Ligt aan het werk wat je doet. Ik zou misschien iets anders nuttigs zoeken of gewoon lekker de tijd nemen voor de taken die ik nog heb en alleen met goedkeuring eerder gaan.
Als ik mijn werk af zou hebben zou ik niet langer blijven, het kan iedereen gebeuren dat er file is of storing in het ov. Maar als ik nog wat te doen heb zou ik nog wel het half uur volmaken.
Maar taken zoeken heb je al de hele dag gedaan(en door de verveling zoek ik ook een andere baan).
Goedkeuring is niet nodig, want je hebt flexibele tijden. De manager zou echt geen idee hebben hoeveel uur je intotaal maakt.
Oooh maar dan heb ik het verkeerd begrepen. Dan zou ik ook gewoon gaan!
Mijn zoontje (inmiddels 2) draagt van baby af aan geregeld roze. Staat hem heel leuk. Hij draagt nu ook roze nagellak
Ik vertel het tegen niemand. Mijn bff telt als niemand.
Heel erg, daar maken mijn collega’s soms misbruik van. Maar weten wel hoe ze met mij om moeten gaan nu.
Bij mij moet je dus niet vragen of ik na de pauze 5 minuten heb. Nee dat moet je direct vragen, heb je nu 5 minuten. Ik ben te nieuwsgierig wat er besproken gaat worden. Ik zou me daar tijdens de pauze helemaal over kunnen opeten.
Ik vertel het waarschijnlijk wel door, maar dan geanonimiseerd aan mensen die die persoon niet kennen.
Ik zou best wel in een of andere afgelegen jungle vol enge beesten willen kamperen maar dan in dit
Nee ik ben echt geen geboren kampeerder.
Nu ik erover nadenk, vertel ik best veel dingen door aan mijn vriend. Maar hem vertrouw ik (natuurlijk) wel. Tegen andere mensen vertel ik soms wel dingen door maar dan zeg ik er geen naam bij over wie het gaat, zeg maar. En vaak kennen die mensen diegene ook niet over wie het verhaal dan gaat.
Heb jij (ervaring met) een 2-in-1 laptop waarbij je het scherm kan draaien tot een laptop?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, raad je het aan? (+Zou je kunnen vertellen welke je hebt?)
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Ik heb namelijk een nieuwe laptop nodig en hulp. Aan alle laptop experts, welke raad je aan?
- Lenovo Yoga 530 https://www.bol.com/nl/p/lenovo-yoga-530-14ikb-81ek00tpmh-2-in-1-laptop-14-inch/9200000098242722/?Referrer=ADVNLGOO002021-G-61282907897-S-457019055333-9200000098242722&gclid=CjwKCAjwmZbpBRAGEiwADrmVXv-BEVUpsTGB2vFy-lwlKVx27Pi1G1kiC1oGsole4NDkfayHegmKiBoCJBIQAvD_BwE
- HP Thinbook https://www.bol.com/nl/p/hp-thinbook-14-cf0335nd-laptop-14-inch/9200000095068711/?suggestionType=browse&bltgh=tAHAvS3nqAwVKcreiWxAVQ.1.10.ProductPageUrl
- Acer Spin 3 https://www.bol.com/nl/p/acer-spin-3-sp314-51-532e-2-in-1-laptop-14-inch/9200000098526279/?suggestionType=browse&bltgh=tAHAvS3nqAwVKcreiWxAVQ.1.13.ProductPageUrl
- Een andere namelijk …
0 stemmers
Mijn vriend heeft er een, maar gebruikt m echt nooit als tablet haha.
Ik vertel wel veel aan mijn vriend, verder eigenlijk niet. Hangt er ook van af hoe ‘groot’ het is en vooral of degene die het vertelt er expliciet bij zegt om het aan niemand te vertellen of niet. En of, in dit geval mijn vriend dan, degene waar het om gaat goed kent of niet. Als een gezamenlijke vriend(in) me iets zou vertellen met de vraag het niet verder te vertellen zou ik dat veel minder snel tegen mijn vriend zeggen dan wanneer het een vriend(in) van mij is die hij niet zo goed kent. Zeker als het om grotere dingen gaat die ‘zwaarder’ zijn om te dragen, dan vind ik het wel fijn om het daar over te hebben met iemand die er verder van af staat.
Wat wil je doen met de laptop? Ik heb zelf een lenovo yoga 520 met touchscreen. Vind het een fijne laptop en heb hem speciaal aangeschaft om mee te studeren. Gebruik hem in tablet modus als ik in de trein zit en vind dat fijn werken. Een nadeel is wel dat het scherm spiegelt en dat je er niet super hoge prestaties van mag verwachten. Als ik foto’s wil bewerken (dat is het zwaarste dat ik “eis”) moet ik dat in stapjes doen, ik kan niet snel schakelen tussen de programma’s.
Voornamelijk om te studeren, films kijken, muziek luisteren enz. Maar ben veel onderweg dus daarom dat het mij handig lijkt om de laptop stand in de trein/bus/vliegtuig te gebruiken.
Vaker wildgekampeerd. Wel in een auto, maakt dat het anders? Maar zonder douche en wc. Heb ook wel vreemde plas/poepverhalen. En vind het ook heel bijzonder als mensen nog nooit hebben wildgeplast want ik kom denk ik wel aan 5000x in mijn leven dus vind het me lastig voorstellen
(Omg heb gedroomd over wildplassen bedenk ik me nu! Random)
Ik heb een Microsoft surface gehad, vond dat echt een super handig ding, lekker licht ook om mee te nemen.
Dan zou ik er zeker eentje aanraden!
Kamperen in een auto valt niet onder kamperen lijkt me? Ik weet ook niet hoe ik dat voor me moet zien, sta je dan ergens bijvoorbeeld een week lang met een auto en dan slaap je dus in de auto 's nachts? En dat mag toch ook niet? Aangezien je een plek moet reserveren/hebben.
Wij noemden het wel wildkamperen maar het is inderdaad niet zoals je het je voorstelt. En soms ook in een tentje daarnaast, als het in de bergen/natuur was.
Mijn familie gaat zo nog steeds op vakantie, soms word je weggestuurd, soms mag het, soms moet je 5 euro ofzo betalen om te mogen blijven staan in de nacht.
Krijg in ieder geval vaak foto’s door gestuurd dat ze wakker worden met mooi uitzicht vanuit hun auto’tje.
Edit: geen hele week op een plek. Vaak een nachtje, soms een paar nachtjes als je een mooie plek hebt.