Stel je persoonlijke vraag #8

Tijdens het maken van de bonusvraag vroeg ik me ook af waarom er zo veel “lil’s” zijn. Misschien ter vervanging van “junior”? En toen bedacht ik me, waarom heeft André Hazes jr zichzelf niet Lil André genoemd? Gemiste kans als je het mij vraagt.

@voortaan gedeelde smart is halve smart.

21 likes

Volgens mijn man is het sowieso 2

Ik zou het bedrag geven waar jij je prettig bij voelt. Het is een gift, geen plicht.

30 likes

Ik zou gewoon een bedrag geven wat je ook zou doen als je het in de envelop zou stoppen. Als mensen daar een mening over hebben, zegt dat meer over hen dan over jou.

9 likes

Ik zou niks geven maar daarom heb ik ook deze titel denk ik

27 likes

Ik snap echt niet hoe mensen dit blond kunnen vinden. Pak een BRUIN potlood en het is precies die kleur.

9 likes

Ik ben het eigenlijk met je eens maar ik krijg ook een identiteitscrisis van het idee dat na 25 jaar blijkt dat ik blond haar heb in plaats van bruin? Maar m’n wenkbrauwen zijn wel donkerder en ik ben nu in een land waar iedereen me blond noemt help

4 likes

Anders: heel wantrouwend en voorzichtig toch wat vraagtekens zetten. Een inburgeringscursus moet je namelijk altijd zelf betalen, en je kunt ook geld van de overheid lenen als je hier geen geld voor hebt. Je kan het soms zelfs als een schenking krijgen. Ik zou benieuwd zijn naar de situatie waarin iemand dit “plots” moet terugbetalen.

17 likes

Ik denk dat je niet naar deze specifieke chick moet kijken gezien haar haar (volgens mij) geverfd is.

2 likes

Party Brard <3

1 like

haha huh nee ik zou hier geen discussie over voeren, dit is gewoon bruin imo

58 likes

Niets. Het is vrij normaal dat ze deze kosten moet terugbetalen, moeten alle niet vluchtelingen die de inburgering doen.

2 likes

Wat een lief initiatief van je baas. Lijkt me tof om bij een organisatie te werken die zo begaan is met het personeel. Ik zou zelf denk ik 20 euro geven als ik haar niet regelmatig spreek en wat meer als ik een goede band met haar heb.

6 likes

Dit is zo’n ding van mijn ouders wat ik nooit helemaal begrepen heb. Mijn moeder draagt standaard een schort bij het koken en mijn vader bij het afwassen ook (jaja, vaste rolverdeling). Als ik bij mijn ouders thuis aan het koken ben komt mijn moeder ook altijd even zeggen dat ik beter wel een schort om kan doen.

Echt zo’n ‘Nouuuuuuu… nee’-moment

Nouuuuuu.... nee

19 likes

Als ik frituur in de wok!

4 likes

Ik las ergens dat het deze zomer wel eens veertig graden kan worden. :’( Dat het in ieder geval weer heel heet en droog gaat worden.

Ik kleed me wel eens om als ik ga koken :sweat_smile: als ik iets lichts aanheb en ga koken met rode saus, of als ik een granaatappel moet pellen ofzo. No way dat een schort dat allemaal tegen gaat houden

1 like

Pff ik kan echt al huilen bij dit idee.

6 likes

Ja ik ook. Ik ben bang dat het ook wel aardig gaat kloppen als ik kijk naar vorig jaar.

Het mannelijke woord is dan in het Vlaams weliswaar diene mens. Dat mens is vrouwelijk en heeft het bij jullie ook een eerder negatieve weerklank ?

2 likes