Oh dat gat was echt Mn favo. Dat deden we maar eens per jaar, vond ik vet jammer
Ik zou mijn mandje wel in de winkel ergens achterlaten maar ik zou het wel even melden tegen een medewerker dat ik er zo snel mogelijk weer ben met contact geld.
Had dit altijd bij een groepje, ook meteen de grootste reden dat ik na heel lang twijfelen de vriendschap heb uitgemaakt. Was echt klaar met de negatieve sfeer en het over elkaar praten, zeker omdat we elkaar al zo weinig zagen. Als je vrienden vaak ziet dan kan een grapje ten koste van iemand soms nog wel, maar nu ging het gewoon meteen een grens over en was de vriendschap daar echt niet goed genoeg voor.
Poesje MAUW,
Kom eens gauw
Ik heb lekkere melk voor jou
De waarheid is bekend.
Ik vind mijn haar zoveel mooier als ik het los heb, maar ik probeer dat altijd eens in de zoveel tijd en het is ZO WARM! Hoe doen mensen dat? Ik zweet me echt te pletter als ik mijn haar los heb. Nu heb ik het maar altijd gewoon in een staart, maar ja, meh.
The basics, dus ik denk dat diploma A ruimvoldoende is. Je houdt ze toch in de gaten, en qua het verdrinken van kinderen is vaak een ouder/verzorger niet goed oplettend geweest. Ik denk ook niet dat ik nou heel veel meer van B Dan van A heb geleerd.
Wij hebben één vriend die we altijd als eerste doodmaken bij weerwolven, omdat hij dan heel driftig wordt, maar ja het is inmiddels traditie.
Ik heb altijd een hekel aan zwemmen gehad en had al A en B toen ze met schoolzwemmen begonnen. Ik moest daar dan wel zwemmen voor C maar je kreeg geen mogelijkheid om dat zwemdiploma te halen. Ik vond het vooral stom dat we met A en B op zak, niet vrij mochten zwemmen. Maar dat vonden ze te gevaarlijk. :’(
Ja echt hoor ik heb ook nog wel herinneringen aan een docent die elke keer voor ik sprong zei dat 'ie me zou slaan met een slipper als ik het weer niet zou halen :")
of je dwongen om je achterover in het diepe te laten vallen (dat is mijn trauma, ik stond erop nooit meer naar zwemles te gaan en heb nu dus geen A-diploma).
Ja maar ik had al 2 of 3 diplomas daarvoor #waterrat
Ik ook voor het eerst in de auto kortgeleden, haha.
Ik scheld echt heel weinig in iemands gezicht… vind het moeilijk om dit te beantwoorden haha
Ja dit was echt bizar gisteren. Dat mensen door heel het land ook bedenken van yo laat ik dit maar hier laten staan, doeg.
Ik ben hier echt veel te braaf voor, haha.
Ja idd, ik ook niet. Ik vind het nog steeds grappig dat mijn moeder iedereen een trut noemt. Dus ook een ouwe vent. Als ze boos is, is iedereen een DOMME TRUT (Ook niet recht in het gezicht overigens).
In het West-Vlaams is er een vrouwelijke versie van sukkel, namelijk ‘sukkelesse’ en dat gebruik ik wel haha
Ja naar iemand in een auto toen ik geen voorrang kreeg op een zebrapad. Samen met wat geroep naar die vent. Maar ik schrok eigenlijk van mezelf, normaal reageer ik niet zo impulsief en heb ik mezelf onder controle. Dacht ook even ‘dadelijk stapt hij uit en ben ik de lul’ :’)
Heb ook wel eens super serieus in een ruzie een middelvinger opgestoken naar mijn toenmalige date en later dacht ik echt wtf, dat is niks voor mij…
Haha, wat? Als West-Vlaming heb ik dat zelf nog nooit gehoord . Wel een tof woord.