Stel je persoonlijke vraag #8

Nee, kaas vind ik heel vies en ik heb het nog nooit gegeten :sweat_smile:

3 likes

True. Ook jonge kaas is meestal meer meh dan yeah.

1 like

De enige kaas wat ik echt vies vind is zo’n blok cheddar. Volgens mij heb je die niet in de standaard Nederlandse supermarkt(?). En vooral dan als het gewoon wordt afgesneden op een stuk toast. Eww en dan mayo en ketchup en ham erover. Nog meer eww. Dat mag geen kaas heten.

5 likes

Ik lust zo geen kaas. Alleen als het gesmolten is! Als ik zo een blokje eet of een plak op een boterham vind ik alle kaas vies. Gesmolten op een pizza, tosti etc vind ik het oké maar daardoor weet ik dus ook niet of ik wel eens Goudse kaas heb gehad.

4 likes

Oh mijn dichtsbijzijnde AH iig niet dacht ik. Ik denk dat dit dan bij de versafdeling ligt? Maar ik vind die smaak zoo overweldigend. En niet in de goede zin :’).

Ik dacht altijd dat ik qua innerlijk een kopie van mijn vader was, maar hoe ouder ik word, hoe meer ik ook op mijn moeder ga lijken. Ben echt een mengelmoesje van die twee tegenwoordig.

4 likes

Omdat ik echt geen kaas lust hahaha ik ga nog liever bungeejumpen :joy:

1 like

Ah nu echt ENORME trek in beschuit met kaas :tired_face:

Ah nee joh!
Heb alleen beide niet in huis. Staan dus op mijn boodschappenlijstje :cheese:

1 like

Kaas wel en daarvan vind ik er geen een die ik geproefd heb lekker. Je kan proberen me over te halen, maar de trauma is te groot :sob:

1 like

Speel je een instrument?

• Ja, meerdere
  • ja, namelijk (zie vraag 2)
  • nee, maar zou wel graag willen
  • nee, en ik zou ook niet willen.

0 stemmers

Welke instrument speel je/ of zou je graag willen spelen:

• Piano
  • Guitar
  • Drums
  • Trompet
  • Viool
  • Cello
  • Klarinet
  • Andere instrument

0 stemmers

Ik speelde in een ver verleden keyboard, maar ik kreeg het niet voor elkaar om op de maat te blijven dus ben uit frustratie gestopt.

Ik heb in een opwelling een keer een keyboard gekocht omdat het mij dus heel leuk lijkt te kunnen spelen. Nou hij staat dus al die tijd, zo’n vier jaar, al te verstoffen

3 likes

Ik heb dwarsfluit gespeeld. Helaas kon ik door mijn dyslexie de noten niet goed meer lezen.
Mijn muziek docent vroeg zich af of ik dyslexie had. Hij is degene die het had ontdekt.

De pianolessen zijn alleen dusdanig lang geleden dat ik waarschijnlijk alleen nog ‘Old MacDonald had a farm’ kan spelen. En fĂŒr Elise.

4 likes

Föhnen

• Ik föhn mijn haren altijd na het wassen
  • Ik laat mijn haren altijd aan de lucht opdrogen
  • Ik föhn het soms

0 stemmers

Toen jij geslaagd was voor de middelbare school, hing jij toen een vlag uit met je tas eraan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En zo ja; ging je daar dan mee op de foto?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb een foto gemaakt met de geslaagd-slinger. Tas ging pas later die dag omdat we geen vlaggenmast hadden dus moest m’n vader iets improviseren met een stok.

Er hing alleen een tas, geen vlag. M’n ouders hebben ook geen vlag.

1 like

Ik was thuis met m’n vader en die is nogal nuchter en normaal helemaal niet van de versieringen, en we hadden ook geen vlag/vlaggenstok/ding om een vlag in te doen thuis. Toen ik gebeld werd dat ik geslaagd was kwam hij opeens aanzetten met een Belgische Jupiler vlag die een keer bij een krat bier had gezeten en hij had nog ergens een lat vandaan getoverd en die heeft hij toen uit het zolderraam gehangen met m’n tas eraan. Ik word nog steeds elke keer blij als ik daar aan terug denk, omdat hij normaal dus niet zo van dat soort dingen is vond ik het zo lief dat hij toch zoveel moeite deed voor die hele provisorische constructie :heart:

59 likes