Stel je persoonlijke vraag #9

Buitenspelen?

11 likes

Im gonna rick roll you all on my funeral

6 likes

Euhm mag hopen dat hij gewoon met handschoenen in je mond z’n ding doet en niet met zn tandarts handen

Speciaal voor @anon46493654

Wat deed je buiten?

• Knikkeren
  • Buskruiten
  • Landje veroveren
  • Stoepranden
  • Verstoppertje
  • Annemariaaaa koekoek
  • In bomen klimmen
  • Fierljeppen
  • Bootje varen
  • Vissen
  • Stelten lopen
  • Tikkertje
  • Voetbal

0 stemmers

2 likes

Ik vond buitenspelen het allerleukste. Zomer of winter maakt niks uit. We hebben afgelopen zondag nog met vrienden op een feestje tien tellen in de rimboe gedaan. #quarterlifecrisis

45 likes

En bussietrap en gogo. Volgens mij is de laatste een zelf verzonnen spel in mijn wijk :joy:

1 like

Aaaah zo leuk ga dit ook in de groep gooien op vakantie (we gaan met zn achten):tada::tada:

1 like

Hele leuke poll, hardop gelachen

1 like

Ik denk dat m’n vrienden echt zouden moeten giebelen als ineens Rick astley door de speakers zou klinken en m’n broertje in een lachstuip zou raken. M’n ouders zouden daar zitten van Wtf… wat is dit??
Zou wel een leuke laatste grap zijn.

Ben toch voor Marco gegaan, vind ik wel een mooi liedje

4 likes

Vind jij het ook kut en confronterend als er ā€˜party pack’ op een zak chips staat terwijl je die net in je eentje leeg hebt gegeten?

• Ja
  • Nee
  • Ik eet geen chips

0 stemmers

Ik ben de party

34 likes

Hoe minder zielen hoe meer vreugd met zo’n zak chips.

57 likes

En hutten bouwen!!!

• Jazeker, ook hutten bouwen!!
  • Nee, dat deden wij niet.

0 stemmers

Hahaha dit is echt me lefe

1 like

Ik denk altijd dat ik er van houd, tot ik het weer eens doe. De eerste paar dagen zijn wel ok, maar daarna ga ik de luxe van een echt bed en een fatsoenlijke badkamer toch wel missen…

En lekkerland viesland!

10 likes

Was da?

Kan je tien tellen in de rimboe uitleggen?

1 like

Life is a party maar je moef zelf de chips opvreten.

23 likes

Wij hadden tip tap top erin eruit erop

Bij ons werd ā€œmeisjespakkertjeā€ op een gegeven moment verboden omdat het er te wild aan toeging :thinking:

11 likes