Ik durf niet in het schommelschip
Als de zon altijd rond hetzelfde tijdstip onder zou gaan, rond welk uur zou je dat dan willen?
- 17:00
- 18:00
- 19:00
- 20:00
- 21:00
- 22:00
- 23:00
- na 23:00
- voor 17:00
0 stemmers
En zonsopkomst?
- 4:00
- 5:00
- 6:00
- 7:00
- 8:00
- 9:00
- na 9:00
- voor 4:00
0 stemmers
Dit hangt echt heel erg af van het meubel. Ik heb bijvoorbeeld een bureau en kledingkast wat ik echt niet alleen had kunnen doen. Maar kleinere dingen zoals mān salontafel en badkamerkastje gingen heel makkelijk in mān eentje. Sowieso wel leuk om te doen en als ik het met een ander doe is het geen ruzie maar wel altijd discussie, omdat ik de handleiding heel grondig bekijk voor ik wat doe en de ander meestal niet en dat botst dan :ā)
In zowel Nederland als Duitsland ben ik naar een festival en iets festivalachtigs geweest en daar kreeg je een aardewerk beker die je kon hergebruiken en meenemen naar huis. Elk jaar hadden ze een ander design. Ik heb er nu enkele die ik gebruik als pennenbak.
Wanneer is de laate keer geweest dat je touwtje hebt gesprongen?
- Dit jaar
- Vorig jaar
- 2 - 5 jaar geleden
- langer dan 5 jaar geleden
- Ik heb nooit touwtje gesprongen
0 stemmers
Toevallig heb ik dit vorige week bij kickboksen moeten doen, maar daarvoor was het wel langer dan 5 jaar geleden denk ik.
Ja hier dus ook! Had er nooit last van maar na dat gezeik met dat evenwichtsorgaan kan ik niks meer hebbenš¤£
- Ga ik Simsen (4) en mij waarschijnlijk eerst storen aan de tig updates die moeten plaatsvinden voordat ik kan spelen. Maar wel veel costum content.
- Nee ga maar lekker rollercoaster tyconen (de meest luxe versie met dierentuinen /watershit) kan je direct lekker aan de slag.
0 stemmers
Hahahahaha gezellig oma mee
Vorige week nog, komt super vaak voorbij bij crossfit!
āHoogopgeleide Nederlanders werken het liefst bij KLM, Google en INGā aldus Nu.nl
Waar zou jij het liefste werken (als ze een passende functie voor je hadden en je moest kiezen)? (Dit was de top 5)
- KLM
- ING
- Shell
- NS
0 stemmers
En van de meer overheidsachtige instanties (ook even uit de lijst gepikt)?
- Polizei
- Belastingdienst, lekker kunnen we het niet maken wel een fijne werkgever?
- Ministerie van defensie
- Waterschap / Hoogheemraadschaap
- Prorail
- Rijkswaterstaat
- De NS (nog een keer dan maar)
- Jeugdzorg Nederland
0 stemmers
Ik wil wel bij de polizei maar dan wil ik wel crime scenes onderzoeken enzo. Ga geen parkeerboetes schrijven hoor.
Ik zou dat zo graag een maand willen uitproberen. Hoe productief zou ik zijn als ik in een cocon een middagdutje kon doen, nadat ik een potje tafelvoetbal had gespeeld. Daarna nog even knallen of algehele malaise?
Bij welke niet meer bestaande keten(s) heb jij gewerkt (van dit rijtje)?
- Primafoon / The Phone House (andere telefoonzaken)
- V&D
- Intertoys
- Schoenenreus
- Free Record Shop / van Leest (andere platenzaken)
- Kijkshop
- Dixons (+ andere computerzaken)
- Megapool / Saturn / Scheer& Foppen etc (andere electrozaken)
- Edah / Konmar / Super de Boer (andere supermarkten)
- Coolcat / Wonder Woman
- Subzero / Frontrunner etc (andere sneakerstores)
- Expo
- Mexx / SuPeRtRash (en andere nederlandse kledingmerken)
- Geen
0 stemmers
Nu ben ik wel benieuwd welke.
Ja dit zal denk ik beter werken in de USA (geen idee hoor, gebaseerd op generalisaties) met werknemers die heel loyaal zijn naar het bedrijf, als het project niet af is pas om 22u naar huis gaan en in de weekenden doorwerken en geen vrije dagen opnemen etc. Nogmaals, vaag omschreven en niet onderbouwd, maar een gevoel.
Als iemand hier bij Google werkt, wil je me dan vertellen hoe dat gaat daar?? Haha
Van deze geen, maar wel bij de Op=Op die nu overal failliet gaan.
Volgens mij mag je niet vertellen hoe het gaat bij Google als je daar werkt. Iemand die ik ken werkt er volgens mij en die doet altijd heel mysterieus omdat ie niks mag vertellen van het bedrijf. ( daarom weet ik ook niet 100% Zeker of ie nou bij Google werkt, dat is nooit letterlijk zo uitgesproken)
Waarom zou dat zijn? Als je zelfs niet echt mag zeggen dat je er werkt?
Ik ben net begonnen en het is in de eerste 10 minuten al heftig. Maar wil het afkijken, hun verhaal zien. @Bunnyslippers zegt dat ze het in stukken kijkt, misschien kan je dat ook doen.