Stel je persoonlijke vraag #8

Het verschilt waarschijnlijk per bedrijf en de klant waarmee ze een project hebben. En of er sprake is van een NDA.
Over het algemeen is het wel zo dat als een samenwerking openlijk is (dus ook bijv. via de site of nieuwsbrief wordt gecommuniceerd het minder erg is. Maar je zou het altijd na kunnen vragen bij je werkgever.
Ik weet wel dat het op veel plekken, ook in de VS bijv. echt not done is.

1 like

Dit lijkt me echt een hele gave (bij)baan. Werkte je dan vanuit een kookboek of schrift? En moest je dan altijd precies een recept aanhouden of mocht je ook zelf dingen aanpassen?
Sorry voor de vragen maar stiekem droom ik van een eigen taartenwinkel of lunchroom. :speak_no_evil:

Mijn bijbaan was ook bij een verdwenen supermarkt: A&P! Vond dat zo’n fijne supermarkt. Die gingen rond 2001 allemaal weg en werden C1000 (inmiddels ook verdwenen) of AH.

2 likes

Ik zet het ook gewoon tegen mn ouders en wij maken geen pot samen voor dingen haha

Het was de leukste bijbaan die ik ooit gehad heb, ik ben er ook vier jaar blijven werken. Ze hadden vaste recepten die je eigenlijk ook heel strikt moest volgen, maar op een gegeven moment kende ik sowieso alle recepten die vaak voorbij kwamen uit mijn hoofd, maar ging ik er ook wat vrijer mee om.

Ik vond bakken sowieso al heel leuk, maar heb daar echt heel veel geleerd.

5 likes

Huhh lappen en een pot maken is toch hetzelfde? Je lapt geld voor de pot.

3 likes

Good old C1000

5 likes

Je bent er achter gekomen dat een collega van je hier actief is. Je zit op een andere afdeling in een groot bedrijf en kent elkaar (waarschijnlijk) niet in het echt. Wat zou jij doen? (Anoniem):

• Niets, boeit me niks
  • Alle posts van diegene lezen om te achterhalen wie het is
  • Een berichtje sturen en laten weten wie je bent
  • Nieuwsgierig zijn, maar je identiteit niet prijs willen geven dus je laat het erbij

0 stemmers

Toevallig had iemand hier een foto geplaatst van een locatie van mijn werk. Toen heb ik wel even een berichtje gestuurd.
Niet openlijk, niet iedereen hoeft te weten waar we werken.

Hou jij van ā€œfouteā€ muziek? (bijvoorbeeld het foute uur van Qmusic)

• Ja heerlijk!! Proud to be fout!
  • Mwah, hoeft niet zo
  • VRE SE LIJK
  • Als ik dronken ben kan ik het wel waarderen
  • Geen mening

0 stemmers

Laat jij je makkelijk gaan op de dansvloer?

• Laten gaan? Ik ben de dancing queen!!
  • Ene keer wel, andere keer niet
  • Nee totaal niet
  • Als ik wat op heb, dan komt de innerlijke danseres omhoog

0 stemmers

ā€œKom nou danseeeeen, dat is gezelligā€ flikker op, ik bepaal zelf wel of ik gezellig ben ja.

23 likes

Denk dat de meeste Joke’s toch wel zeker 40/50 plus zijn eigenlijk? Dus niet meer op dit forum zitten haha…
Of is dit ook lullig?

3 likes

Ik heb ja gestemd, omdat het wel een beetje lullig is, maar verwijderen hoeft ook weer niet. :sweat_smile:

Vanaf nu ga je door het leven met de naam:

• Ria
  • Truus

0 stemmers

Ik zou echt helemaal gek worden als ik door m’n Engelse collega’s de hele dag TROES genoemd zou worden dus dan maar Ria

2 likes

Ik ben sowieso truus excuus! Overal excuses voor om iets niet te doen.

4 likes

ik ken een Joke van onder de 30 dus het zou best mogelijk kunnen zijn :sweat_smile:

2 likes

Je bent een man en vanaf nu heet je:

• Henk
  • Fred
  • Frans

0 stemmers

Nee mij ook niet, maar ik wilde gewoon even uitleg geven bij m’n stem (omdat ik de enige was die ja stemde). :grimacing: Kan me namelijk wel voorstellen dat er mensen zijn die dat kut vinden om te lezen. Maarja tot nu toe zitten er geen Jokes hier, dus dan maakt het ook weinig uit!

2 likes

Ik kan alleen maar aan Fred van Draadstaal denken haha

1 like

Ik kan dit alleen lezen als de Engelse meervoud van joke :joy:

7 likes