Stel je persoonlijke vraag #9

Ik heb op stranger things gestemd omdat ik het 1 een leuke serie vind. En 2 bij black mirror is niet elke aflevering leuk. Dus bij sommige afleveringen heb ik zoiets van meh. En dan moet je een soort van opzoek naar een leuke aflevering.

6 likes

Dilemma met Mn zusje.
Wat is irritanter op een werkdagochtend in het ov?

• Een groepje pubers
  • Een groepje menopauzale vrouwen op dagtripje

0 stemmers

Zijn allebei hele leuke series, maar sowieso Black Mirror. Die serie zit zo goed in elkaar, heel interessant en mindfuck-waardig (alleen het laatste seizoen helaas wat minder)

2 likes

Allebei kijken!

Maar als je er echt nu aan eentje wil beginnen: Stranger Things. Want Black Mirror is best deprimerend vind ik, dus meer iets om samen met iemand te kijken.

2 likes

Ik ga maar voor de meeste stemmen gelden atm en ga beginnen met stranger things. Hoor van allebei veel goede dingen dus kijk black mirror daarna wel dan

4 likes

Ik vind pubers irri maar dan denk ik soms van ach jullie zijn nog jong ik was wss ook zo. Maar lekker met de meiden dagtripje vrouwen. Breek me de bek niet open.

4 likes

Ja precies dit. Plus pubers en hun puberbrein moeten nog wakker worden, ik heb eigenlijk nooit last van puber’s ‘s ochtends. Maar die vrouwen staan al te kirren om 7AM want die hebben er zin in

14 likes

Pubers zijn nog niet wakker genoeg 's ochtends om heel erg irritant te zijn, vrouwen op een dagtripje daarentegen…

@lapzwans je was me net voor

2 likes

Eigenlijk maakt het me geen fluit uit aangezien ik toch dood ben. Maar ik Had graag de optie ‘absoluut niet Marco Borsato met afscheid nemen bestaat niet’ gezien.

18 likes

Welke onderstaande chips is het lekkerst?

Heb je wel eens voor in een vrachtwagen gezeten (terwijl iemand anders aan 't rijden was)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Geef jij de tandarts een hand bij aankomst/vertrek?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben jij buschauffeur?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb ook een nummer gespeeld op een doedelzak gepland, leek me wel geinig

1 like

Waarom zijn al jouw polls altijd anoniem :frowning_face:

1 like

Gaat bij mij ook altijd automatisch, echt irriant want kom er pas achter als ik het al gepost heb en als je het aanpast ben je stemmen kwijt.

Bij mijn tandarts hangt een briefje ‘‘wij geven geen handen meer!!!’’
Ok dan niet

(volgens mij ivm hygiëne)

13 likes

Drie zoenen dan maar

51 likes

Zou mijn tandarts wel willen zoenen hoor

5 likes

Wat deed je vroeger liever?

• Tekenen
  • Kleuren
  • Verven

0 stemmers

Wat deed je graag na schooltijd? (basisschool)

• Kleien
  • Kleuren
  • Lezen
  • Tekenen
  • Verven
  • Puzzelen
  • Nintendoooowen / oftewel gamen
  • Bordspelletje
  • Knutselen

0 stemmers

1 like

Modewijzer

• Jaaaaaaa! Deze had ik ook
  • Uh wat?
  • Nee niks voor mij

0 stemmers

Muizenval

• Met zo’n ijzertje dat naar beneden klapt?
  • Dat speelde ik heel vaak!
  • Boring…

0 stemmers

Tamagotchi

• Que?
  • Mocht ik niet van mijn ouders
  • Stiekem in bed eten geven!

0 stemmers

Gameboy

• Nee joh, mochten alleen de goedkope met Teteris
  • Ja, uuuuurenlang
  • Was niet van het gamen…

0 stemmers

1 like

Altijd feest als m’n neefjes uit Italië langskwamen, want dan mochten we op hun gameboy spelen :+1:t3: Wij mochten zelfs alleen op zondagochtend tv kijken (villa achterwerk) en verder eigenlijk niet. Maar heb het ook nooit gemist denk ik

1 like

Ik speelde ook alleen op de gameboy van een ander. En we hadden dus de goedkope, ben nu Queen Tetris hahaha.
Villa Achterwerk was super, met die gordijntjes :heart: