Ja mijn ouders waren blijkbaar erg geinfluenced door de meute haha. Wij gingen ook op wintersport in een plaatsje waar bijna iedereen uit ons dorp ook heenging.
Ik wil niks van de duitse taal meer weten (oh dus toch wel haha) Hij zei als eerst :Promis. En ja die link kon ik nog een beetje leggen. Maar ik blijf stug Engels praten tegen alle oudere Duitsers in Duitsland. Worden ze heel blij van!
Ik heb een sleutelhanger waarmee ik een autoraam in geval van nood kan intikken en mn gordel mee kan doorsnijden.
Waar ben je wel eens geweest?
- Disneyland Paris
- Disneyland Park (Californië)
- Walt Disney World (Florida)
- Disneyland Tokyo
- Disneyland Hong Kong
- Disneyland Shanghai
- Nergens maar wil wel stemmen
0 stemmers
Toen ik een baby was, dus kan er helaas niets van herinneren.
Ik heb vroeger wel eens wild gekampeerd met de scouting! Dan waren we een week op kamp en gingen we tussendoor een of twee nachten wild kamperen.
Een engeltje, een artsy gezichtje, een rape whistle en een (volgens mij illegale?) multifunctionele kattenkop annex “boksbeugel”. Ik heb trust issues

Ik ben nu de sleutelhanger van @anon76889665 aan het googelen, lijkt me ook handig.
Ik ben een aantal keer gaan wildkamperen en het is echt leuk! We zaten bij een strandje dus daar kon je jezelf opfrissen als nodig was. Waren echt leuke tripjes😍
Ja van Jondalar kreeg ik het soms ook wel een beetje warm, maar ik vond m tegelijkertijd ook wel een beetje eendimensionaal omdat is nooit eens iets fout deed en ayla ook niet. Toen ze een baby kregen was ik klaar met ze.
Afgelopen weekend nog gedaan! Veel leuker dan op een camping
Waar heb je dat vandaan?
Superleuk, zeker doen! Wel een tip: neem een waterfilter mee voor schoon drinkwater. Ik had het eerst niet en ben toen wel ziek geworden, en dat is dan weer niet handig als je aan het wildkamperen bent
Ja! Jonayla heette ze, want ayla was in haar eentje verantwoordelijk voor vrijwel alle baanbrekende ontdekkingen in de prehistorie, waaronder de realisatie dat Seks kinderen maakt en anticonceptie enzo. Vond dat reuze irritant worden, Vond de eerste boeken echt zo goed, mijn favo, maar werd helaas minder. En de seksscènes heb ik idd ook nooit herlezen maar die bleven me wel bij.
Hahahaha is dit echt
Voor mijn gevoel werden ze overal hitsig van, en ze kwamen altijd tegelijk klaar en ayla was altijd mooi en jondalar ook en volgens het moderne schoonheidsideaal en zijn vroegere liefde was dik geworden en was dus ook geen bedreiging meer en tussen alle seks in redden ze ook nog levens, temden ze casual dieren en vonden de naald, speerwerper, voorloper van een wagentje, bh’s en hechtingen en chirurgie uit (en zonder ontstekingen). En dan waren ze ook nog de goedheid zelve, die nooit iets uit egoïstisch oogpunt zouden doen. Vond t echt toffe boeken maar op een gegeven moment begon het me tegen te staan dat het een soort hitsige goden waren.
Ebay
Je hebt flexibele werktijden en het laatste uurtje eigenlijk niks meer te doen. Je bent die ochtend op normale tijd vertrokken, maar door ov problemen kom je een half uur later.
Blijf je ook een half uur langer op je werk? De baas is al weg, dus voor hem hoef je het niet te doen.
- Nee, ik doe toch niks meer
- Nee, maar misschien compenseer ik het een andere dag(dan heb je nog steeds niks te doen, want er is gewoon te weinig werk)
- Ja, ik word betaald voor x aantal uur, wel zo netjes om die vol te maken
0 stemmers
Ik heb met mijn ouders wel eens wildgekampeerd in Portugal, was leuk. Ga dit jaar zelf 3 weken naar Noorwegen en daar willen we zo veel mogelijk wildkamperen. Denk wel dat we af en toe een nachtje een gewone camping pakken om even te douchen enzo.
Voor de mensen die Ja hebben gestemd: vinden jullie echt dat je maar op kantoor moet zitten om je uren vol te maken? Zelfs als je niks doet? Ik vind dat persoonlijk een beetje ouderwets, want het bedrijf betaald jouw toch voor je werk dat je levert, niet hoelang je een stoel bezet houd?
Nee, maar sowieso omdat ik niet iets met een uitgesproken stijl cadeau zou doen aan mensen die ik niet zo goed ken. Ik zou roze/schattig vermijden, maar ook blauw/stoer, om voor iets neutraals te gaan.