Vanaf nu ga je door het leven met als partner:
- Kanye west
- Tristan Thompson
- Scott Disick
- Trevor Scott
0 stemmers
Vanaf nu ga je door het leven met als partner:
0 stemmers
Ik ken alleen Kanye
Het zijn allemaal partners of exen van de Kardashians. Ik vind Scott echt geweldig, hij heeft een beetje een bad side maar dat stelt niks voor in vergelijking met Tristan of de zieke geest van Kanye. En die Trevor vind ik een lamlul.
Aah ja, zulke aparte combinaties komen ook wel voor hoor! Bijv. Vladimir - Vova / Volodya, Gavriil - Ganya, Aleksey - Lyosha, Yevgenia - Zhenya. En er zijn er nog meer
Is het in het Russisch ook zo dat tot je 18e je âverkleinnaamâ meestal gebruikt wordt en daarna je officiĂ«le? Heb dit wel eens van vrienden in Polen gehoord namelijk
Ik heb even zitten tellen en ik heb 7 Femkes leren kennen in mijn leven. En ik woon nieteens in de buurt van Friesland, echt een doodgeslagen naam vind ik dat
Baseer jij jouw naamkeuzes ook op associaties van mensen die je kent?
0 stemmers
Heb ja gestemd maar het was een van mijn doopnamen alleen dan anders geschreven. (Catherina)
Maar ik speel vals want heb op mijn eigen naam gestemd
Henk ten Hoor!
Hier is de Intertoys nog wel open.
Ben je ooit alleen op vakantie geweest?
0 stemmers
En zo ja wat zijn je ervaringen hiermee
Vet chillll want je hoeft met niemand rekening te houden!
Backpacken, vond het heerlijk om alleen te gaan! Had juist super veel aanspraak omdat ik alleen was dus kon makkelijk mensen opzoeken als ik dat wilde, maar ook prima mijn eigen gang gaan. Vooral lekker doen wat ik zelf wilde zonder rekening te houden met anderen, vond het heel fijn!
Was een keer een week alleen in London toen een vriendin last minute niet meeging vanwege gedoe met haar vriendje. Ik heb nog wel even getwijfeld of ik wel wilde gaan maar uiteindelijk was het chill. Lekker je eigen gang gaan. Alleen met eten vond ik het awkward, gelukkig heb ik 24/7 een boek bij me.
Oh ja en ik was een keer in mân uppie naar Oslo! Afscheidsshow van 1 van mân lievelingsbands en ze hadden me uitgenodigd. Ze hadden ongeveer iedereen die ze door de jaren touren in Europa hadden ontmoet uitgenodigd dus het was sociaal nogal vrijblijvend van hun kant, toen ben ik gaan couchsurfen en de gast waar ik bij logeerde meegenomen naar die show. Gelukkig was die host een superleuke jongen waar ik echt een heel gezellig weekend mee heb gehad. Niet echt alleen dus.
Ik weet niet of couchsurfen nog echt bestaat maar dat vond ik wel een leuke manier om alleen op vakantie te gaan maar toch een beetje aanspraak te hebben destijds!
Enorme aanrader!! Ik doe het heel vaak, vooral backpacken en citytrips, heerlijk, maar ben ook nog wel alleen op roadtrip geweest. Ik wil deze zomer alleen gaan kamperen, denk ik.
Vind het echt leuker dan met anderen op reis vaak haha. Je ontmoet ook veel sneller anderen en houdt er echt leuke contacten aan over. Ben zelf naar Hamburg en Oslo zelf geweest en ga binnenkort alleen naar de Faeröer eilanden
Gewoon een keer naar een makkelijk te bereiken stad niet te ver en niet te lang en je bent er zo achter of alleen reizen iets voor je is.
Ik heet al Henk
Backpacken, vond het heel chill om elke dag mân eigen ding te doen en veel mensen te leren kennen, maar ik heb in die maanden maar weinig mensen ontmoet waar ik een echte klik mee had en dat vond ik wel lastig. Iedereen was heel aardig, maar ik miste mijn eigen vrienden wel.
Nog 1 namenpoll en dan houd ik op. GeĂŻnspireerd op de YouTube video âGhetto namesâ:
0 stemmers
Ik las Top ramen en heb honger. Verder wordt mijn roepnaam dan âToppieâ, helemaal prima.