Stel je persoonlijke vraag #8

Ik kon best aardig piano spelen, maar kom inmiddels niet veel verder meer dan de theme song van Winnie the Pooh en Für Elise :sweat_smile:

Maar denk dat als ik een weekje oefen dat ik het zo weer te pakken heb.

Vond je het leuk om eindexamen te doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vond dit dus echt overwegend leuk. Lekker leren samen met vrienden, de hele jaarlaag die in dezelfde vibe zat en de saamhorigheid die daarbij hoorde. En ik houd heel erg van dat gevoel van geconcentreerd zijn, dus 2 uur met zo’n examen bezig zijn vond ik eigenlijk heerlijk. :’)

10 likes

Ja heerlijk vooral die taal examens vond ik echt leuk

3 likes

Ja dat herken ik wel! En ik vond het ook fijn dat je niet zo veel op school hoefde te zijn en gewoon zelf je tijd in kon delen qua leren enzo

1 like

Hebben jouw ouders de Nederlandse vlag in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nou ik heb hem niet in brand gestoken. Beetje buiten hangen overleeft ie wel hoor. Kan die kleffe boterhammen en budget energydrink lucht er ook een beetje uitwaaien.

30 likes

Nope, lang leve faalangst. :sweat_smile:

2 likes

Ik heb een knalgele gratis rugzak van Lipton gebruikt. Mijn leren handtad zou er inderdaad niet beter van uitzien als ik buiten had gehangen

Wij kregen van de school ook zo’n vlag met de naam en het logo van de school om aan de vlag te hangen

1 like

Mijn kipling kon volgens mij een nucleaire ramp overleven, was ondanks mijn verwoede pogingen niet kapot te krijgen.

5 likes

Mijn ouders hebben speciaal voor mijn slagen een vlag aangeschaft. Die is bij mijn broertje voor de tweede keer ooit uitgehangen, en sindsdien ligt hij weer op zolder ergens te verstoffen :smile:

2 likes

Het is eigenlijk ook wel best gek als je er bij nadenkt, waarom je een Nederlandse vlag uithangt als je geslaagd bent voor de middelbare school.

2 likes

Ja dit had ik ook!! Ik vind het zo heerlijk om zo gefocust leren dat je alles om je heen vergeet en dat het dan opeens 5 uur later is.

2 likes

Werk is ook zo iets eindeloos. Het is er altijd en er komt (vaak) niet echt een duidelijk einde aan. Met studeren/school vond ik dit meer bevredigend!

4 likes

Maar met werken leer je toch ook juist nieuwe dingen? Enige verschil is dat je er geen tentamens meer over hoeft te maken

1 like

Ik laat mijn haren föhnen na het wassen :joy:

1 like

Huh nee toch? Bij ons in het dorp hingen de meeste geloof ik minstens één week, sommige nog wel langer dacht ik.

2 likes

Haha mijn ouders hebben alleen een Limburgse vlag en een carnavalsvlag. Prioriteiten :stuck_out_tongue:

9 likes

Ik heb dan ook de Amsterdamse vlag uitgehangen haha

3 likes

Ik blijf waarschijnlijk een eeuwige student :joy:. Ik ben nu 30 en heb nog lang niet het gevoel dat ik klaar ben met studeren, haha. Werken vind ik ook snel eentonig worden (ik heb ook geen job die me echt uitdaagt, maar goed).

Wat ik wel fijn vind aan werk, is dat als ik thuis kom, ik ook echt klaar ben ermee. Met studeren heb je bijna altijd nog wel een taak te maken of een hoofdstuk te leren. En studeren is niet altijd goed voor m’n mentale gezondheid, maar toch mis ik het als ik niets doe.

2 likes