Chicken wings!
2 keer per week.
Leukste Eeveelution? Ook als je niks (meer) met PokƩmon hebt. Gewoon benieuwd.
- Flareon
- Jolteon
- Vaporeon
- Espeon
- Umbreon
- Leafeon
- Glaceon
- Sylveon
0 stemmers
Espeon omdat ik respect heb voor dr ig-pose.
In mijn telefoonhoesje
En dat de leraar dan riep ānu hebben jullie een 6!ā En dat dan de helft ermee kapte, want voldoende.
Ik kijk receptvideoās op youtube maar ik vind dat wel ongeveer hetzelfde als een kookprogramma
Ben echt zo benieuwd waar dit over gaat.
Ik wilde net zeggen, iehhh ik vind het een vreemd verhaal, een kat op de wc, en vies ja. Zou het heel raar vinden als ik dit hoor van iemand, had het nog nooit gehoord voor net. Vroeg me dan af of je elke keer nadat die kat op de pot heeft gepiest of gepoept je er een doekje overheen haalt, dat leek mij logisch, maar volgens mij gebeurt dat niet?
Een echte ādat kan mān neefje van 5 ookā-Corneille, in bruikleen van mān schoonouders haha.
Ik hoop dat ze 'm nooit meer terug willen en dat ie hier mag blijven hangen.
Nooit gedacht dat Flareon het meest populair zou zijn.
In mijn hoesje van mijn mobiel.
Hoe āniet-natuurlijkā ben jij?
Ik heb/gebruik:
- Make-up (op regelmatige basis)
- Een vorm van permanente make-up
- Geverfd haar
- Hairextensions
- Wimperextensions
- Gebleekte tanden
- Nep nagels
- Zelfbruiner/zonnebank
- Een cosmetische ingreep laten doen
- Piercing(s)
- Tattoo(s)
- Niks van bovenstaande
0 stemmers
Ik vind het altijd lastig om op āmake upā te stemmen. Ik draag enkel mascara, maar ja, blijft make up natuurlijk.
Caveat: mozarella en feta is wel alleen lekker alleen als het goede is, niet die plastic zooi uit de supermarkt, die is hooguit mwah om ergens overheen te smelten samen met andere kaas die wel smaak heeft (mozarella) of door een snelle simpele goedkope salade (feta).
@anon76889665 die blauwe vind ik echt amazing! Mijn vader heeft ook een paar Heyboers die ik nog steeds probeer subtiel een keer mee te krijgen (zijn vriendin zit meer in jouw kamp, dus haar blessing heb ik al ).
Wij hebben op t werk een liedje dat klinkt als piepjes test muziek. Word er gewoon agressief van.
Kunnen we niet met FF een Bob Ross workshop ergens doen en dat we allemaal hetzelfde schilderij in ons huis hebben hangen.
Love alle kaas. Ik discrimineer niet.
(Enige kaas die ik ff oversla is die met levende maden er in)
Nee? Ook niet tegen het fenomeen ājonge kaasā aka āziet eruit als kaas maar smaakt naar niksā? Ik weiger dat te ondersteunen.