Stel je persoonlijke vraag #8

Kaas wel en daarvan vind ik er geen een die ik geproefd heb lekker. Je kan proberen me over te halen, maar de trauma is te groot :sob:

1 like

Speel je een instrument?

• Ja, meerdere
  • ja, namelijk (zie vraag 2)
  • nee, maar zou wel graag willen
  • nee, en ik zou ook niet willen.

0 stemmers

Welke instrument speel je/ of zou je graag willen spelen:

• Piano
  • Guitar
  • Drums
  • Trompet
  • Viool
  • Cello
  • Klarinet
  • Andere instrument

0 stemmers

Ik speelde in een ver verleden keyboard, maar ik kreeg het niet voor elkaar om op de maat te blijven dus ben uit frustratie gestopt.

Ik heb in een opwelling een keer een keyboard gekocht omdat het mij dus heel leuk lijkt te kunnen spelen. Nou hij staat dus al die tijd, zo’n vier jaar, al te verstoffen

3 likes

Ik heb dwarsfluit gespeeld. Helaas kon ik door mijn dyslexie de noten niet goed meer lezen.
Mijn muziek docent vroeg zich af of ik dyslexie had. Hij is degene die het had ontdekt.

De pianolessen zijn alleen dusdanig lang geleden dat ik waarschijnlijk alleen nog ‘Old MacDonald had a farm’ kan spelen. En fĂŒr Elise.

4 likes

Föhnen

• Ik föhn mijn haren altijd na het wassen
  • Ik laat mijn haren altijd aan de lucht opdrogen
  • Ik föhn het soms

0 stemmers

Toen jij geslaagd was voor de middelbare school, hing jij toen een vlag uit met je tas eraan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En zo ja; ging je daar dan mee op de foto?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb een foto gemaakt met de geslaagd-slinger. Tas ging pas later die dag omdat we geen vlaggenmast hadden dus moest m’n vader iets improviseren met een stok.

Er hing alleen een tas, geen vlag. M’n ouders hebben ook geen vlag.

1 like

Ik was thuis met m’n vader en die is nogal nuchter en normaal helemaal niet van de versieringen, en we hadden ook geen vlag/vlaggenstok/ding om een vlag in te doen thuis. Toen ik gebeld werd dat ik geslaagd was kwam hij opeens aanzetten met een Belgische Jupiler vlag die een keer bij een krat bier had gezeten en hij had nog ergens een lat vandaan getoverd en die heeft hij toen uit het zolderraam gehangen met m’n tas eraan. Ik word nog steeds elke keer blij als ik daar aan terug denk, omdat hij normaal dus niet zo van dat soort dingen is vond ik het zo lief dat hij toch zoveel moeite deed voor die hele provisorische constructie :heart:

59 likes

Ik kon best aardig piano spelen, maar kom inmiddels niet veel verder meer dan de theme song van Winnie the Pooh en FĂŒr Elise :sweat_smile:

Maar denk dat als ik een weekje oefen dat ik het zo weer te pakken heb.

Vond je het leuk om eindexamen te doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vond dit dus echt overwegend leuk. Lekker leren samen met vrienden, de hele jaarlaag die in dezelfde vibe zat en de saamhorigheid die daarbij hoorde. En ik houd heel erg van dat gevoel van geconcentreerd zijn, dus 2 uur met zo’n examen bezig zijn vond ik eigenlijk heerlijk. :’)

10 likes

Ja heerlijk vooral die taal examens vond ik echt leuk

3 likes

Ja dat herken ik wel! En ik vond het ook fijn dat je niet zo veel op school hoefde te zijn en gewoon zelf je tijd in kon delen qua leren enzo

1 like

Hebben jouw ouders de Nederlandse vlag in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nou ik heb hem niet in brand gestoken. Beetje buiten hangen overleeft ie wel hoor. Kan die kleffe boterhammen en budget energydrink lucht er ook een beetje uitwaaien.

30 likes

Nope, lang leve faalangst. :sweat_smile:

2 likes

Ik heb een knalgele gratis rugzak van Lipton gebruikt. Mijn leren handtad zou er inderdaad niet beter van uitzien als ik buiten had gehangen

Wij kregen van de school ook zo’n vlag met de naam en het logo van de school om aan de vlag te hangen

1 like