Stel je persoonlijke vraag #8

Oh dat snap ik ja! Heftig. Dan is het top dat we hier een negeer functie hebben. Als je wel ooit behoefte voelt zijn er inderdaad genoeg vrouwen hier die in hetzelfde schuitje zitten.

1 like

Ik ga toch nooit iets aanklikken wat specifiek over zwanger zijn gaat of kinderen omdat ik daar op dit moment niks mee heb in mijn leven.

1 like

Haha ik heb dat wel bij meer topics gedaan die ik niet interessant vind en die ik steeds voorbij zie komen. Vind dat wel lekker overzichtelijk. En ik vind dingen over kinderen ook vaak heel mutserig en daar erger ik me dan aan haha dus heb ik het gewoon op negeer gezet.

7 likes

Bijna elke dag klik ik per ongeluk de zwangerschapsvariant van WJEKW aan

3 likes

Ik heb alle topics waarmee ik niks heb op negeer gezet, dan zie ik alleen de dingen waarin ik wel wil lezen. Topics over bepaalde hobbies of programma’s en alles over kinderen staat op negeer.

18 likes

Bedoel je of de mensheid over het algemeen ‘aardig’ is?

Niet per se dit maar wel als ik zeg dat ik geen kinderen wil hoor ik regelmatig “ja maar dat zal echt nog wel veranderen” of “ja dat komt nog wel hoor!”

Ja ik vind het ook wel lastig. Denk dat mensen het over het algemeen goed bedoelen en ik vind ons een fascinerende soort, maar ik vind ook dat we met bepaalde denkwijzen en gewoonten de aarde aan het verzieken zijn.

3 likes

Ik ga niet het festival terein afspeuren voor muntjes maar als ik er toevallig 1 zie liggen pak ik 'm wel op ja :joy:

26 likes

Ja dit inderdaad.
Maar wat ik wel echt gierig vind op festivals zijn van die mensen die specifiek op zoek gaan naar bekers (dat was op BKS heel erg zo). Meiden die dan in de vuilnisbak gingen zoeken naar bekers, zag je ze vervolgens lopen met 20 bekers onder de arm nou joehoe veel plezier met je gratis drankjes

9 likes

Dit is echt een van mijn enige talenten (al komt dat vooral doordat ik keilomp ben en dat geen goede combi is met ongelijke festivalterreinen waardoor ik vrijwel continu naar de grond kijk)

2 likes

Nou gewoon plastic bekers waar drinken in zit? Als je een drankje koopt betaal je statiegeld en als je die bekers aan het einde van het festival inlevert krijg je daar geld voor terug, zijn genoeg mensen die dat niet weten en ze in de vuilnisbak gooien of mensen die ze per ongeluk laten staan. Dan zijn er van die aasgieren die daar naar op zoek gaan

1 like

Deze mensen mogen van mij wel een enkeltje Gierige actiestopic

15 likes

Ja van dit fenomeen heb ik ook wel eens gehoord, maar dat zijn dan volgens mij ook geen muziekliefhebbers maar gewoon random mensen met als doel om met een zak geld weer naar huis te gaan? Niet dat ik het dan wel goedkeur haha, maar bij BKS waren het gewoon festivalgangers die voor de muziek kwamen en dan tussendoor bekers gingen hosselen, gĂȘnant wel

Ja dat heb ik ook liever uiteraard, maar ik vind het nog steeds gierig om dan bekers te zoeken, ook al is het ‘af en toe’. Deze meiden zaten ook echt in de vuilnisbakken haha? Ga gewoon niet naar een festival als je geen geld hebt.

1 like

Haha ja want dat doen ze ook echt voor het milieu. Ik weet overigens niet of ze worden weggegooid, ik dacht dat ze het afval gingen sorteren namelijk.

Nee daarvoor is dat systeem niet, want als je een drankje besteld betaal je de eerste keer 4 euro, bij de volgende keren lever je steeds je oude beker in en betaal je 3 euro oid. Einde van het festival lever je je beker in om je statiegeld terug te krijgen. Uiteraard zijn er mensen die ze onwetend in de vuilnisbak gooien, maar daarom gaat BKS eerst het afval scheiden zodat deze bekers niet verloren gaan? Dus ja, gierig :stuck_out_tongue:

Bij mijn opa hadden we een soort borrel/feestje na de crematie, met champagne en een heel uitgebreid buffet met allerlei lekkers. Daar hebben we zijn leven gevierd, allemaal mooie herinneringen opgehaald, natuurlijk ook gehuild omdat we hem misten, maar het was zo mooi. Dat had hij overigens zelf allemaal bepaald, hij wist al een tijdje dat hij dood zou gaan. Dat mogen ze voor mij ook wel doen, maar zoals @HvO ook al zegt, ik ben er zelf toch niet meer bij, dus mijn nabestaanden mogen het zelf invullen.

9 likes
Festivals zijn duur en als je het zo wél kan betalen is dat alleen maar mooi, toch?

Naja, Ik vind het best sneu als je een festival eigenlijk niet kan betalen maar door bekers te verzamelen het dan wel kunt veroorloven? Dat gaat dan namelijk om max 20 euro, want om echt flink te cashen moet je daar echt lang mee bezig zijn hoor, aangezien er dankzij dit systeem veel minder bekers te vinden zijn. Dat was vroeger wel anders. En nee niemand valt mij daar mee lastig, maar dat hoeft toch ook niet om iets gierig te vinden?

1 like

Ja dit is wel een belangrijk copingmechanisme dat ik hanteer :slight_smile:

6 likes