Maar tot nu toe vindt 88% joke vooral gewoon een lelijke naam, dus dat engels speelt niet eens zo mee bij de meesten?
Ik vind het wel een leuke, originele vraag hoor! Helemaal niet lomp. Kun jij ook niks aan doen dat het niet zo’n populaire naam is.
Ik vind Truus een geweldige naam, maar ik ken ook een heel leuke vrouw die zo heet, dus daar zal mijn mening vast door zijn beïnvloed.
Haha buuurnnn
Nee weet dat het uit de poll komt ook hoor haha. Ik zou het eigenlijk wel grappig vinden als ik joke zou heten en dan naar Amerika ofzo zou verhuizen ik heb nu een onuitspreekbare naam voor engelstaligen dus alleen al dat je je naam op een hele simpele manier kan uitleggen zou al chill zijn haha
Nou ik zit hier met iemand die als moedertaal Engels heeft en die spreekt de naam Joke als yolk uit, als in egg yolk. En inmiddels is het “yolk HUH”
Ik heet Joke.
Joke
Mijn lieve kleuterjuf heette juf Joke en daardoor vind ik het een leuke naam
Ik vind Joke ook echt een juffennaam! En mijn vader had zo geheten als ie een meisje was Verder heb ik nog nooit persoonlijk iemand die Joke heet gekend. Is toch ook echt een ouderwetse naam.
Als ik Henk zie dan ben ik zo bevooroordeeld dat het vaker wel dan niet een man met een bierbuik is, die graag met een krat bier in z’n voortuin zit.
@Eddie wil jij misschien eens wat typische Vlaamse meisjesnamen van onze generatie in een poll zetten waar wij uit kunnen kiezen? Ik heb namelijk geen idee. Voel je niet verplicht hoor
De meest Vlaamse meisjesnaam die ik als Hollander ken is Nele. Zie die naam overal in België maar echt nog nóóit in Nederland gezien.
Hahahaha meen je, lekker toevallig
Ik kan het ook niet goed uitspreken, ik ben gewoon geneigd om er Nuhléé van te maken, maar Belgen laten het altijd zo zangerig klinken Nèèèleeeh
Ik vind Charlotte echt een prachtige naam en hij staat ook ontzettend hoog op mijn lijstje om later mijn eventuele dochter zo te noemen. Wel met Engelse uitspraak dan, maar vind de Nederlandse uitspraak ook mooi
HAHAHA ja!
hahaha jacques present! ik dacht vroeger altijd dat je dat uitspreekt als jak-kuus
(Hoop dat dit formaat afbeelding werkt) je moet op de afbeelding klikken.
Welke typische Duitse voornaam zou je kiezen?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Ik ook Door die kinderboekenschrijver Jacques Vriens
Allemaal mee in de klas gezeten.
Shanna Paul!
Misschien zeggen jullie de ja nog net iets korter? Ik vind bijvoorbeeld dat Duitsers de ja uitspreken alsof ze veel lucht erbij gebruiken. JHHAH.