Niets. Het is vrij normaal dat ze deze kosten moet terugbetalen, moeten alle niet vluchtelingen die de inburgering doen.
Wat een lief initiatief van je baas. Lijkt me tof om bij een organisatie te werken die zo begaan is met het personeel. Ik zou zelf denk ik 20 euro geven als ik haar niet regelmatig spreek en wat meer als ik een goede band met haar heb.
Dit is zoān ding van mijn ouders wat ik nooit helemaal begrepen heb. Mijn moeder draagt standaard een schort bij het koken en mijn vader bij het afwassen ook (jaja, vaste rolverdeling). Als ik bij mijn ouders thuis aan het koken ben komt mijn moeder ook altijd even zeggen dat ik beter wel een schort om kan doen.
Echt zoān āNouuuuuuu⦠neeā-moment
Als ik frituur in de wok!
Ik las ergens dat het deze zomer wel eens veertig graden kan worden. :ā( Dat het in ieder geval weer heel heet en droog gaat worden.
Ik kleed me wel eens om als ik ga koken als ik iets lichts aanheb en ga koken met rode saus, of als ik een granaatappel moet pellen ofzo. No way dat een schort dat allemaal tegen gaat houden
Pff ik kan echt al huilen bij dit idee.
Ja ik ook. Ik ben bang dat het ook wel aardig gaat kloppen als ik kijk naar vorig jaar.
Het mannelijke woord is dan in het Vlaams weliswaar diene mens. Dat mens is vrouwelijk en heeft het bij jullie ook een eerder negatieve weerklank ?
Wat doe je met het vet als je klaar bent?
Hoe spreek jij rƶntgen uit?
Edit oeps anoniem was niet de bedoeling ff opnieuw sorry
- Runtgen
- Runtsjen
- Anders
0 stemmers
Reuntgen
Hoe krijg je rƶntgen nou weer als runtsjenš?
Ah okƩ. Ja negatief inderdaad. Eigenlijk een soort bye felicia, je gaat diegene niet eens een scheldnaam geven maar gaat ook niet de moeite nemen om de naam te noemen, een soort onverschilligheid ook.
Ging het hardop uitspreken, en zei het automatisch op zijn Duits, dus met een āhardeā g. Ik zit hier echt al te langā¦
Zo dus:
Op zān West-Vlaams: runthen .
Ja dat zegt die man van 24 uur in de ER steeds en op mān studie (geneeskunde) hoor ik het ook soms, dus vandaar haha.
@Hinkje oh die kende ik nog niet haha. Maar de opties van @Daelyss en @Zemraluani heb ik ook nog nooit iemand horen zeggen. Grappig hoe dat zo verschilt.
Die voiceover is verschrikkelijk! Elke keer runtsjen
Dat doet me denken aan het volgende!
Hoe spreek jij chirurgie uit?
- Chirurgie
- Chirurzjie
0 stemmers
Ik zei het altijd met een G, maar hoor het op mn werk zo vaak met ZJ dat ik merk dat ik het zelf ook ben gaan zeggen en vind het vet lelijk