Enorme aanrader!! Ik doe het heel vaak, vooral backpacken en citytrips, heerlijk, maar ben ook nog wel alleen op roadtrip geweest. Ik wil deze zomer alleen gaan kamperen, denk ik.
Vind het echt leuker dan met anderen op reis vaak haha. Je ontmoet ook veel sneller anderen en houdt er echt leuke contacten aan over. Ben zelf naar Hamburg en Oslo zelf geweest en ga binnenkort alleen naar de Faeröer eilanden
Gewoon een keer naar een makkelijk te bereiken stad niet te ver en niet te lang en je bent er zo achter of alleen reizen iets voor je is.
Ik heet al Henk
Backpacken, vond het heel chill om elke dag mân eigen ding te doen en veel mensen te leren kennen, maar ik heb in die maanden maar weinig mensen ontmoet waar ik een echte klik mee had en dat vond ik wel lastig. Iedereen was heel aardig, maar ik miste mijn eigen vrienden wel.
Nog 1 namenpoll en dan houd ik op. GeĂŻnspireerd op de YouTube video âGhetto namesâ:
- Toprameneesha
- Rohandra
- DaâQuonde
- DeâLanice
- Shataniana
- ShaâLondria
- ShaâTanya
0 stemmers
Ik las Top ramen en heb honger. Verder wordt mijn roepnaam dan âToppieâ, helemaal prima.
Het zoontje van Lilâkleine heet LĂo Zion. LĂo betekent letterlijk ârotzooiâ in het Spaans en voor Zion de uitleg van @Banananana : âZionisme is de meeste extreme vorm van het Jodendom en het zijn de Zionisten die het grondgebied in Palestina bezetten uit naam van hun geloof.â
Wat vind je hiervan?
- Mij zou het ook niet interesseren wat de betekenis is, als ik de naam maar mooi vind.
- Ik zou dit nooit doen bij mijn kind, ik vind het niet handig dat het iets negatiefs betekent in een andere taal.
- Ik zou dit nooit doen bij mijn kind, ik vind de naam te politiek geladen.
- Ik zou dit nooit doen om de twee redenen.
0 stemmers
Het is anders dan het Poolse systeem. De korte vormen die ik noemde zijn eigenlijk geen verkleinnamen als in koosnaampjes voor kinderen, want daar zijn weer aparte namen voor. Ik zal proberen het kort uit te leggen :â)
systeem
Hoe noem je een Maria?
- Maria + vadersnaam (bijv. Vladimirovna, âdochter van Vladimirâ): in formele situaties en in alle gevallen waarin je beleefd wilt zijn. Op het werk, als ze veel ouder is dan jij, als ze je docent is, als ze een oude dame is sowieso altijd, enzovoorts.
- Maria: als je haar niet zo goed kent, of als je meer afstand wilt creëren. Of gewoon omdat je dat wilt, maar je hoort andere varianten veel vaker.
- Masha of Marusya: als je haar (goed) kent, als jullie op hetzelfde niveau staan, of als jullie familie zijn en ze niet veel ouder is dan jij. Informeel gebruik dus, maar wel neutraal.
- Mashka of Mashenka: een schattige verkleinnaam. Liefkozend bedoeld, en daardoor bijv. veel gebruikt door ouders om hun (jonge) kinderen aan te duiden.
Bij twijfel kies je de meest formele optie. De eerste optie is dus heel gangbaar en je moet hem gebruiken totdat je toestemming krijgt ermee te stoppen.
Ja ik snap wat je bedoelt, al denk ik ook dat in dit geval je mening het duidelijkst uitkomt als je jezelf in deze situatie verplaatst.
Ja en Jamie zit 9 maanden van het jaar op Ibiza geloof ik
Maar Zion is toch ook een jongensnaam? Volgens mij betekend het hoogte?
Haha thanks man
Heel interessant! Thanks voor de heldere uitleg
Geen probleem!! Deze info komt goed van pas als je ooit een boek van een Russische auteur zou lezen, omdat personages vaak met 150 varianten van dezelfde naam worden aangeduid zonder verdere uitleg hahaha.
Je mag vanaf nu elke maand dit gratis doen. Je mag twee dingen kiezen!
- Haar wassen en föhnen bij de kapper
- Nagels laten doen (handen)
- Nagels laten doen (voeten)
- Ontspanningsmassage van een uur
- Diepbindweefselmassage van een half uur
- Gezichtsbehandeling
- Halve dag toegang tot een sauna
- Spraytan
0 stemmers
Denk dat ik dat niet per se leuk had gevonden (harde geluiden), maar ik was ook niet ziek, gelukkig. Ik kan me voorstellen dat het dan heel speciaal is. Ik was zo lucky dat ik al vaak genoeg leuke dingen kon doen.
Zowel mijn roepnaam (minst populaire meisjesnaam uit rijtje nlse namen maar gespeld met ph) en mn tweede naam is Charlotte die is ook al voorbij gekomen. Als ik de volgorde kon veranderen had ik het gedaan maar ik wil mn ouders niet beledigen. Zo irritant een naam die altijd verkeerd gespeld wordt
Mijn naam kwam ern paar keer bijna voor in de lijstjes.
anna met een s ervoor
@Wortel heerlaaaaak alleen op vakantie. Ik ben groot voorstander: lekker je eigen plan trekken en idd een boek mee, of je moet per se wel contact willen maken met anderen. Dat kan uiteraard ook