Stel je persoonlijke vraag #8

Klopt, mijn autocorrect had Dasha in Sasha veranderd, maar ik heb het al aangepast! Haha

Aafje is mijn tweede naam (vernoemd naar mn oma) dus ik kan niet anders dan die kiezen :stuck_out_tongue:

3 likes

Oh, wow, ik leg die link helemaal niet.

1 like

Haha ohh ik vond het al een bijzondere afkorting. Maar in Amerika hebben ze natuurlijk ook van die gekke namen zoals Charlotte - Charlie of William - Bill.

Alleen m’n tweede naam (Anna)! Maar eerste naam niet.

3 likes

Joke zou ik niet erg vinden denk ik. Mijn opa heet Dick, dat is dan wel weer wat minder… :sweat_smile::joy:

5 likes

Niet m’n voornaam wel meerdere malen een van m’n doopnamen dus neem aan dat dat niet telt.

1 like

Vanaf nu ga je door het leven met als partner:

• Kanye west
  • Tristan Thompson
  • Scott Disick
  • Trevor Scott

0 stemmers

1 like

Ik ken alleen Kanye :flushed:

22 likes

Het zijn allemaal partners of exen van de Kardashians. Ik vind Scott echt geweldig, hij heeft een beetje een bad side maar dat stelt niks voor in vergelijking met Tristan of de zieke geest van Kanye. En die Trevor vind ik een lamlul.

4 likes

Aah ja, zulke aparte combinaties komen ook wel voor hoor! Bijv. Vladimir - Vova / Volodya, Gavriil - Ganya, Aleksey - Lyosha, Yevgenia - Zhenya. En er zijn er nog meer :smile:

1 like

Is het in het Russisch ook zo dat tot je 18e je ‘verkleinnaam’ meestal gebruikt wordt en daarna je officiële? Heb dit wel eens van vrienden in Polen gehoord namelijk

1 like

Ik heb even zitten tellen en ik heb 7 Femkes leren kennen in mijn leven. En ik woon nieteens in de buurt van Friesland, echt een doodgeslagen naam vind ik dat :grimacing:

2 likes

Baseer jij jouw naamkeuzes ook op associaties van mensen die je kent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb ja gestemd maar het was een van mijn doopnamen alleen dan anders geschreven. (Catherina)

1 like

Maar ik speel vals want heb op mijn eigen naam gestemd

2 likes

Henk ten Hoor!

Hier is de Intertoys nog wel open. :smile:

Ben je ooit alleen op vakantie geweest?

• Ja
  • Nee
  • Ja maar via een groepsreis dus was niet helemaal alleen

0 stemmers

En zo ja wat zijn je ervaringen hiermee :sweat_smile:

Vet chillll want je hoeft met niemand rekening te houden!

12 likes

Backpacken, vond het heerlijk om alleen te gaan! Had juist super veel aanspraak omdat ik alleen was dus kon makkelijk mensen opzoeken als ik dat wilde, maar ook prima mijn eigen gang gaan. Vooral lekker doen wat ik zelf wilde zonder rekening te houden met anderen, vond het heel fijn!

4 likes