Stel je persoonlijke vraag #8

Dat pijnlijke moment dat je even vergeten bent dat je relatie uit is toen je op de poll stemde - sorry voor de dubbele reactie!

4 likes

Ono :frowning: Is het pas uitgegaan? Heb er niks over gelezen dus sorry als dit ongevoelig is.

Ik heb het nu maar in de familie-app gegooid. Denk toch dat het een van mijn broers wordt, zus schijnt elke nacht haar telefoon op stil te hebben staan en mijn vader laat hem vaak buiten zijn gehoor liggen of zet hem uit. Of is sowieso op vakantie. Daar hebben we ook niet veel aan :’)

1 like

Tot nu toe ouder maar denk eigenlijk wel dat dit mijn zusje gaat worden de volgende keer.

Afgelopen vrijdag… En heel onverwacht voor mij. Maar heb er alleen heel kort iets over gepost ergens dus niet gek dat je het niet gelezen heb hoor, is niet ongevoelig!

1 like

Zijn er mensen die hun telefoon niet op stil hebben 's nachts? Ik heb sowieso mijn telefoon 99% van de tijd op stil, maar 's nachts al helemaal…

13 likes

Mijn telefoon trilt áltijd als ik gebeld wordt, heb dit zo ingesteld omdat ik een paar keer slecht nieuws telefoontjes gemist heb doordat hij op stil stond. Heb dan liever dat ik wakker gebeld wordt in zo’n situatie.

Sinds ik wakker ben gebeld omdat mijn moeders leven aan een zijden draadje hing en we haast moesten maken heb ik het toch wel 99/100 nachten gewoon aan staan. Vind het alleen heel irritant wel als ik erg laat ga slapen, denk aan 3 uur ofzo en iemand me dan om 09 uur al wakker belt.

Geluid aan, internet uit. Dan hoor ik het (dus) alleen als ik gebeld wordt en dat vind ik fijn, als er iets is.

Geluid heb ik overdag vaak uit maar kijk regelmatig dus dan zou ik niet snel veel te laat zijn.

1 like

Aah wat verdrietig :frowning: Sterkte. Je zit in het buitenland toch? Hij ook, of is het ook nog eens uitgegaan via de telefoon oid?

1 like

Like als steun. Sterkte :heart:

1 like

Mn beste vriendin! Op mn ouders kan ik niet rekenen qua bereikbaarheid en vriend hetzelfde. Heb btw per ongelijk ook op je single poll gestemd, sawry.

1 like

Ja klopt ik zit in het buitenland, maar ik was een weekend in Nederland. In mijn hoofd vooral om hem te zien (en naar een familiefeestje te gaan), we hadden ook echt de dagen ervoor nog plannen zitten maken voor het weekend en toen dropte hij opeens de bom vrijdagnacht… Dankjewel voor je sterkte-wens in elk geval!

1 like

Mijne trilt ook, maar hij maakt geen geluid, dat versta ik onder mijn telefoon op stil. Ik word ook niet wakker van trillen, tenzij het aan blijft houden, dus als er écht iets ernstigs is word ik dan alsnog wel wakker, want dan neem ik aan dat ze het vaker dan 1x proberen.

Relatie of niet, ik geef sowieso mijn ouders op omdat mijn moeder altijd wel opneemt en bij een partner ik daar niet zeker van ben bijv. tijdens trainingen en wedstrijden kijken ze sowieso al niet op hun mobiel en dan kan het net urgent zijn. Heb nog nooit een partner als contactpersoon opgegeven.

2 likes

mijn telefoon staat 's nachts vaak op stil omdat ik vaak pas rond 1u naar bed ga en dan slaap tot ergens 9/10u en ik voor die tijd niet wakker gebeld wil worden. maar ga 'm denk ik toch maar weer op geluid zetten

Telefoon staat op Do Not Disturb maar favorieten komen daar door heen net als wanneer iemand twee keer achter elkaar belt. Partner en (schoon)ouders staan op favoriet.

Ik heb dat al jaren, omdat ik destijds nog het risico liep dat mensen me ‘s nachts dronken belden. Is al heel lang niet meer gebeurd bedenk ik me nu :joy:

2 likes

Ik denk dan ja dadelijk belt iemand met een andere telefoon, of het verpleegkundig personeel of politie belt ofzo. Dan komen die telefoontjes er alsnog niet doorheen @Dr.Watson (Of ze moeten inderdaad dan vaker bellen, als die optie er is).

Ik had het vroeger ook altijd uitstaan door dronken acties van vriendinnen. Ik wil ze 10 jaar later nog steeds een terugpakken om eerlijk te zijn :’) Ze hebben me zo vaak wakker gebeld (of op mijn raam geklopt), niet normaal. @Jauregui

als er een noodgeval in de familie is bellen mijn ouders mij. hetzelfde geldt voor vriendinnen!