Voor de mensen die twijfelen om over te stappen naar ASN of Triodos, doen! Het is zo makkelijk te regelen. En het is een heel kleine moeite maar daarna worden er goede dingen gedaan met je geld (voor het milieu) terwijl je er zelf niets voor hoeft te doen.
Ik ben onbetaald aan het werk dus ehmmm geen idee?? Het is waarschijnlijk niet echt de bedoeling though hahaha
Die laatste is echt kiezen tussen twee kwaden.
Ik 55 - 60, mn vriend 38.
Van alle herinneringen die je hebt, welke kun je makkelijker in detail oproepen?
- Ik kan makkelijker positieve herinneringen oproepen
- Ik kan makkelijker negatieve herinneringen oproepen
- Geen verschil
0 stemmers
Ik vind veel leuk bij anderen, hoef het zelf alleen niet. Maar dat is met meer dingen zo natuurlijk.
Welke naam vinden jullie het leukste voor een jongetje?
- Fedde
- Sem
- Tobias
- Tobi of Toby
- Thomas
- Tommie/Tommy
- Julius
- Hou op zeg, ik vind alle namen stom!
0 stemmers
Over het algemeen onthou ik echt veel, het verbaast mensen soms hoeveel ik nog weet. Maar positieve herinneringen kan ik me sowieso veel beter voor de geest halen. Negatieve gebeurtenissen weet ik wel gewoon, maar details die daar bij horen echt niet meer. Daarvoor heb ik het al veel te lang weggestopt en genegeerd.
Tepel piercing. Heel leuk bij sexy getinte mannen met tattoos enzo
Wat is lekkerder?
- Conference peren
- Doyenné du comice
0 stemmers
- Witte druiven
- Rode druiven
0 stemmers
- Chiquita bananen
- Biologische bananen
- Maakt me niks uit, een banaan is een banaan
0 stemmers
- Nectarines
- Perziken
0 stemmers
- Granny smith
- Braeburn
- Jonagold
- Elstar
- Fuji
- Pink Lady
- Golden delicious
- Anders
0 stemmers
Ben hier jaloers op haha, ik heb het precies andersom. Ik onthou namelijk ook best veel, maar dan vooral van de negatieve gebeurtenissen.
Royal Gala (appel)
Jazz
Waarom werk je 60 uur per week? Is toch echt geen klap aan om zo te leven?
Ik voel me echt persoonlijk aangevallen want m’n broers naam zit ertussen. Vooral degene die stemmen dat ze alle namen stom vinden
Oh en Pink Lady is lekkerder dan Elster maar wel voor rijke tata’s
Ik verbaas me over het aantal pink lady stemmers. Die dingen zijn zo flauw
Ik heb heel erg lang bij de ING gezeten. Maar toen ze die directeur ofzo een bonus van miljoenen gaven. Toen haakte ik af. Ik zit nu bij SNS en zij investeren duurzaam.
Beetje judgy? Misschien werkt ze wel aan een cancer cure
Is Aladdin leuk genoeg om in de bioscoop te zien?
- Ja, moet je doen
- Nee, is niet zo speciaal
- Geen idee
0 stemmers
Betwijfel het
Maar in dat geval neem ik het terug. Lijkt me gewoon niet gezond om zoveel te werken.