Haha ik vind chirurzjie echt enorm kakkineus klinken.
Heb ik ook op de studie geleerd hahaha
Vind het een klote woord om uit te spreken.
Wat heb jij in je huis?
- Planten
- Staafmixer
- Vaatwasser
- Droger
- Gordijnen
- Stoomreiniger
- Broodbakmachine
- Pizzames
- Barbecue
- Een gameconsole
- Hangmat
- Muziekinstrument
0 stemmers
Ik vind het grappig dat meer mensen blijkbaar planten dan gordijnen hebben
Pizzaschaar! Zoveel makkelijker dan snijden
Afkoelen, zeven en in een glazen fles bewaren tot de volgende keer. Je merkt vanzelf als je āt weg moet doen na een paar keer. Ik kan āt echt niet om een liter olie weg te gooien na 1 keer.
Ik ben ook benieuwd maar architect!
- Argitekt
- Arzjitekt
- Arkitekt
0 stemmers
Ik zit in de trein dus ik kan het niet hardop uitspreken, maar ik heb het net een aantal keer in mijn hoofd gedaan en dan wissel ik tussen arsjetect en argitect
Ik zeg altijd chirurgie, maar heb een vriend die sinds kort in opleiding is tot chirurg en daar hebben ze het altijd over de chirurzjie. Alsof ze zichzelf nog even wat extra status willen geven.
Hemels dit. Heel veel mensen kennen dit niet maar zoveel beter dan een roller
En psycho/fysiotherapeut?
- Therapuit
- Therapeut
0 stemmers
Volgens mij wissel ik het zelf af.
Ja, dat is voor mij ook echt een stereotiep Nederlands woord als het zo wordt uitgesproken. Genre ānou zegā, ājeetjeā, ātostiā en āop kamers gaanā. Zoān woord dat je gebruikt als je een āHollands accentā wil nadoen .
Hoe noemen jullie een tosti dan?
Een croque (monsieur).
Haha, oei, ik ben hier echt heel slecht in.
(En ik moet eigenlijk studeren, dit is soggen. Ik kijk later eens of ik dit kan opnemen .)
Ik krijg van iedereen keukenschorten kado en dat is heel lief, maar ik vergeet het gewoon steeds om te doen en als ik er een im doe dan is dat omdat ik al een vlek heb en niet meer vlekken wil
Man ben al lang blij dat ik niet meer in Word hoef te typen, word er al bijna weer zenuwachtig van.
Ik houd van alle kaas!
Bah er zit ook echt geen enkele smaak aan 30+ kaas. En waarom is komijnekaas vaak zo plastic achtig?