Stel je persoonlijke vraag #8

Ik wil wel bij de polizei maar dan wil ik wel crime scenes onderzoeken enzo. Ga geen parkeerboetes schrijven hoor.

12 likes

Ik zou dat zo graag een maand willen uitproberen. Hoe productief zou ik zijn als ik in een cocon een middagdutje kon doen, nadat ik een potje tafelvoetbal had gespeeld. Daarna nog even knallen of algehele malaise? :thinking:

2 likes

Bij welke niet meer bestaande keten(s) heb jij gewerkt (van dit rijtje)?

• Primafoon / The Phone House (andere telefoonzaken)
  • V&D
  • Intertoys
  • Schoenenreus
  • Free Record Shop / van Leest (andere platenzaken)
  • Kijkshop
  • Dixons (+ andere computerzaken)
  • Megapool / Saturn / Scheer& Foppen etc (andere electrozaken)
  • Edah / Konmar / Super de Boer (andere supermarkten)
  • Coolcat / Wonder Woman
  • Subzero / Frontrunner etc (andere sneakerstores)
  • Expo
  • Mexx / SuPeRtRash (en andere nederlandse kledingmerken)
  • Geen

0 stemmers

Nu ben ik wel benieuwd welke. :stuck_out_tongue:

1 like

Ja dit zal denk ik beter werken in de USA (geen idee hoor, gebaseerd op generalisaties) met werknemers die heel loyaal zijn naar het bedrijf, als het project niet af is pas om 22u naar huis gaan en in de weekenden doorwerken en geen vrije dagen opnemen etc. Nogmaals, vaag omschreven en niet onderbouwd, maar een gevoel.
Als iemand hier bij Google werkt, wil je me dan vertellen hoe dat gaat daar?? Haha

Van deze geen, maar wel bij de Op=Op die nu overal failliet gaan.

1 like

Volgens mij mag je niet vertellen hoe het gaat bij Google als je daar werkt. Iemand die ik ken werkt er volgens mij en die doet altijd heel mysterieus omdat ie niks mag vertellen van het bedrijf. ( daarom weet ik ook niet 100% Zeker of ie nou bij Google werkt, dat is nooit letterlijk zo uitgesproken)

3 likes

Waarom zou dat zijn? Als je zelfs niet echt mag zeggen dat je er werkt?

2 likes

Ik ben net begonnen en het is in de eerste 10 minuten al heftig. Maar wil het afkijken, hun verhaal zien. @Bunnyslippers zegt dat ze het in stukken kijkt, misschien kan je dat ook doen.

1 like

Ik werkte bij de La Place (lekker de hele dag taarten bakken), maar was wel in dienst van de V&D

2 likes

Het is een pijnlijke serie. Als je zin hebt in een luchtige avond dan lekker iets anders kijken. Maar ik kan je de serie zeker aanraden

Dit maakt het nog verwarrender voor mij. :rofl: Waarom zou je het wel mogen vertellen als je bij Google zelf werkt, maar niet als je via een extern bedrijf bij Google werkt. Zoveel vragen haha

Dat is wel een goeie inderdaad! Thanks voor je antwoord :blush:

1 like

had deze vraag een half jaar later gesteld en ik had Hudson’s bay kunnen kiezen

8 likes

Ik werkte voor beneton in de V&D! Word nog steeds sad als ik mijn oude v&d personeels ingang zie

1 like

Het zou heel goed kunnen dat ie via een extern bedrijf daar werkt idd. Ik ga volgende x als ik hem spreek toch eens wat vragen stellen, want de vragen die hier gesteld worden maken me toch nieuwsgierig

2 likes

Volgens mijn vriend die een tijd voor een detacheringbureau heeft gewerkt mag je technisch gezien het bedrijf ook niet op je cv zetten. In het geval van Google zou je dan bijv. schrijven dat bij bedrijf X hebt gewerkt voor een klant die de grootste zoekmachine ter wereld heeft of zo.

Volgens mij heeft het ook te maken met de NDA die je vaak moet tekenen als jouw bedrijf ingehuurd wordt door een externe klant. Die is vrij streng en kan bijv. per ongeluk ook verhullen waar een bedrijf mee bezig is. Daarnaast ben jij als niet-medewerker ook niet aansprakelijk als werknemer bij Google dus willen ze ook niet dat jij namens het bedrijf mag spreken.

2 likes

Ben jij bekend met dit nummer van de Spice Girls (voor Pepsi)? (Ongeacht je de videoclip herkent of niet?
Je kon bij de Pepsi cola ook een cd single krijgen met dit nummer en nog een ander lied in de 90s.

Generation next, generation next
(Ah generation next)
Generation next, generation next
(Generation)

• Volgens mij heb ik dit nummer (of een deeltje ervan) wel een keer gehoord. Het klinkt mij bekend in de oren. Ik weet het niet 100% zeker
  • Ja, ik ken dit nummer
  • Ja ik ken dit nummer en had ook die single.
  • Nee, dit is mijn eerste keer dat ik het hoor.
  • Nee, ik was nog te jong in het Spice Girl-tijdperk om dit nummer te kennen.
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Wow interessant!

Wel enigszins begrijpelijk dat ze niet willen dat je je uitspreekt over dingen bij bv. Google als jij geen medewerker daar bent, maar ingehuurd.

Ik herinner me vooral het andere nummer op de single “Step to me”!!! :dancer:

2 likes