Stel je persoonlijke vraag #8

Ik scheld alleen op de fietsšŸ™Š het komt wekelijks voor dat het eerste wat ik zeg op een dag een scheldwoord is omdat ik me altijd irriteer bij een bepaalde rotonde waar ik vaak langs moet of langs een drukke parkeerplaats waar niemand uitkijkt.

4 likes

Ik zag een pasgeboren baby foto en ik heb nog nooit een baby met zoveel haar gezien. Echt de hoeveelheid haar van een gemiddeld 2 jarige. Vond het wel schattig maar ook een vreemd gezicht. Had jij veel haar toen je net geboren was?

• Ja een enorme bos haar al
  • Compleet kaal
  • Gemiddeld
  • Wat meer dan gemiddeld

0 stemmers

Ik werk in die business, ik zou het laten. Ze krijgt het waarschijnlijk al heel vaak te horen en vind het vast al heel kut. Ik heb ze wel eens huilend aan de lijn hierover, echt zuur!

iPhone! Kan je dan instellen bij niet storen. Ik heb automatisch dat vanaf 22.00 tot 07.00 niemand me kan bellen, behalve de mensen die ik ingesteld heb dan.

1 like

Zwarte haren

1 like

Ik ben heel lang kaal gebleven als baby, mijn ouders waren oprecht bezorgd dat ik nooit haar zou krijgen

7 likes

Neem jij de telefoon op als een anoniem nummer je belt?

• Ja, over het algemeen wel
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Neem jij de telefoon op als een onbekend 06-nummer je belt? (Je ziet dus wel het telefoonnummer)

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Ik heb dus echt een onredelijke belangst. Als ik niet weet wie er belt, neem ik niet op. Ik durf dan zelfs niet mijn voicemail te luisteren, dus voor deze mensen ben ik onbereikbaar. :see_no_evil:

18 likes

Ik had zwart haar als baby, en dat werd al vrij snel donkerblond met krullen, maar dat stond best raar bij mij. Mijn ex heeft gevraagd of mijn moeder m’n haren blondeerde toen hij foto’s van vroeger zag. Naarmate ik ouder werd werd het donkerbruin.

Als mijn moeder vanaf haar werk belt, of een collega van haar (mocht er iets aan de hand zijn) is dat een onbekend nummer, dus ik neem altijd op. Nummers uit het buitenland die me niets zeggen neem ik niet op. Meestal Google ik het nummer dan, 9 van de 10 keer is het zo’n oplichtnummer maar soms is het wel iets belangrijks en dan bel ik terug.

2 likes

Ik heb dus ook enorme belangst en neem dus ook nooit op :weary:. Vooral het feit dat ik niet weet waarom ze me bellen maakt me echt angstig. Denk dat het komt omdat ik graag alles in controle heb en dus bang ben voor het ā€˜onbekende’.

3 likes

Precies dat ja! Ik negeer ze gewoon net zo lang totdat ze een mail sturen, en als ze dat niet doen ga ik ervan uit dat het niet belangrijk is. :woman_shrugging:

1 like

Ik neem anoniem alleen op als ik een telefoontje verwacht van bijvoorbeeld de dokter / bepaalde instanties. Tijdens m’n zwangerschap en nu met een pasgeboren baby neem ik wel op. Dat soort instanties bellen vaak anoniem (super irritant wel).

18 likes

Ik neem niet anoniem op, maar ik bel voor m’n werk wel anoniem. Gelukkig krijgen mensen een brief met wanneer ik zal bellen, dus er wordt eigenlijk altijd wel opgenomen.

2 likes

Het is niet al te opvallend voor anderen hoop ik (wonderfull), dus hoop maar dat ze er gewoon niks over hoort dan eigenlijk…

Bij een goede vriendin kun je dat toch wel zeggen? Ik heb in elk geval met mijn (goede) vriendinnen wel vaker intieme gesprekken. Het lijkt me wel beter om het niet op een alwetende manier te zeggen, maar gewoon te zeggen wat jij weet en vragen wat haar ervaring is oid. Ze kan natuurlijk altijd nog zelf kiezen of ze er iets mee doet

12 likes

Ik word dit jaar 30 maar ik heb het nog steeds altijd over meisjes en jongens als ik het heb over mensen van ongeveer mijn leeftijd. Mannen en vrouwen vind ik zo oud klinken :weary:

5 likes

Vind het ook altijd zo gek als ze het op tv hebben over ā€˜een man van 18’. Wat nou man, dat is nog een jochie :stuck_out_tongue:

14 likes

Ik zeg er niks over, omdat ik het zelf ook probleemloos gebruik. (Niet in of te nabij mijn vagina, maar tussen mijn billen en in mijn liezen/tussen mijn dijen als het warmer wordt.) Als het ooit gaat over hoe we ons down under wassen zeg ik wel dat zeep en ook specifieke wasemulsies niet goed zijn voor je zuurgraad, maar ik ga niet uit het niets een andere volwassene de les lezen over zoiets.

5 likes

Mijn dochter van 9 ging slapen bij een vriendinnetje van 11 en dat meisje gebruikt dit blijkbaar al?! Zij heeft mijn dochter verteld dat je dit moet gebruiken want anders is het niet proper en blablablabla.