Ik snijd eerst het grootste deel van de zaadlijst uit de paprika (samen met die stengel) schud de paprika boven ons groentenafvalbakje heen en weer zodat alle zaadjes eruit vallen. Gaat soms ook met grof geweld.
ik vind het juist een lieve en mooie gedachte
Een CD of een sjaaltje mogen ze houden maar een halve kilo schepsnoep wil ik wel
Nee! Ik zag het ook en hoop nu dat ik gewoon een verkeerde heb gekregen. Was wel bij dr gisteren maar durfde het niet te vragen haha
Pak ik eigenlijk altijd wel aan, zelfde met zegels die ik zelf niet spaar. Altijd wel mensen in mijn omgeving die het wel willen hebben!
Ik vind als zzpâer werken soms voelen als studeren voor geld (want zelf tijd indelen, steeds nieuwe dingen leren, kiezen wat je wel/niet gaat doen) dus ik vind het moeilijk kiezen, haha.
Bang is een groot woord maar ik vind het een confronterende gedachte dat ik het alleen moet doen.
En de gedachte dat dit lichaam waarmee ik al mijn hele leven doe, ooit in een kist gaat en zal vergaan, vind ik niet leuk.
Niet bang voor mân eigen dood, maar wel bang om mensen te verliezen. Mân moeder heeft dit jaar 2 goede vrienden verloren en nu is haar beste vriendin terminaal ziek en dat lijkt me echt vreselijk. Ik hoop zelfs dat ik als eerste gaâŠ
Hoeveel dagen per week kan jij uitslapen?
- Nooit
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- De hele week
0 stemmers
Dat eerste bedoel ik.
Als ik zakelijk naar een uitvaart ga draag ik wel eigenlijk altijd hetzelfde, een donkere broek met een zwart coltruitje en een blazer eroverheen. Dat misstaat ook niet echt op de zaak.
Ga ik privé is het meestal een zwart jurkje, maar wel verschillende.
Bang nee, maar ik hoop wel dat ik dan tegen die tijd in mijn slaap weg ben. Ik zie met mijn werk vaak genoeg dat het een lijdensweg wordt.
Ik heb kinderen dus al 4 jaar niet uitgeslapen
Bang voor de dood ben ik niet. Dood is dood en je kan er toch niks meer aan doen. Wat ik wel eng vind is dat ik niet weet hoe ik doodga. Het liefst ga ik in mijn slaap dood, maar het kan ook zo zijn dat ik veel pijn ga lijden (na een auto ongeluk) en dat vind ik eng.
Leeg jij je mailbox of laat je gelezen mails gewoon staan?
Ik vind boxen van âspam-adressenâ niet echt meetellen, het gaat echt de inboxen van e-mailadressen die je gebruikt.
- Ik leeg al mijn mailboxen
- Ik leeg sommige wel, andere niet
- Ik leeg geen van mijn mailboxen
0 stemmers
Mijn werkmail leeg ik wel, maar privé niet.
Ik probeer er gewoon nooit aan te denken, anders raak ik in paniek. Ik vind nadenken over wat er na de dood is of anderen die doodgaan niet eng, maar als ik dan zoân besef krijg dat dat mij ook te wachten staat vind ik het wel eng.
Ik heb in mijn leven (30+) pas 1 begrafenis meegemaakt.
Ja dit! Of ik klop hem nog even uit op de snijplank. Dan vallen de zaadjes er wel uit.
Probeer je voor het avondeten vaak nieuwe recepten uit?
- Ja
- Nee
0 stemmers