Ja een donkergrijs jurkje alleen toen mijn oma een maand na mijn opa overleed kon ik die niet dragen dus nu heb ik er twee. Is meestal ook mijn sollicitatie outfit
Vrijwel mijn volledige garderobe is begrafenisproof. Om van te janken hoe eentonig mijn kledingkeuze is :ā)
Hahaha ja hier ook qua kleur. Qua netheid dan misschien niet Maar 90% van mān kleding is zwart.
Gisteren had ik een bruiloft en de dresscode was kleurrijk. Had gewoon niks om aan te trekken behalve een spijkerbroek en een gele longsleeve van zeeman haha
Ja, ik was bij mijn oom op bezoek om afscheid te nemen en toen we daar waren is hij ook overleden. Ik vond het echt heel heftig vooral omdat je ook ziet hoe her aan de kinderen werd verteld, die er toen allemaal niet waren.
Ja, dat viel me ook op! Ik ben zelf bij het overlijden van mijn oma geweest. Ze lag in het ziekenhuis en de beademing is er pas afgehaald toen iedereen er was.
Bij mijn ene opa heb ik het niet meegemaakt. Hij lag toen in het ziekenhuis en het was duidelijk dat hij zou gaan sterven, en heb toen wel een aantal uur bij hem gezeten en afscheid genomen. Uiteindelijk is hij pas echt overleden 's avonds laat toen iedereen weg was.
Bij mijn andere opa en oma was ik er bij allebei bij. Ze lagen in een hospice/het ziekenhuis en gingen op gegeven moment zo snel achteruit dat ze ons opgetrommeld hebben. Bij allebei heb ik er uiteindelijk een paar uur bij gezeten en toen zijn ze overleden waar wij bij waren. Vond dat wel heel bijzonder en ook wel mooi dat ik daar zo bij kon zijn.
Ik heb niet iemand zien sterven, maar wel 2 keer in een trein gezeten die een aanrijding met een persoon had met dodelijke afloop⦠Dat was heel naar, dat je door hebt dat er iets gebeurd is en vervolgens dat die persoon overleden is, op een paar meter afstand van je.
Dit soort dromen heb ik ook nog wel eens. Of dat ik erachter kom dat ik bij bepaalde vakken nooit kom opdagen omdat ik veel te laat kom of dat ik het klaslokaal niet kan vinden en daardoor alle lesstof mis en dan ben ik bang dat ik het jaar niet zal halen.
En ik droom ook altijd over de middelbare schooltijd, nooit over de studie die ik daarna gedaan heb. En de middelbare school is al 10 jaar geleden.
Als je een rok aanhebt en je gaat naar de wc, doe je de rok dan
- Omlaag
- Ik doe steeds iets anders
0 stemmers
Strakke (koker)rokken omlaag, losse fladderige rokken omhoog.
Vroeger weleens, maar daar heb ik mijn lessen wel uitgeleerdā¦
Story of my life⦠Ik vertelde vroeger ook altijd te veel aan (gemene) klasgenoten wat dan tegen me werd gebruikt. Ik weet nog ƩƩn keer dat ik mezelf toch nog kon behoeden op het laatste moment, weet ook echt 99,9% zeker dat ik anders echt belachelijk gemaakt er mee zou worden. Maar goed, punt is; dat had ik dus al op mijn 10e en 20 jaar later nog steeds heel vaak. Ik leer er niet heel veel van. Heb niet echt een filter en daardoor kom ik best vaak thuis met āshit waarom heb ik dit gedeeldā.
@midheavenmoon Ik reageer echt veel op jou de laatste dagen, je stelt blijkbaar vragen waar ik graag antwoord op geef hahha.
Ik ben benieuwd of meer mensen hier dit doen. Vast wel, maar ben benieuwd hoeveel.
Deze is voor degene zonder kinderen/niet zwanger zijn:
Lees jij wel eens in een van de zwanger en kinderen topics?
- Ja dagelijks
- Ja ongeveer ƩƩn keer per week
- Bijna nooit
- Nee
- Ik heb wel kinderen/ben zwanger maar wil toch stemmen of heb per ongeluk gestemd
0 stemmers
Ja, in het zwangertopic omdat ik momenteel stage loop als onderzoeksassistent bij een onderzoek onder zwangere vrouwen
Af en toe klik ik de topics per ongeluk aan, maar ik probeer niet te lurken in topics waar ik āniet thuis hoorā omdat ik anders teveel ga forummen dus dan klik ik ze meteen weer weg
Jaaa ik ga je ff pmāen! Anders ben ik heel makkelijk te linken
Ik vind het soms leuk om te zien wat ouders voor dingen hebben aangeschaft voor hun kind(eren). En dan weet ik wat ik voor iemand zou kunnen kopen
Heb jij aandelen/beleggingen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoe kom je hieraan?
- Zelf gekocht
- Gekregen
- Zelf gekocht en gekregen
0 stemmers
Welke waarde heeft je portefeuille?
- 0 - 999
- 1000 - 4999
- 5000 - 9999
- 10000 - 14999
- 15000 of meer
0 stemmers
Ik ben altijd eerlijk als erom gevraagd wordt, maar zal uit mezelf niet zomaar alles roepen.