Eigenlijk veel meer sporten dan hier staat.
Precies, een goede creme kun je ook gewoon rond je ogen smeren. En als je het daar niet durft te smeren waarom dan wel op de rest van je gezicht?!
Oh, daās een vervelend gevoel
Al moet ik zeggen dat ik het andersom ook niet fijn vond. Ik ging wat drinken met een vriendin (die nota bene een paar jaar ouder is dan ik) en aan haar vroegen ze: āWat wil je drinken?ā en toen tegen mij āEn wat mag het voor u zijn?ā. Mijn ouwe kop en ik waren not amused
IIk heb twee levensvragen voor jullie.
Voor de mensen die het nummer Old town road van lil nas x kennen, wat horen jullie als hij zingt (ik dacht een tijd dat hij optie twee zong, en dat vond ik maar vreemd)?
- Iām gonna take my horse to the old town road, Iām gonna riiiiide til I canāt no more.
- Iām gonna take my horse to the hotelroom, Iām gonna riiiide til I canāt no more.
- Iām gonna take my whores to the hotelroom, Iām gonna riiide til I canāt no more.
- Iām gonna take my whores to the old town road, Iām gonna riiide til I canāt no more.
0 stemmers
Hoe ervaren jullie de naam āMariekeā?
- Als een volwaardige naam, net zoals Marleen en Marlies
- Als een āverbasteringā van Marie, dus Marie-ke
0 stemmers
Bonusvraag:
- Lil Nas X
- Lil Jon
- Lil Wayne
- Lil Kleine
- Lil Pump
- Lil Dick
0 stemmers
Ik wil meerdere opties! mannen en vrouwen voetbal en darten, maar ook ongeveer alle winterspelen (kunstschaatsen en schansspringen me favo)
He wat klote. Mensen hebben het mij vroeger ook een aantal keer genoemd en ik vond dat ook zo rot. Nu weet ik dat het een combinatie is met een bepaalde afstandelijkheid/verlegenheid naar nieuwe mensen en wel een bepaalde air van zelfvertrouwen. Juist dat je onzeker wordt van dat iemand je arrogant noemt, toont aan dat je niet arrogant BENT!
haha ja weet ik! was als grapje bedoeld omdat er altijd staat dat je het niet moet doen maar daar dus lekker tegenin gaat
Neenee
Lil Peep
Tijdens het maken van de bonusvraag vroeg ik me ook af waarom er zo veel ālilāsā zijn. Misschien ter vervanging van ājuniorā? En toen bedacht ik me, waarom heeft AndrĆ© Hazes jr zichzelf niet Lil AndrĆ© genoemd? Gemiste kans als je het mij vraagt.
@voortaan gedeelde smart is halve smart.
Volgens mijn man is het sowieso 2
Ik zou het bedrag geven waar jij je prettig bij voelt. Het is een gift, geen plicht.
Ik zou gewoon een bedrag geven wat je ook zou doen als je het in de envelop zou stoppen. Als mensen daar een mening over hebben, zegt dat meer over hen dan over jou.
Ik zou niks geven maar daarom heb ik ook deze titel denk ik
Ik snap echt niet hoe mensen dit blond kunnen vinden. Pak een BRUIN potlood en het is precies die kleur.
Ik ben het eigenlijk met je eens maar ik krijg ook een identiteitscrisis van het idee dat na 25 jaar blijkt dat ik blond haar heb in plaats van bruin? Maar mān wenkbrauwen zijn wel donkerder en ik ben nu in een land waar iedereen me blond noemt help
Anders: heel wantrouwend en voorzichtig toch wat vraagtekens zetten. Een inburgeringscursus moet je namelijk altijd zelf betalen, en je kunt ook geld van de overheid lenen als je hier geen geld voor hebt. Je kan het soms zelfs als een schenking krijgen. Ik zou benieuwd zijn naar de situatie waarin iemand dit āplotsā moet terugbetalen.
Ik denk dat je niet naar deze specifieke chick moet kijken gezien haar haar (volgens mij) geverfd is.
Party Brard <3
haha huh nee ik zou hier geen discussie over voeren, dit is gewoon bruin imo