Nee, van mezelf ben ik donkergroen!
Toch wil ik m
NMSMVPE
Wat betekent dit? Zelfs Google kan het me niet uitleggen
Niet Mijn Smaak Maar Veel Plezier Ermee
Ik ga meestal bij de deuren zitten want daar is het rustig en zitten mensen eigenlijk nooit gezellig om te kletsen
Ahhh handig om te weten, ik ga het in mān FF woordenboek zetten
Nee klopt Google komt gelijk met alternatieven
Toen noemden we het nog shoptopics haha, er werd gewoon elke keer een compleet nieuw topic voor aangemaakt.
Heb jij wel eens een shoptopic aangemaakt op EGF?
- Ja, vaak
- Ja, een enkele keer
- Nee
0 stemmers
Ik playback wel op de fiets
Ik voer hele musicals op
Ik scheld alleen op de fietsš het komt wekelijks voor dat het eerste wat ik zeg op een dag een scheldwoord is omdat ik me altijd irriteer bij een bepaalde rotonde waar ik vaak langs moet of langs een drukke parkeerplaats waar niemand uitkijkt.
Ik zag een pasgeboren baby foto en ik heb nog nooit een baby met zoveel haar gezien. Echt de hoeveelheid haar van een gemiddeld 2 jarige. Vond het wel schattig maar ook een vreemd gezicht. Had jij veel haar toen je net geboren was?
- Ja een enorme bos haar al
- Compleet kaal
- Gemiddeld
- Wat meer dan gemiddeld
0 stemmers
Ik werk in die business, ik zou het laten. Ze krijgt het waarschijnlijk al heel vaak te horen en vind het vast al heel kut. Ik heb ze wel eens huilend aan de lijn hierover, echt zuur!
iPhone! Kan je dan instellen bij niet storen. Ik heb automatisch dat vanaf 22.00 tot 07.00 niemand me kan bellen, behalve de mensen die ik ingesteld heb dan.
Zwarte haren
Ik ben heel lang kaal gebleven als baby, mijn ouders waren oprecht bezorgd dat ik nooit haar zou krijgen
Neem jij de telefoon op als een anoniem nummer je belt?
- Ja, over het algemeen wel
- Nee
- Anders
0 stemmers
Neem jij de telefoon op als een onbekend 06-nummer je belt? (Je ziet dus wel het telefoonnummer)
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Ik heb dus echt een onredelijke belangst. Als ik niet weet wie er belt, neem ik niet op. Ik durf dan zelfs niet mijn voicemail te luisteren, dus voor deze mensen ben ik onbereikbaar.
Ik had zwart haar als baby, en dat werd al vrij snel donkerblond met krullen, maar dat stond best raar bij mij. Mijn ex heeft gevraagd of mijn moeder mān haren blondeerde toen hij fotoās van vroeger zag. Naarmate ik ouder werd werd het donkerbruin.