Stel je persoonlijke vraag #9

Zo raar ook dat mensen er echt vanuit gaan?? Dat heb ik maar één keer meegemaakt op de middelbare school. Maar ik heb echt vaaaak de vraag gehad, soms echt superlomp a la “HEB JE ADHD OFZO” en soms ook wel mensen die zich “zorgen maakten” dat ik misschien ongediagnosticeerd een autismespectrumstoornis had. Maar ik vind het echt raar om dat soort dingen tegen mensen te eggen tenzij je het letterlijk van ze gehoord hebt.

4 likes

Lekker weer? Hier de hele dag regen gehad😅

2 likes

Hier schijnt al heel de dag de zon en lopen mensen in hun korte broek haha.

Ja het is bloedheet!! Vanmorgen wel koud

Misschien is ie wel van iemand in ‘t trappenhuis?

• Kaas met pasta (veel kaas op je pasta)
  • Pasta met kaas (beetje kaas op je pasta)
  • Geen kaas op je pasta

0 stemmers

(Kan ook vegan kaas zijn)

Ben jij ook altijd bang dat vogels op je gaan schijten als ze over je heenvliegen?

• Ja standaard
  • Soms
  • Nee geen last van

0 stemmers

Heeft er wel eens een vogel in het wild op je gekakt? (Dierentuin, Avifauna, huisdieren tellen niet mee)

• Ja 1 keer
  • Ja meerdere keren
  • Nee nog nooit
  • Weet ik niet meer

0 stemmers

Ik heb een keer een volle lading gekregen van een HELE zwerm vogels op mijn verjaardag (op de basisschool), terwijl ik nieuwe kleren aanhad :cry:

7 likes

Een keer op mijn rug. Herinner me vooral dat het pijn deed, die flats kwam echt hard aan.

Het zijn maar 8 appartementen waarvan maar 4 op de 2e verdieping (waar hij zit) en voor zover ik weet heeft niemand een kat… vind het vooral raar dat ie nog op precies dezelfde plek zit als vanmorgen. Kom nu net terug van sporten en hij zit er nog steeds, ziet er ook zo zielig uit helemaal in een hoekje

Ik denk hier echt dagelijks aan, ik heb een prachtige mouwloze jurk van &otherstories waar ik echt verliefd op ben maar omdat m’n armen zo raar zijn draag ik 'm nooit. Zo zonde. Hopelijk zijn m’n armen minder raar na de zomer zodat ik ‘m aankan naar m’n diploma uitreiking :’(

Stel je wordt morgen wakker als je forumnaam, zou je daar dan content mee zijn?

• Hell no!
  • Haha ja lijkt me leuk
  • Alleen leuk voor één dag
  • Mijn forumnaam is niets maar ik wil toch stemmen

0 stemmers

1 like

Welk lekker weer?

Mijn forumnaam is mijn bijnaam dus helemaal prima

1 like

Ik zou best als een @anon46421473 wakker willen worden, of als @MevrouwMand

9 likes

Geen pasta op mn kaas.

8 likes

Lijkt me top!

19 likes
Summary

Hoorde deze vraag vandaag op Q-Music

Heb je wel eens iemand '‘succesvol’ gekoppeld?

• Ja, maar niet succesvol
  • ja, succesvol
  • nee

0 stemmers

Ben je wel een ‘‘succesvol’’ gekoppeld?

• Ja, maar niet succesvol
  • ja, succesvol
  • nee

0 stemmers

Dat wordt denk ik heel erg verwarrend haha

2 likes

Ik ben mijn forumnaam

21 likes

Best saai om een planeet te zijn. Wel lekker rustig voor een dag in de melkweg te zweven en roteren.

8 likes