Stel je persoonlijke vraag #9

Oh ik dacht dat dat veel merkkleding betekende :thinking:

25 likes

Is dit de nieuwe hoe vaak was jij je gordijnen haha

17 likes

Ik zeg meestal aanmaak.

Was al bang dat er een week voorbij zou gaan waarin niet gevraagd werd naar limonade/ranja/aanmaak/grenadine

49 likes

Wat is je favoriete smaak ranja?

• Aardbei
  • Framboos
  • Sinaasappel
  • Citroen
  • Zwarte bessen
  • Tropical
  • Iets anders

0 stemmers

Als ik uit de douche kom staat mijn vriend klaar met een föhn om me droog te föhnen. Handdoeken zijn voor plebs.

26 likes

Door die cleansing cirkel hoef ik niet eens te douchen in die zure regen vol resten van chem trails. Kan het iedereen aanraden.

3 likes

Groene ijsthee siroop

2 likes

Vind je het irritant als het juiste antwoord voor jou er niet tussenzit als optie in een poll?

• Nee
  • Helemaal niet

0 stemmers

37 likes

Nee bah

Grenadine :heart_eyes:

14 likes

Ben jij ooit verliefd geweest?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Ben je nu verliefd?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Hardop grinniken

• Ja
  • Echt ja

0 stemmers

Hoe vaak is het al aan je voorbij gekomen in je ff leven?

Genoeg om een olympisch zwembad te vullen!

1 like

Met AANMAAKLIMONADE

2 likes

Op een foodfestival neem ik zoveel mogelijk natuurlijk! Dus ik vraag altijd aan degene met wie ik ben of we gaan delen wanneer dat kan.

13 likes

Ik wil beginnen met een nieuwe serie maar weet niet welke. Help me out!

• Stranger things
  • Black mirror

0 stemmers

Hier juist niet zoveel mogelijk, maar zo min mogelijk :’) @Luipaard Ben veel te gierig voor die prijzen, hoef ook eigenlijk niet naar een food truck festival door die prijzen. Maar stel ik ben ergens en er staan van die wagentjes, en ik moet echt iets eten dan koop ik het goedkoopste en dat is meestal patat. En dat is dan omgerekend al 4,75 euro ofzo en vind ik al achterlijk.

2 likes

Ik stem op iets speciaals maar eigenlijk bedoel ik gewoon churros :woman_shrugging:

7 likes