Over dat dromen, vandaag zei iemand die al 16 jaar afgestudeerd is dat ze nog wel eens droomt dat haar scriptie niet goed is en ze het over moet doen. Wtf hahah .
En heb je wel eens een voormalig concentratiekamp in het buitenland bezocht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja ben naar Auschwitz geweest en ik vond het zo indrukwekkend en interessant.
Ik heb met school Auschwitz bezocht, was enorm indrukwekkend
Mijn vader droomt nog steeds af en toe dat hij zijn eindexamens moet maken. Ik hoop voor jou dat je er eerder vanaf bent dan hij
Haha ja erg is dat hè? Ik zat op een hbo die in opspraak is geweest (niet mijn opleiding maar toch) dus daar kon ik me ook weleens druk om maken. Heb toen ook opgezocht of en tot hoeveel jaar ze je diploma ongeldig kunnen verklaren
Ik werk soms weken fulltime (vorig jaar een half jaar gedaan) en ik vind studeren toch chiller. Als ik op m’n studie niet presteer heb ik alleen mezelf daarmee, als ik op mn werk niet presteer naai ik heel die tent, dat is voor mij het grootste ding.
Hoeveel dagen per week (gemiddeld gezien) zie jij vrienden?
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- De hele week (
)
0 stemmers
Ja goed punt wel.
Mijn beste vriendin zie ik wel 2 a 3 dagen in de week. Andere vriendinnen zie ik soms nog niet eens 1x in de maand
Ik moest hier op de middelbare school voor geschiedenis naartoe. Echt zo’n vet lange busreis met alleen maar snoep en Redbull en lol, als 15 jarige kut puber heb ik dit helemaal niet goed meegekregen. Vind ik nou echt doodzonde. Ik zou ook graag een keer naar Auswitch gaan.
vind de designs echt niet mooi
Ach, het leven gaat ook door toch. Het is imo niet zo dat je geen respect of liefde toont aan de overledene omdat je gekleurde sokken aan hebt.
In huis vind ik zulke sokken wel leuk, maar ik vind het irritant als ze met zo’n heftig patroon boven m’n schoenen uitsteken.
Ik kan me zeker voorstellen dat t wel opvalt! Ik ga zelf ook zwart (of wit naar sommige) begrafenissen, maar ik vond t ook wel mooi dat sommige mensen bij de begrafenis van mijn oma gewoon felgekleurde dingen aanhadden.
Mijn ‘vrienden’ bevinden zich op plekken waar ik sowieso moet zijn of naar toe ga. Een vriendin is een collega, die ik dus op mijn werk zie maar ook op school. En een andere vriendin zie ik meestal in de sportschool.
Heel handig want dan kan ik thuis weer de kluizenaar zijn
Ik ook met school kamp Vught en het oorlogsmuseum in Overloon. Bij die laatste ben ik vorige zomer nog een keer geweest. Heel interssant en ook het binnen gedeelte heel mooi gemaakt/vernieuwd.
In Overloon is toch een kamer met allemaal foto’s? Ik ben er geweest toen ik 13 was en de medewerkers daar vonden dat ik nog te jong was om die kamer in te gaan, terwijl ik het juist meeeeega interessant vond.
Ik heb 4 gestemd vanwege bevriende collega’s, maar als ik die niet mee tel kom ik op minder dan 1x per week. Ik spreek niet daadwerkelijk 4x per week af met die collega’s trouwens, maar ik zie ze wel bij de lunch/koffiepauze.
Helaas niet in een kamp. Maar zit op dit moment wel bij de dday stranden. Ook heel indrukwekkend!