere mensen als souvenir, wil ze alleen van plaatsen waar ik zelf geweest ben
Ja denk 25, denk zowel YAH als de oude city mugs.
Papajohn’s!!! Ik bestel nu alleen nog maar van hen, domino’s en NY pizza vind ik echt niet lekker meer
Ik heb -soort van- meegedaan aan Fata Morgana, waarbij een stad 5 uitdagingen kreeg om te voltooien. Er werd dan tijdens een show gekeken of dit gelukt was. Ik heb die week meegeholpen met versieren. De slotshow was echt een gigantische teleurstelling. Op tv leek het altijd 1 groot volksfeest, supergezellig met een groot groepsgevoel. In realiteit was het énorm saai. We moesten ook telkens opnieuw doen alsof we enthousiast waren over iets (klappen/Mexican wave/roepen), puur voor tv, terwijl er (nog) niets gebeurde.
Ik heb hierna echt nog jaren een degout gehad voor tv-programma’s (altijd in vraag stellend hoe oprecht iets was).