Stel je persoonlijke vraag #8

Wierook

• Lekker!
  • Bah stinkspul
  • Geen mening

0 stemmers

:heart:

3 likes

Dit :clap:

Mijn vriend zn haar is echt heel lelijk geknipt bij de kapper en hij weet wel dat ik het niet een mooi kapsel vind, veel te kort geknipt.
De waarheid is eigenlijk dat ik hem overall nu gewoon wat minder aantrekkelijk vind :frowning:.

Maar dat ga ik hem niet zeggen, hij baalt zelf al erg genoeg van zn verpeste kapsel. Maar ik zou het wel kúnnen zeggen

13 likes

Hahaha te laat ik denk al dat je rijk bent

2 likes

Ik klik heel vaak per ongeluk op het wat je even kwijt wilt zwanger editie en show je laatste kinder aankopen.

1 like

Ik heb zwanger en kinderen op negeren staan. :see_no_evil:

9 likes

Ik ben nog nooit wierook tegengekomen waarbij ik denk ‘Wauw dat wil ik in de woonkamer’. Het is altijd zo’n aanwezige geur. Zo rokerig hahaha.

Vind geurstokjes subtieler en lekkerder.

2 likes

Nee en ik heb die topics op ‘genegeerd’ staan omdat ik het soms nogal confronterend vind.

Ik wil zelf echt heel graag kinderen en ik weet niet of het er ooit in zal zitten voor mij. Om mij heen hoor ik al vanalles over kinderen. Ben wel echt betrokken bij de kinderen van vrienden en collega’s en hoor graag hoe het met hen gaat, maar als ik dan weer thuis ben is het wel weer even genoeg. Anders betrap ik mezelf toch weer op de gedachte ‘waarom zij wel en ik niet’. Dat is natuurlijk onredelijk want ik gun het jullie allemaal, en ik weet dat er ook zat forummers zijn bij wie het niet (makkelijk) gaat, maar ik forum voor mijn plezier en zulke topics hebben toch een nare bijsmaak.

7 likes

Same, interesseert me echt 0.

Maar als het je gewoon niet interesseert waarom dan negeren? Ik heb bijvoorbeeld geen interesse in hoepelen maar om dan dat topic te gaan negeren komt niet echt in mij op

3 likes

Oh dat snap ik ja! Heftig. Dan is het top dat we hier een negeer functie hebben. Als je wel ooit behoefte voelt zijn er inderdaad genoeg vrouwen hier die in hetzelfde schuitje zitten.

1 like

Ik ga toch nooit iets aanklikken wat specifiek over zwanger zijn gaat of kinderen omdat ik daar op dit moment niks mee heb in mijn leven.

1 like

Haha ik heb dat wel bij meer topics gedaan die ik niet interessant vind en die ik steeds voorbij zie komen. Vind dat wel lekker overzichtelijk. En ik vind dingen over kinderen ook vaak heel mutserig en daar erger ik me dan aan haha dus heb ik het gewoon op negeer gezet.

7 likes

Bijna elke dag klik ik per ongeluk de zwangerschapsvariant van WJEKW aan

3 likes

Ik heb alle topics waarmee ik niks heb op negeer gezet, dan zie ik alleen de dingen waarin ik wel wil lezen. Topics over bepaalde hobbies of programma’s en alles over kinderen staat op negeer.

18 likes

Bedoel je of de mensheid over het algemeen ‘aardig’ is?

Niet per se dit maar wel als ik zeg dat ik geen kinderen wil hoor ik regelmatig “ja maar dat zal echt nog wel veranderen” of “ja dat komt nog wel hoor!”

Ja ik vind het ook wel lastig. Denk dat mensen het over het algemeen goed bedoelen en ik vind ons een fascinerende soort, maar ik vind ook dat we met bepaalde denkwijzen en gewoonten de aarde aan het verzieken zijn.

3 likes

Ik ga niet het festival terein afspeuren voor muntjes maar als ik er toevallig 1 zie liggen pak ik 'm wel op ja :joy:

26 likes

Ja dit inderdaad.
Maar wat ik wel echt gierig vind op festivals zijn van die mensen die specifiek op zoek gaan naar bekers (dat was op BKS heel erg zo). Meiden die dan in de vuilnisbak gingen zoeken naar bekers, zag je ze vervolgens lopen met 20 bekers onder de arm nou joehoe veel plezier met je gratis drankjes

9 likes

Dit is echt een van mijn enige talenten (al komt dat vooral doordat ik keilomp ben en dat geen goede combi is met ongelijke festivalterreinen waardoor ik vrijwel continu naar de grond kijk)

2 likes