Dat vind ik wel een vette skill. Ik ben niet ontzettend dom, maar ik kan dat dus echt niet oplossen. Ik heb nog nooit een ingeving gehad die klopte.
Vind ik jammer.
Dat vind ik wel een vette skill. Ik ben niet ontzettend dom, maar ik kan dat dus echt niet oplossen. Ik heb nog nooit een ingeving gehad die klopte.
Vind ik jammer.
zijn jullie wel eens door een conducteur op je schouder getikt omdat je sliep tijdens de controle van je vervoersbewijs?
0 stemmers
Ja*
*Maar ik deed alsof ik sliep , in Zweden omdat je daar een kaartje bij de conducteur kan kopen tijdens de rit. Helaas niet gelukt zonder te betalen dus.
Mijn date vindt mij heeel nieuwsgierig Ik vind mezelf een beetje nieuwsgierig. Hoor het (behalve van hem dus) eigenlijk nooit iemand tegen me zeggen. Ik ging het daarna ook aan heel veel mensen navragen en die vonden het allemaal wel meevallen haha. Maar bij een date is het best logisch dat je nieuwsgierig bent toch?
Ik google echt 80 keer per dag dingen waarvan ik niet precies weet wat het is. Ik wil echt alles weten, word soms moe van mezelf
Oh een kaartje kopen tijdens de rit vind ik zo frustrerend. Dat is in Duitsland ook zo en die automaten werken vaak niet dus ja dan moet je maar zwart rijden. Ik wil gewoon op elk station van tevoren een ticket kunnen kopen ook op een mini station zodat ik niet in de trein hoef te stressen.
Ik kan me de stress nog herinneren in de tram in Berlijn. Je kan natuurlijk niet pinnen dus sta je als een debiel muntjes te zoeken om erin te proppen voordat je bij de halte bent waar je eigenlijk al moet uitstappen.
Ja dit systeem was wel chill, want de conducteur liep zelf rond en kwam bij jou ipv andersom. Hij vroeg gewoon waar ben je ingestapt en dan kan je een kaartje bij hem kopen.
Maar zo te zien (google) moet je daar nu ook een kaartje van tevoren kopen, logisch ook. Heeft mij toen wel geld gescheeld
Hoeveel uur per week werk jij?
0 stemmers
En hoeveel uur per week werkt je partner?
0 stemmers
Ik werk 16 uur vast met soms nog een extra dag en heb er sinds kort een tweede baan bij (studeerde tot twee weken geleden nog). Bij m’n tweede baan (onregelmatig) zit ik nu nog tussen de 8 en 16 uur per week maar als het goed is wordt dit opgebouwd naar 24 zodat ik straks gewoon aan 40 uur zit.
Edit: en m’n vriend had even een break van studie waarbij hij 40 uur werken maar dat is nu klaar, nu heeft hij vakantie en na de zomer gaat hij 40 uur stagelopen. Heb nu dus op 0 uur gestemd maar dat is net tijdelijk zo.
Wow ik vind dat echt indrukwekkend
Gemiddeld 36 én student
En dit ook indrukwekkend go bananananana!
Dit is te confronterend.
Ik heb het maar gegokt want ik hou dat niet bij.
Tot twee weken terug werkte ik 36u per week. Nu heb ik twee maanden vrij en vanaf september studeren en ong 12u per week werken.
Bij welke bank zit je?
0 stemmers
Zou je willen overstappen naar een andere bank?
0 stemmers
Zo ja, naar welke bank?
0 stemmers
Ik heb m’n persoonlijke rekening bij ABN, en de gezamenlijke met m’n vriend bij ING (daar zat hij al bij en hadden een fijnere regeling voor gedeelde rekeningen)