Stel je persoonlijke vraag #8

In mijn studentenjaren werd ik veel vaker 's nachts gebeld dan overdag. En het was altijd onzin waarover gebeld werd. Ik sprak zelf vaak voicemails in, vreselijk haha.

Uit systemen toch? De politie in ieder geval. En het ziekenhuis ook via de politie. Dacht ik. Stekker iets met jouw vriend gebeurd en een zekere partij wil jou bellen, dan hebben ze niet altijd toegang tot de telefoon van je vriend.

Haha ja mijn ex belde mij altijd als die dronken was.

Maar heb nu eigenlijk overdag mijn telefoon altijd op stil op m’n werk, en vergeet vaak geluid weer aan te zetten dus 's nachts staat ie ook vaak op stil.

1 like

Als je ooit aangifte hebt gedaan of anderszins contact hebt gehad met de politie, staat je telefoonnummer in het systeem. Als dat niet zo is, kunnen ze nagaan of op jouw naam of adres een telefoonabonnement is afgesloten en welk telefoonnummer daarbij hoort. Als je prepaid hebt, kunnen ze eigenlijk niks.

3 likes

Als je alleen naar de bios zou gaan, waar zou je dan ongeveer zitten? Rode stoeltje is niet van mij!

• A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • Eh alleen? Die normaal

0 stemmers

Ik ben wel eens gebeld op mijn mobiele nummer door de politie, terwijl ik er niet bekend was (geen criminele activiteiten haha, of aangifte gedaan ofzo). Denk dat ze inderdaad wel makkelijk aan zulke gegevens kunnen komen.

2 likes

Ik moet mijn naam en titel wel eer aan doen natuurlijk :smile:

7 likes

Ja! Of die driezits en dan de buitenste van de twee stoelen. Dan heb je heel veel beenruimte!

4 likes

driezits¿

1 like

Eigenlijk bij F :wink:

12 likes

Ben echt niet helemaal wakker haha oops

Heb je een schoonmaakhulp?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja:

Hoe vaak komt diegene?

• Meerdere keren per week
  • 1 keer per week
  • 1 keer per twee weken
  • 1 keer per drie weken
  • 1 keer per vier weken
  • Minder vaak

0 stemmers

Hoeveel m2 is je woning?

• <50m
  • 50m - 75m
  • 75m - 100m
  • 100m - 125m
  • 125m

0 stemmers

Hoeveel uur per week werk je? (Mag incl studiebelasting)

• Ik werk niet
  • 0 - 16
  • 17 - 24
  • 25 - 32
  • 33 - 40
  • Meer dan 40
  • Anders

0 stemmers

Mijn huishouden bestaat uit … personen

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Meer

0 stemmers

Nog eentje vergeten:

Hoeveel betaal je je schoonmaakhulp per uur?

• <10,-
  • 10 - 15
  • 16 - 20
  • 21 - 25
  • 25

0 stemmers

Boven hebben de ramen een rare kromming waardoor ik vind dat je raar naar buiten kijkt. Ik ga dus altijd beneden zitten

3 likes

Heb m niet op stil, wel op nachtstand waardoor de telefoon het alleen doorlaat als bepaalde mensen (ouders, zusje, ex) bellen na een bepaalde tijd en de rest niet. Of als mensen twee keer kort achter elkaar bellen, maar de meeste dronken bellers doen dat niet. Vind het een ideale stand.

Ik huur een kamer inclusief schoonmaker. Geen idee dus hoeveel hij kost.

Echt ideaal dat je een schoonmaker inclusief hebt. Voor jezelf al maar ook geen gezeik over schoonmaken met huisgenoten dus.

1 like

Zowel positief als negatief. Ik had vaak als ik haar zag dat ik me even terug moest trekken omdat ik zo misselijk van zenuwen werd dat ik me voelde alsof ik ging overgeven. Dat gevoel mis ik absoluut niet, maar wel de vlinders en de zenuwen die ik onder bedwang kon houden.

2 likes

Beetje vage antwoorden dus even verklaring haha.

Mijn schoonmoeder is met pensioen en vind het heerlijk om nog wat te werken als ze niet op vakantie zijn. Dus ze komt 1 ochtend in de week óf poetsen óf strijken óf ramen lappen oid. Ze wil hier écht niet voor betaald krijgen dus we doen bijvoorbeeld met kerst een kerstpakket voor haar samen stellen met haar favoriete wijn etc of iets wat we weten wat ze echt wil hebben. Vandaar dus <10 betalen. En qua uren werk is bij mij de ene week <20 en de andere 48. Vandaar ‘anders’. Als ik maar twee dagen werk zeg ik vaak dat ze niet hoeft te komen, maar eigenwijs als ze is komt ze me dan toch helpen poetsen.

6 likes

Dat is echt heel lief van je schoonmoeder!

3 likes