Ok, hier de top 10 van 1995 (leek me wel eerlijk, ben zelf wat ouder, maar ok)
- Laura
- Lisa
- Anne
- Sanne
- Iris
- Michelle
- Maria
- Tessa
- Melissa
- Anna
0 stemmers
Ok, hier de top 10 van 1995 (leek me wel eerlijk, ben zelf wat ouder, maar ok)
0 stemmers
Ik heb zelf ff een top 8 (haha) gemaakt van wat ik veel hoorde in mijn schooltijd
0 stemmers
Nou je hoeft hem niet te verwijderen maar als ik Joke zou heten zou ik het niet zo’n leuke poll vinden haha
Bij Greta denk ik aan iemand in een overal met een hooivork in de hand. Die ook een enorm ferme handdruk geeft. En daarna krijg je een beker met karnemelk.
Ik vind Anna echt iemand die bij trefbal ging huilen als er een bal op haar af kwam
ik mis Kim in t rijtje
in mijn jeugd kende ik er wel een stuk of 5
Ik voel me altijd zo mainstream als ik hier aan het stemmen ben en steeds de optie kies waar het meest op gestemd wordt. Tot zover mijn originaliteit…
Stond op 11, helaas!
Dat is trouwens echt een naam die super populair was maar die ik altijd lelijk heb gevonden:
Ik zing ook altijd iets heeeel anders dan dat ie echt zingt (denk ik, ik versta er niks van) maar toch
Als ik Truus zou heten zou er verwarring ontstaan met verschillende generaties familieleden. Ben juist blij dat ik geen Truus ben.
Dit waren de populairste Oekraïnse meisjesnamen uit 2008. Hoe zou jij willen heten?
0 stemmers
Deze vind ik moeilijk! Zitten echt toffe namen bij
Ben al 2x geswitcht van keuze
Doet me hieraan denken:
joke kan heus wel tegen een grapje
Ik ga nog even door met de namen polls
Top 10 meisjesnamen 2017 van Amerika
0 stemmers
Op Sziget heb je dit sinds vorig jaar ook. Als je bij je drankje een beker wilt betaal je iets meer (1,50 ongeveer). Als je een nieuw drankje bestelt en je oude beker inlevert hoef je dat niet te betalen. Je kunt de beker ook inleveren voor een token, als je er niet de hele tijd mee wilt rondlopen, en de token dan weer inleveren als je een volgend drankje wilt halen. Zo kun je dus ook niet echt winst halen uit het verzamelen van bekers, want je kunt er hoogstens een token voor krijgen (of een leuke beker mee naar huis nemen).
Ik dacht altijd dat namen zoals Wang, Zhang en Li meer achternamen waren?
Deze is wel tricky, want de meeste namen hebben korte versies die vaker gebruikt worden dan de lange versies. Heet je bijv. Anastasia, dan heet je eigenlijk gewoon Nastya, behalve in formele situaties (en Daria - Dasha, Kateryna - Katya etc.).
Sasha is toch de mannelijke afkorting voor Alexandr?