Alles met turnen kon/kan ik niet. (Bokspringen, handstand, salto’s etc.)
Verder alle spellen en hardlopen vond ik wel heel leuk.
Jaa dit haha, weer of geen weer, altijd buiten. Andere optie waren de Barbie’s.
Zo leuk dat een heleboel van die spelletjes nu nog (of weer) gespeeld worden. Mijn klas (oké mn “oude” klas, want vakantie) speelde veel polo, elastieken en verstoppertje.
Kan jij de handstand?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kreeg altijd nog net een voldoende voor het proberen.
Wel alleen tegen de muur of in het water. Los lukt me niet!
En misschien durf ik nog vanuit de handstand door naar zo’n bruggetje, maar dan alleen op een grasveld
Vroeger wel, nu niet meer want m’n armen kunnen m’n grote lijf niet ondersteunen :’)
Ik heb een obsessieve handstand periode gehad, ik deed het overal. Tot aan in de badkamer. Zodra ik maar iets zag waar ik handstand tegenaan kon doen deed ik het. In de woonkamer deed ik vaak handstand overslag. M’n moeder werd er helemaal gek van.
Deed (of doe) jij wel eens handstand met meerdere mensen? Dat vond ik ook geweldig, geen idee wat ik er leuk aan vond.
- Ja
- Wel eens gedaan
- Nee nooit gedaan
0 stemmers
Voor op brood en crackers:
- jonge kaas
- jong belegen kaas
- belegen kaas
- extra belegen kaas
- oude kaas
- geen kaas
0 stemmers
Voor bij de borrel/als tussendoortje:
- jonge kaas
- jong belegen kaas
- belegen kaas
- extra belegen kaas
- oude kaas
- geen kaas
0 stemmers
Oh god ik heb een keer mijn arm gebroken nadat ik over de bok heen vloog
Ik vind van die kaasblokjes uit een zak echt ranzig. Ik vind het ook behoorlijk ongeïnspireerd als er alleen kaas en plakjes leverworst bij de borrel zitten. #slechtehollander
Ik mijn ribben zwaar gekneusd.
Deden jullie met gym ook speerwerpen?
- Ja
- nee
0 stemmers
en tennis?
- ja
- nee
0 stemmers
Wij deden voor mijn gevoel het godganse jaar trefbal . En speerwerpen moest we ook, vond dat zo’n stom middeleeuws gedoe, kon er ook geen fuck van, volgens mij ook kogelstoten? Dit kregen we lesgegeven door iemand die precies op mevr. Bulstronk van Matilda leek.
Heb jij de piepjestest op de middelbare school gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Na heel lang smeken mochten we eindelijk een keer rugby-en bij de gym en toen brak iemand zijn neus, dus dat was meteen ook de laatste keer.
Ik heb wel een try gescoord
Nog nooit gedaan, maar vaak als mn favo kledingstuk niet meer kan denk ik kut ik had dit nog langer willen dragen, had ik maar een back up…
En met schoenen overweeg ik het ook vaak.
Ik heb wel veel dingen zelfde model, andere kleur. En 10000 dingen met luipaardprint, maar allemaal net ff anders.
Ohja ik snap je helemaal! Met jeans vind ik het ook altijd moeilijk om meteen weer een nieuwe lievelings te vinden. Van de jeans die ik al heb zit er sowieso geen een net zo lekker/mooi als de lievelings die nu niet meer kan. Zie er dan maar weer 1 in de winkel te vinden.
Is de jeans die je nu weg moet doen nog precies zo te koop denk je?