Stel je persoonlijke vraag #8

Strakke (koker)rokken omlaag, losse fladderige rokken omhoog.

7 likes

Vroeger weleens, maar daar heb ik mijn lessen wel uitgeleerd
 :sweat_smile:

1 like

Story of my life
 Ik vertelde vroeger ook altijd te veel aan (gemene) klasgenoten wat dan tegen me werd gebruikt. Ik weet nog één keer dat ik mezelf toch nog kon behoeden op het laatste moment, weet ook echt 99,9% zeker dat ik anders echt belachelijk gemaakt er mee zou worden. Maar goed, punt is; dat had ik dus al op mijn 10e en 20 jaar later nog steeds heel vaak. Ik leer er niet heel veel van. Heb niet echt een filter en daardoor kom ik best vaak thuis met ‘shit waarom heb ik dit gedeeld’.

2 likes

@midheavenmoon Ik reageer echt veel op jou de laatste dagen, je stelt blijkbaar vragen waar ik graag antwoord op geef hahha.

1 like

Ik ben benieuwd of meer mensen hier dit doen. Vast wel, maar ben benieuwd hoeveel.

Deze is voor degene zonder kinderen/niet zwanger zijn:

Lees jij wel eens in een van de zwanger en kinderen topics?

• Ja dagelijks
  • Ja ongeveer één keer per week
  • Bijna nooit
  • Nee
  • Ik heb wel kinderen/ben zwanger maar wil toch stemmen of heb per ongeluk gestemd

0 stemmers

Ja, in het zwangertopic omdat ik momenteel stage loop als onderzoeksassistent bij een onderzoek onder zwangere vrouwen

4 likes

Af en toe klik ik de topics per ongeluk aan, maar ik probeer niet te lurken in topics waar ik “niet thuis hoor” omdat ik anders teveel ga forummen dus dan klik ik ze meteen weer weg

1 like

Jaaa ik ga je ff pm’en! Anders ben ik heel makkelijk te linken :grin:

Ik vind het soms leuk om te zien wat ouders voor dingen hebben aangeschaft voor hun kind(eren). :smiley: En dan weet ik wat ik voor iemand zou kunnen kopen :wink:

2 likes

Heb jij aandelen/beleggingen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe kom je hieraan?

• Zelf gekocht
  • Gekregen
  • Zelf gekocht en gekregen

0 stemmers

Welke waarde heeft je portefeuille?

• 0 - 999
  • 1000 - 4999
  • 5000 - 9999
  • 10000 - 14999
  • 15000 of meer

0 stemmers

Ik ben altijd eerlijk als erom gevraagd wordt, maar zal uit mezelf niet zomaar alles roepen.

4 likes

Wierook

• Lekker!
  • Bah stinkspul
  • Geen mening

0 stemmers

:heart:

3 likes

Dit :clap:

Mijn vriend zn haar is echt heel lelijk geknipt bij de kapper en hij weet wel dat ik het niet een mooi kapsel vind, veel te kort geknipt.
De waarheid is eigenlijk dat ik hem overall nu gewoon wat minder aantrekkelijk vind :frowning:.

Maar dat ga ik hem niet zeggen, hij baalt zelf al erg genoeg van zn verpeste kapsel. Maar ik zou het wel kĂșnnen zeggen

13 likes

Hahaha te laat ik denk al dat je rijk bent

2 likes

Ik klik heel vaak per ongeluk op het wat je even kwijt wilt zwanger editie en show je laatste kinder aankopen.

1 like

Ik heb zwanger en kinderen op negeren staan. :see_no_evil:

9 likes

Ik ben nog nooit wierook tegengekomen waarbij ik denk ‘Wauw dat wil ik in de woonkamer’. Het is altijd zo’n aanwezige geur. Zo rokerig hahaha.

Vind geurstokjes subtieler en lekkerder.

2 likes

Nee en ik heb die topics op ‘genegeerd’ staan omdat ik het soms nogal confronterend vind.

Ik wil zelf echt heel graag kinderen en ik weet niet of het er ooit in zal zitten voor mij. Om mij heen hoor ik al vanalles over kinderen. Ben wel echt betrokken bij de kinderen van vrienden en collega’s en hoor graag hoe het met hen gaat, maar als ik dan weer thuis ben is het wel weer even genoeg. Anders betrap ik mezelf toch weer op de gedachte ‘waarom zij wel en ik niet’. Dat is natuurlijk onredelijk want ik gun het jullie allemaal, en ik weet dat er ook zat forummers zijn bij wie het niet (makkelijk) gaat, maar ik forum voor mijn plezier en zulke topics hebben toch een nare bijsmaak.

7 likes

Same, interesseert me echt 0.

Maar als het je gewoon niet interesseert waarom dan negeren? Ik heb bijvoorbeeld geen interesse in hoepelen maar om dan dat topic te gaan negeren komt niet echt in mij op

3 likes