Ja! Ik vind net dit haha
Niet alleen op festivals, ook bij gewone concerten. Ik ga vaak naar concerten in Duitsland (in zalen) en vrijwel altijd zijn er plastic bekers met opdruk van de tour / artiest. Mijn laatste concert van Depeche Mode had zelfs 4 of 6 varianten tijdens 1 concert maar het ging me dan net te ver om ze allemaal te verzamelen.
Ik heb van mijn favoriete concerten wat bekers bewaard en heb er nostalgische gevoelens bij als ik ze thuis gebruik. Ze zijn qua hoogte ideaal om een spuitzak te vullen dus ik gebruik ze regelmatig.
Ik heb een keer aan het einde van een festival (ik moest de laatste shift werken) de grond echt wel supergoed afgespeurd en ook dingetjes opzij geschopt en toen nog iets van 15 munten a 2,30 gevonden. Maar overdag zou ik dat niet snel doen.
Ik weet niet of dit mee telt hoor, maar ik heb twee patiƫnten zien overlijden en de bevallingen die ik gezien heb waren ook patiƫnten. Niemand uit mijn persoonlijke omgeving dus.
Het is natuurlijk wel iemand anders geld⦠maar ja op zich iedereen was al weg en anders waren die munten weggeveegd het afval in dusja
Op het bevrijdingsfestival kreeg je gratis frisdrank oid als je glazen inleverde, helemaal niet veel. Maar voor kinderen wel interessant genoeg want die vinden dat lekker.
Dus dan zijn je kinderen lekker bezig, die vinden dat oprecht leuk, als ouder kan je dan lekker je eigen ding doen en je kind kan dan zelf drinken regelen.
Ideaal.
Omdat ik hier regelmatig online over lees:
Zet je Ikea-meubels zelf in elkaar?
- Jep, independent woman & all that jazz
- Ja maar ik doe het samen met iemand anders
- Nee, ik laat het doen
- Pff, je denkt toch niet dat die en mass geproduceerde troep mijn huis binnen komt?
0 stemmers
Als je een variant van ja hebt gekozen, vind je Ikea-meubels moeilijk of stressvol? Als je nee hebt gekozen, is dit omdat je het moeilijk of stressvol vindt?
- Ik vind het moeilijk
- Ik vind het stressvol
- Ik heb er gewoon geen zin in
- Ik vind het makkelijk
- Iedere debiel kan dit toch?
0 stemmers
Heb je wel eens ruzie gemaakt tijdens het bouwen van een Ikea-meubel?
- Ja
- Nee
- Ik heb nog nooit een meubel in elkaar gezet dus hier is mijn stem zodat je pollresultaten lekker verwarrend worden
0 stemmers
Ik vind het echt een heerlijk rustgevend klusje. Gewoon ik, met het bouwpakket en de schroefjes+handleiding. En dan het eindresultaat.
Mān man ging me net duwen terwijl ik in de net schommel van de kinderen lag en ik werd net zo duizelig als toen ik 3 weken geleden in het schommelschip zat in de Efteling.
Kan jij tegen dingen als een schommelschip?
- Nee, ik word altijd duizelig
- Ja, ik heb nergens last van
0 stemmers
En op de schommel?
- Ik word ook duizelig op de schommel
- Ik kan gewoon schommelen zonder duizelig te worden
0 stemmers
Ik durf niet in het schommelschip
Als de zon altijd rond hetzelfde tijdstip onder zou gaan, rond welk uur zou je dat dan willen?
- 17:00
- 18:00
- 19:00
- 20:00
- 21:00
- 22:00
- 23:00
- na 23:00
- voor 17:00
0 stemmers
En zonsopkomst?
- 4:00
- 5:00
- 6:00
- 7:00
- 8:00
- 9:00
- na 9:00
- voor 4:00
0 stemmers
Dit hangt echt heel erg af van het meubel. Ik heb bijvoorbeeld een bureau en kledingkast wat ik echt niet alleen had kunnen doen. Maar kleinere dingen zoals mān salontafel en badkamerkastje gingen heel makkelijk in mān eentje. Sowieso wel leuk om te doen en als ik het met een ander doe is het geen ruzie maar wel altijd discussie, omdat ik de handleiding heel grondig bekijk voor ik wat doe en de ander meestal niet en dat botst dan :ā)
In zowel Nederland als Duitsland ben ik naar een festival en iets festivalachtigs geweest en daar kreeg je een aardewerk beker die je kon hergebruiken en meenemen naar huis. Elk jaar hadden ze een ander design. Ik heb er nu enkele die ik gebruik als pennenbak.
Wanneer is de laate keer geweest dat je touwtje hebt gesprongen?
- Dit jaar
- Vorig jaar
- 2 - 5 jaar geleden
- langer dan 5 jaar geleden
- Ik heb nooit touwtje gesprongen
0 stemmers
Toevallig heb ik dit vorige week bij kickboksen moeten doen, maar daarvoor was het wel langer dan 5 jaar geleden denk ik.
Ja hier dus ook! Had er nooit last van maar na dat gezeik met dat evenwichtsorgaan kan ik niks meer hebbenš¤£
- Ga ik Simsen (4) en mij waarschijnlijk eerst storen aan de tig updates die moeten plaatsvinden voordat ik kan spelen. Maar wel veel costum content.
- Nee ga maar lekker rollercoaster tyconen (de meest luxe versie met dierentuinen /watershit) kan je direct lekker aan de slag.
0 stemmers
Hahahahaha gezellig oma mee
Vorige week nog, komt super vaak voorbij bij crossfit!
āHoogopgeleide Nederlanders werken het liefst bij KLM, Google en INGā aldus Nu.nl
Waar zou jij het liefste werken (als ze een passende functie voor je hadden en je moest kiezen)? (Dit was de top 5)
- KLM
- ING
- Shell
- NS
0 stemmers
En van de meer overheidsachtige instanties (ook even uit de lijst gepikt)?
- Polizei
- Belastingdienst, lekker kunnen we het niet maken wel een fijne werkgever?
- Ministerie van defensie
- Waterschap / Hoogheemraadschaap
- Prorail
- Rijkswaterstaat
- De NS (nog een keer dan maar)
- Jeugdzorg Nederland
0 stemmers