Stel je persoonlijke vraag #8

Haha nee??
Moet je eens googelen!

1 like

en @fysicus heb het ook nog nooit gehoord? Spreek je het laatste uit zoals de rivier de Lesse? Wel een grappig woord

2 likes

Haha allez ik voel mij nu een achterlijke West-Vlaming :frowning: zal het hier straks wel eens inspreken

4 likes

Haha, er zit sowieso nog wel heel wat verschil tussen de verschillende West-Vlaamse dialecten ook.

Ik dacht trouwens dat jij van onze West-Vlaamse kolonie afkomstig was (de groene bubbel in Vlaanderen)? (Ik weet niet of jij je stad hier openlijk op het forum wil hebben staan, dus ik wil dit wel weer verwijderen.)

Ik heb geen idee wat je precies bedoelt :redface: ik pm je even

1 like

Ik moet voor een reisje een noodcontactpersoon opgeven. Nu twijfel ik wie ik moet opgeven. Ik dacht eerst mijn zus omdat mijn vader vaak zijn telefoon uit heeft staan en/of in het buitenland is dus niet goed bereikbaar. Tot ze zei dat zij het wel heftig vindt om als eerste gebeld te worden, toen dacht ik ook dat ik dat andersom inderdaad heel heftig zou vinden en misschien niet in actie zou kunnen komen mocht dat gebeuren. Had eerst mijn oudste broer maar die is ook wel minder bereikbaar dan mijn zus.

Wie hebben jullie? Ben hier vooral benieuwd naar als je single bent, want ik geloof dat je anders vaak je partner opgeeft (als je een lange/serieuze relatie hebt of samenwoont).

Ik ben single en ik geef op:

• Ik ben single en geef op: ouder(s)
  • Ik ben single en geef op: broer/zus
  • Ik ben single en geef op: iemand anders, namelijk:

0 stemmers

Ik heb een relatie en ik geef op:

• Ik heb een relatie en ik geef op: partner
  • Ik heb een relatie en ik geef op: ouder(s)
  • Ik heb een relatie en ik geef op: broer/zus
  • Ik heb een relatie en ik geef op: iemand anders, namelijk:

0 stemmers

Sorry verkeerd gestemd, ik ben er van uit gegaan wie ik zou opgeven als ik single zou zijn, en dat zijn mijn ouders.

7 likes

Ik vind de lettercombinatie en volgorde wel mooi zo. :sweat_smile:

1 like

Ik zei wel eens hoer (altijd in het verkeer) :pensive: maar dat wil ik echt niet meer dus nu roep ik maar trol of trut.

1 like

Ik heb ook verkeerd gestemd dus heb ze allebei gedaan. Ik heb een vriend maar zou alsnog mijn vader opgeven want hij heeft altijd dag en nacht zijn telefoon aanstaan en in de buurt. Mijn vriend kan dit niet met zijn werk.

1 like

Ik zou denk ik m’n ouders of m’n beste vriendin opgeven. M’n vriend niet, omdat ie vaak uren niet op z’n telefoon kijkt en het dan ook niet ziet als ie gebeld wordt. Ik zou dus een beetje kijken naar wie het beste bereikbaar is van de mensen die dichtbij je staan.

1 like

Dat pijnlijke moment dat je even vergeten bent dat je relatie uit is toen je op de poll stemde - sorry voor de dubbele reactie!

4 likes

Ono :frowning: Is het pas uitgegaan? Heb er niks over gelezen dus sorry als dit ongevoelig is.

Ik heb het nu maar in de familie-app gegooid. Denk toch dat het een van mijn broers wordt, zus schijnt elke nacht haar telefoon op stil te hebben staan en mijn vader laat hem vaak buiten zijn gehoor liggen of zet hem uit. Of is sowieso op vakantie. Daar hebben we ook niet veel aan :’)

1 like

Tot nu toe ouder maar denk eigenlijk wel dat dit mijn zusje gaat worden de volgende keer.

Afgelopen vrijdag
 En heel onverwacht voor mij. Maar heb er alleen heel kort iets over gepost ergens dus niet gek dat je het niet gelezen heb hoor, is niet ongevoelig!

1 like

Zijn er mensen die hun telefoon niet op stil hebben 's nachts? Ik heb sowieso mijn telefoon 99% van de tijd op stil, maar 's nachts al helemaal

13 likes

Mijn telefoon trilt áltijd als ik gebeld wordt, heb dit zo ingesteld omdat ik een paar keer slecht nieuws telefoontjes gemist heb doordat hij op stil stond. Heb dan liever dat ik wakker gebeld wordt in zo’n situatie.

Sinds ik wakker ben gebeld omdat mijn moeders leven aan een zijden draadje hing en we haast moesten maken heb ik het toch wel 99/100 nachten gewoon aan staan. Vind het alleen heel irritant wel als ik erg laat ga slapen, denk aan 3 uur ofzo en iemand me dan om 09 uur al wakker belt.

Geluid aan, internet uit. Dan hoor ik het (dus) alleen als ik gebeld wordt en dat vind ik fijn, als er iets is.

Geluid heb ik overdag vaak uit maar kijk regelmatig dus dan zou ik niet snel veel te laat zijn.

1 like