Ja maar ik had al 2 of 3 diplomas daarvoor #waterrat
Ik ook voor het eerst in de auto kortgeleden, haha.
Ik scheld echt heel weinig in iemands gezicht⦠vind het moeilijk om dit te beantwoorden haha
Ja dit was echt bizar gisteren. Dat mensen door heel het land ook bedenken van yo laat ik dit maar hier laten staan, doeg.
Ik ben hier echt veel te braaf voor, haha.
Ja idd, ik ook niet. Ik vind het nog steeds grappig dat mijn moeder iedereen een trut noemt. Dus ook een ouwe vent. Als ze boos is, is iedereen een DOMME TRUT (Ook niet recht in het gezicht overigens).
In het West-Vlaams is er een vrouwelijke versie van sukkel, namelijk āsukkelesseā en dat gebruik ik wel haha
Ja naar iemand in een auto toen ik geen voorrang kreeg op een zebrapad. Samen met wat geroep naar die vent. Maar ik schrok eigenlijk van mezelf, normaal reageer ik niet zo impulsief en heb ik mezelf onder controle. Dacht ook even ādadelijk stapt hij uit en ben ik de lulā :ā)
Heb ook wel eens super serieus in een ruzie een middelvinger opgestoken naar mijn toenmalige date en later dacht ik echt wtf, dat is niks voor mijā¦
Haha, wat? Als West-Vlaming heb ik dat zelf nog nooit gehoord . Wel een tof woord.
Haha nee??
Moet je eens googelen!
en @fysicus heb het ook nog nooit gehoord? Spreek je het laatste uit zoals de rivier de Lesse? Wel een grappig woord
Haha, er zit sowieso nog wel heel wat verschil tussen de verschillende West-Vlaamse dialecten ook.
Ik dacht trouwens dat jij van onze West-Vlaamse kolonie afkomstig was (de groene bubbel in Vlaanderen)? (Ik weet niet of jij je stad hier openlijk op het forum wil hebben staan, dus ik wil dit wel weer verwijderen.)
Ik heb geen idee wat je precies bedoelt ik pm je even
Ik moet voor een reisje een noodcontactpersoon opgeven. Nu twijfel ik wie ik moet opgeven. Ik dacht eerst mijn zus omdat mijn vader vaak zijn telefoon uit heeft staan en/of in het buitenland is dus niet goed bereikbaar. Tot ze zei dat zij het wel heftig vindt om als eerste gebeld te worden, toen dacht ik ook dat ik dat andersom inderdaad heel heftig zou vinden en misschien niet in actie zou kunnen komen mocht dat gebeuren. Had eerst mijn oudste broer maar die is ook wel minder bereikbaar dan mijn zus.
Wie hebben jullie? Ben hier vooral benieuwd naar als je single bent, want ik geloof dat je anders vaak je partner opgeeft (als je een lange/serieuze relatie hebt of samenwoont).
Ik ben single en ik geef op:
- Ik ben single en geef op: ouder(s)
- Ik ben single en geef op: broer/zus
- Ik ben single en geef op: iemand anders, namelijk:
0 stemmers
Ik heb een relatie en ik geef op:
- Ik heb een relatie en ik geef op: partner
- Ik heb een relatie en ik geef op: ouder(s)
- Ik heb een relatie en ik geef op: broer/zus
- Ik heb een relatie en ik geef op: iemand anders, namelijk:
0 stemmers
Sorry verkeerd gestemd, ik ben er van uit gegaan wie ik zou opgeven als ik single zou zijn, en dat zijn mijn ouders.
Ik vind de lettercombinatie en volgorde wel mooi zo.
Ik zei wel eens hoer (altijd in het verkeer) maar dat wil ik echt niet meer dus nu roep ik maar trol of trut.
Ik heb ook verkeerd gestemd dus heb ze allebei gedaan. Ik heb een vriend maar zou alsnog mijn vader opgeven want hij heeft altijd dag en nacht zijn telefoon aanstaan en in de buurt. Mijn vriend kan dit niet met zijn werk.
Ik zou denk ik mān ouders of mān beste vriendin opgeven. Mān vriend niet, omdat ie vaak uren niet op zān telefoon kijkt en het dan ook niet ziet als ie gebeld wordt. Ik zou dus een beetje kijken naar wie het beste bereikbaar is van de mensen die dichtbij je staan.