Stel je persoonlijke vraag #9

Haha ja kan ik me helemaal voorstellen, ik vond het LEUK wtf. Maar ik zat al wel tig jaar op een teamsport met 2 a 3 keer per week training + wedstrijd. Ik kan nou denk ik nog geen 500 meter hardlopen zonder bijna het loodje te leggen.

2 likes

Wij deden dit echt met z’n tienen ofzo, degene die als laatste kwam, kwam niet eens in de buurt van de muur maar schopte gewoon in het kruis van een ander meisje.

3 likes

Vond jij springtouwen waarbij je moest inspringen ook leuk?

• Jaaa!
  • Nee
  • Ik vond dit vooral eng

0 stemmers

Ik mis de optie geen :joy:

11 likes

Malta? Ik heb een doosje die lijkt op 1, gebruik het voor oorbellen en kettingen enzo.

1 like

Vond dit echt leuk. Was altijd een van de beste van de klas, dus iedereen keek er tegenop maar ik niet. Eindelijk iets waar ik goed in was itt turnen, volleybal, slagbal, voetbal en het absolute dieptepunt: basketbal. Hoewel er na afloop altijd door meerdere mensen tegen me gezegd werd “welke trap had je? Ok goed gedaan, maar jij zit op atletiek dus zo bijzonder is het niet”. Ok??? Word 20 jaar na dato nog geïrriteerd, laat mij eens goed in iets zijn en houd je commentaar voor je. Zeg toch ook niks over jouw prestaties of haal daar je sportclub bij?
Ik snapte alleen nooit wat van die becijfering, trap zoveel, maakte nooit sense. En dan aan het begin dat je elkaar in de weg liep als de hele klas nog de muur moest aantikken :’) En mensen die dan super snel begonnen en ruim voor de piep binnen waren maar dan dus al hun energie al verpestten :’) De herinneringen!

6 likes

Ik heb denk ik 15 soorten van Topshop’s Jamie jeans
 :no_mouth: Wil nooit meer een andere broek

2 likes

Dit met zoveel mensen! Hebben op de middelbare dit ooit met 8 voor elkaar gekregen, stonden echt helemaal tegen elkaar haha. Was echt te leuk!

2 likes

Ja klopt :smile: naast waxinelichthouders waren er ook veel kleine doosjes inderdaad

1 like

Oo, ik dacht is een strikvraag want zag maar 1 waxinelichthouder. De rest zijn toch doosjes (want dicht)?

5 likes

Nee het zijn ook waxinelichthouders want ze hebben aan de binnenkant precies de maat van een waxinelichtje, maar dan met een deksel er bovenop

1 like

Voor de mensen met katten:

Hoe vaak maak jij de kattenbak grondig schoon? Dus echt met een sopje ofzo.

• Eens per week
  • Eens per twee weken
  • Eens per maand
  • Nooit
  • Te weinig, maar ‘nooit’ kan ik ook niet zeggen
  • Anders

0 stemmers

Ooh haha ik heb een klein jeugdtrauma door dit spel, ik weet het nog precies :’)
Ik had de perfecte verstopplek in mijn ouders’ voortuin, en toen ik als enige over was bij 1 seconde kwam m’n vader me halen voor het eten en dus ook mijn verstopplek verraden. Echt ik was zooo onredelijk kwaad haha.

11 likes

Wat een afzichtelijke dingen, niet gestemd (sorry, nmsvpe)

12 likes

Is 19 graden warm genoeg voor blote benen en open hakken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wil heel graag een bepaald jurkje en bepaalde schoenen aan om uit eten te gaan vanavond en draag er dan een wollen lange jas over

Ik lees nu pas de tekst eronder en ik had al nee gestemd. Maar voor uit eten zou ik het gewoon doen! De hele dag is misschien een beetje fris.

5 likes

Als je toch binnen zit waarom niet. Ik ben echt een koukleum, maar in een restaurant is het meestal wel warm.

3 likes

Was jij als kind speels?

• Ja ik denk bovengemiddeld
  • Ik denk gemiddeld
  • Nee, ik las bijv. liever een boek

0 stemmers

Ik was wel speels, maar ook erg in mezelf gekeerd. Ik speelde liever in mijn eentje met mijn Barbies.

7 likes

Ah ik vind dat altijd heel aandoenlijk als een kind zich heel goed in z’n eentje kan vermaken. Ik was zelf echt enorm speels. Moest mezelf afleren om niet op het schoolplein van de middelbare school te rennen.

1 like