Wat is je favoriete smaak ranja?
- Aardbei
- Framboos
- Sinaasappel
- Citroen
- Zwarte bessen
- Tropical
- Iets andersâŠ
0 stemmers
Wat is je favoriete smaak ranja?
0 stemmers
Als ik uit de douche kom staat mijn vriend klaar met een föhn om me droog te föhnen. Handdoeken zijn voor plebs.
Door die cleansing cirkel hoef ik niet eens te douchen in die zure regen vol resten van chem trails. Kan het iedereen aanraden.
Groene ijsthee siroop
Vind je het irritant als het juiste antwoord voor jou er niet tussenzit als optie in een poll?
0 stemmers
Nee bah
Grenadine
Ben jij ooit verliefd geweest?
0 stemmers
Ben je nu verliefd?
0 stemmers
Hardop grinniken
0 stemmers
Hoe vaak is het al aan je voorbij gekomen in je ff leven?
Genoeg om een olympisch zwembad te vullen!
Met AANMAAKLIMONADE
Op een foodfestival neem ik zoveel mogelijk natuurlijk! Dus ik vraag altijd aan degene met wie ik ben of we gaan delen wanneer dat kan.
Ik wil beginnen met een nieuwe serie maar weet niet welke. Help me out!
0 stemmers
Hier juist niet zoveel mogelijk, maar zo min mogelijk :â) @Luipaard Ben veel te gierig voor die prijzen, hoef ook eigenlijk niet naar een food truck festival door die prijzen. Maar stel ik ben ergens en er staan van die wagentjes, en ik moet echt iets eten dan koop ik het goedkoopste en dat is meestal patat. En dat is dan omgerekend al 4,75 euro ofzo en vind ik al achterlijk.
Ik stem op iets speciaals maar eigenlijk bedoel ik gewoon churros
Ik heb op stranger things gestemd omdat ik het 1 een leuke serie vind. En 2 bij black mirror is niet elke aflevering leuk. Dus bij sommige afleveringen heb ik zoiets van meh. En dan moet je een soort van opzoek naar een leuke aflevering.
Dilemma met Mn zusje.
Wat is irritanter op een werkdagochtend in het ov?
0 stemmers
Zijn allebei hele leuke series, maar sowieso Black Mirror. Die serie zit zo goed in elkaar, heel interessant en mindfuck-waardig (alleen het laatste seizoen helaas wat minder)
Allebei kijken!
Maar als je er echt nu aan eentje wil beginnen: Stranger Things. Want Black Mirror is best deprimerend vind ik, dus meer iets om samen met iemand te kijken.